hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spesielle ting ved hesten din
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Spesielle ting ved hesten din
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 29/07/2006 :  21:23:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Tror Roxanne er lam i underleppa. Bare se på dette bilde:

Jeg kan vrenge og dra som jeg vil på den;) Kan ta noen bilder av det også;) Noen andre hester som har litt spesielle ting ved seg;)

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 29/07/2006 :  21:32:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Varmblodshoppa mi har bare 1 øye. Født slik og det hemmer henne ikke noe særlig men man må ta en del hensyn.... Litt søtt da hun gikk løp med EN skylapp (-:

Nydelige One Eyed Girl og min yngstejente Linnea på3 år. Synes dette bildet er så fint, de "enøyde" he he...



Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway
Innlegg: 349

Skrevet - 29/07/2006 :  21:37:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
^Aww! Man kan så godt se at den hesten smiler, selv om det ikke er noe øyne der :)

Vet ikke om disse tingene er SÅÅ spesielle, men det er noe..
Nobello er ikke min men likevel :) Skritten hans er veldig spesiell, han "humper" litt, kan minne om halthet, eller piaff. Hehe. Også har han litt passgang.. Og panneluggen hans har naturlig midtskill :) Ganske søtt.
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 29/07/2006 :  21:45:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Harneshaug: Det er noe med hesten din, noe som gir meg inntrykket at det er en hest som trives med omgivelsene til tross for dette med øyet :) Utrolig fin!

Min hest er spessiell på mangen måter, knegger som ett lite spedbarn!:)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway
Innlegg: 1488

Skrevet - 29/07/2006 :  21:45:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å.... tusen takk! Ja hun er en skjønn hest (-: De er veldig søte One Eyed på 175cm og Linnea på 95cm, skikkelig radarpar. De har helt spesiell kontakt.... meg tramper hun gjerne på tærne men Linnea passer hun på! Merkelig nok er Linnea litt redd de andre hestene som er mindre... men ikke One "for hun har bare 1 øye"!? he he... småbarn og logikk? One er nederst på rangstigen av 4 men når Linnea er der stiller hun seg mellom og "beskytter" henne... så rørende at jeg blir på gråten hver gang. One har opplevd mye vondt og det er fantastisk og så de 2 sammen...
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 29/07/2006 :  22:14:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Blir nesten rørt av den hesten Harneshaug.. Den uttrykker noe spesielt, og det bildet var nydelig!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Innlegg: 248

Skrevet - 29/07/2006 :  22:27:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
oi, fikk helt tårer i øynene jeg, harneshaug! uff, jeg blir alt for fort rørt..
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-



Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway
Innlegg: 349

Skrevet - 29/07/2006 :  22:34:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Må si jeg blir svært rørt jeg og :') Spesielt etter hva du skriver om dem, Harneshaug! Veldig spesielle, disse dyra.. :) Gå til toppen av siden

MonCherie

Innlegg: 369

Skrevet - 29/07/2006 :  23:11:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det bildet er nydelig, Harneshaug!! Spesielt søtt er det at Linnea har også lukket et øye =) aww. <3

Tja, spesielle ting hesten min gjør.. Synes bare hele han er spesiell =) Han har sånn en barnslig personlighet. To spesielle kjenne tegn ved ham er at halsen er for kort til å rekke nedi bakken, så han står alltid med frembeina spredt 1 meter fra hverandre når han skal spise. x) Og hvis man holder et leietau strakt ut foran ham, blir det plutselig en tannbørste! Han gnir tennene fem og tilbake på det.x)<3

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Innlegg: 248

Skrevet - 29/07/2006 :  23:30:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
hahaha..:D Merkelig hest!=D
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-



Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Innlegg: 218

Skrevet - 29/07/2006 :  23:31:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så søtt Cerie.
en ting som jossa gjør at hun er putter hodet inn i grima og hacken helt selv. Søtesøtetrollettilmammansin
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway
Innlegg: 349

Skrevet - 30/07/2006 :  01:12:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
^Det gjør Absira og, ponnien jeg holdt på med før :') Det er søtt, det :D Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway
Innlegg: 250

Skrevet - 30/07/2006 :  01:16:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
Når den ene hesten min trekker opp den øvre leppen(flehmen??) som på bildet av trådstarter så greier hesten min bare å strekke leppen imot venstre,ikke strekke den utover og opp men til venstre og opp...så leppen peker til venstre,ser ut som han gjør det til men han gjør det slik HVER gang!
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Innlegg: 286

Skrevet - 30/07/2006 :  12:13:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Litt OT, men jeg hørte en gang jeg var hos praksisvert:
"man skal aldri stole på noen med sjev mule"

Det har nemlig hesten min også:)
Litt utydelig på dette bildet, men fant ikke noe annet bilde for øyeblikket.
(Her vender mula mot høyre, hvis dere kan se det.)


Forresten, hesten min liker å drikke rett av vannslangen.
Skal se om jeg får tatt bilde av det, det er kjempe søtt

Jeg Liker Smileys, Jeg
Redigert av - Katrine_Sandore den 30/07/2006 12:14:38 Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway
Innlegg: 359

Skrevet - 30/07/2006 :  14:28:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nydelig hest du hadde Harneshaug!!
Utseende betyr ikke noe, det er det indre som teller!


Her er hesten min når han viser tennene sine, han gjør nesten alltid sånn når han hører eller ser hodelaget ;D
Han elsker også å slikke på veggen, spesielt etter at han har spist maten sin. Slikker også på hendene til folk, til og med i håret hvis han får sjangsen
Før jeg kjøpte han brukte han å glide opp og ned glidelåser....

True friends always stay friends,
Redigert av - -Korak- den 31/07/2006 15:23:58 Gå til toppen av siden

NOPAGE

Innlegg: 81

Skrevet - 30/07/2006 :  14:47:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.. hesten min han tar nesa si på gitteret å rister på hode og den andre hesten jeg har den jeiper når vi trener

skikkelig slåle hester jeg har også spiser han moreller og ddrikker fANTA
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.