hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Windy min elskede...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Windy min elskede...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wiindy

» VIP

Norway
Innlegg: 187

Skrevet - 19/08/2006 :  23:30:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Fikk verdens værste melding i dag...
Marthe sa at Windy og de andre ponniene til Johnny ikke var tatt inn fra beitet, men det var de andre skolehestene.
Og hodelagene og sånt var ikke på plassen sin og sånt.
Jeg lurte litt, og sendte melding til Kristin som fortalte at, "Jo, hestene til Johnny skal selges."
Gud så lei meg jeg ble da! Jeg sendte melding til Camilla,
kjersten til Frank som eier stallen. Jo, hun sa åsså at Windy var til salgs. Og hun skulle ikke gå i rideskolen fram til hun ble solgt,
og hun skulle ikke tilbake på stallen.
Fy fader som jeg grein!

Når jeg rei hun første gangen gikk det så utrolig dårlig, hun stoppet på alt og var helt umulig!
men så rei jeg hun litt mer, også vips, jeg var totalt forelsket! Jaja... Jeg rei hun i omtrent 1 år, var vel omtrent bare jeg som hoppet henne nå... Hun var litt sprelsk og sånt
Jeg startet henne noen ganger, og vi fikk 4. plass i 70 cm<3
I 80 gikk det litt værre, siden hun er så pinglete på noen av hinderne... I dressur var hun helt ubeskrivelig fin<3<3

Windy! Jeg elsker deg så sinnsykt høyt! Du skulle bare vist!
Det eneste ønske mitt er å få se deg igjen, og ri deg, og få sagt hade til deg<3
Tårene renner når jeg tenker på deg,
og jeg skulle ønske det var jeg som skulle kjøpe deg!
Du gjore dette året helt spesielt, du skulle bare visst!
Hele uken har jeg godt å gledet meg til å ri deg mellom timene!
Etter rideleiren har jeg gledet meg til sprangen begynte igjen,
og vi skulle ut å hoppe igjen... men så får jeg vite at du ikke er der!
Det gjør så vondt inni meg... Skulle ønske du visste...<3 Det er så jævlig å vite at jeg ikke ser deg igjen...

Elsker deg for alltid<3 Du har en helt spessiell plass i hjertet mitt,
som ingen andre kommer frem til. Ingen har betydd så mye for meg som deg! Det er så jævlig å miste deg pusa min<3
Jeg vil alltid huske de skjønne øyene dine, og det nyskjerrige og nølende blikket ditt<3<3

__________________________
Måtte bare få det ut... Dette er min jævligste dag noen sinne... Mye værre enn når Puff dro...



















Elsker deg masse drømmeponnien min for alltid...<3<3<3
__________
Noen som vil lage et bilde eller noe..:'(?
Måtte få det ut... det er så jævlig...='(

Savner deg Windy<'3<33
Redigert av - Wiindy den 19/08/2006 23:32:53

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 19/08/2006 :  23:34:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, vet hvordan du har det. Jeg mistet verdens herligste lille ponni for en stund siden. Hun ble solgt. Savner henne veldig, men life goes on.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway
Innlegg: 1331

Skrevet - 20/08/2006 :  01:03:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Huff, trist å høre Jeg mistet og ganske nylig hesten som jeg elsket og hadde eid i 4-5 år. Han skadet seg og måtte avlives Vet godt hvordan det er å miste en så god venn... Det er helt forferdelig. Etterhvert sitter man igjen med gode minner og ting er ikke fullt så trist som med en gang en skilles, men det er vel ingen trøst akkuratt nå... Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway
Innlegg: 694

Skrevet - 20/08/2006 :  02:45:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Huff så trist :(
Håper hun får et godt hjem i hvertfall! Kanskje du kan ha kontakt med de nye eierne? :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway
Innlegg: 866

Skrevet - 20/08/2006 :  04:00:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Huff, så utrolig trist. Frigge ble nettopp hentet fra meg hun å, å jeg hadde hatt henne i nesten 3 år:( Blir så raskt knyttet, er en ubeskrivelig tung følelese man blir sittende igjen med:(

Sender deg mange varme tanker=)

Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway
Innlegg: 288

Skrevet - 20/08/2006 :  10:07:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
uff, så synd da Lotte :( du får passe på at du får vite hvem som kjøper henne da vet du, kanskje hun bor i nærheten og trenger en forrytter..;)
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway
Innlegg: 187

Skrevet - 20/08/2006 :  11:24:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Hehe Takk allee<3 Hadde jo gledet meg hele sommeren til å se henne igjen, men jeg får jo ikke sagt hadet, for hun skal jo ikke tilbake på stallen igjen! Men det tar sikkert litt tid før hun blir solgt, lille spessielle ponnis<3<3
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway
Innlegg: 908

Skrevet - 20/08/2006 :  12:48:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
huffameg. så utrolig trist :( jeg kan lage et bilde til deg jeg! *legger til på msn*
du finner nok en annen hest!

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Innlegg: 232

Skrevet - 20/08/2006 :  13:19:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pussig dette haer.... fikk vite i dag jeg også at ponnien jeg har hatt på for i over et år skal selges, og jeg får ikke kjøpt henne!!!


har det like jævli som deg nå!!!
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway
Innlegg: 187

Skrevet - 20/08/2006 :  19:53:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Huff=| Ja... Stakars deg og='( Det er så ille.. og jeg får jo ikke sagt hadet heller='(
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

|| Marthe

» VIP

Innlegg: 79

Skrevet - 20/08/2006 :  20:54:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkars. Får håpe faren din tar til fornuft og kjøper henne! Vet veldig godt hvordan du har det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.