hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lik It -"slikkesten"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Lik It -"slikkesten"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

-Korak-

Norway
Innlegg: 359

Skrevet - 07/08/2006 :  17:55:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann

Lurer på om det er noen hesteutstyrsbutikker på internett som selger Lik It? Evt. Link...
Og så lurer jeg på om at det er sukker i Lik It? Eller noe sånt?
Håper på svar!! ;D

True friends always stay friends,

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 07/08/2006 :  18:09:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
den smaker hvertfall som en sukkerbombe :) Tror ikke den er så sunn egentlig! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Innlegg: 2595

Skrevet - 07/08/2006 :  18:13:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min hest liker stort sett bare den ene typen, den med hvitløk og persille. Sunn og god, og fluene holder seg unna både hesten og boksen =)
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway
Innlegg: 250

Skrevet - 07/08/2006 :  18:19:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
bare søk på lik it (på google f.eks) så finner du butikker som selger det ....Felleskjøpet selger det,det erder jeg kjøper det og hestene elsker alle smakene!Smaker ikke så værst synes jeg;D
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway
Innlegg: 841

Skrevet - 07/08/2006 :  18:22:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
er ikke helt sikkert men tror hooks selger det.. www.hooks.no
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway
Innlegg: 359

Skrevet - 07/08/2006 :  19:28:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det smaker godt, men også VELDIG søtt.....
Jeg kjøpte en sånn til hesten min, det var med eplesmak men han syntes ikke den var noe tess..... Så på papiret som var på og der sto det: Glucose Syrup, altså sukker!! Så hvis de inneholder sukker er det vel ikke noe å gi hestene???!


True friends always stay friends, Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 07/08/2006 :  20:20:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Ja, jeg ga jo en sånn en til Roxanne om kvelden. Dagen etter var det ingenting igjen Hun elsker det! Ingen av de andre hestene våre liker det da. Men hvis du gir den litt av gangen kan det da ikke være så farlig!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway
Innlegg: 359

Skrevet - 07/08/2006 :  20:51:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, jeg ga jo en sånn en til Roxanne om kvelden. Dagen etter var det ingenting igjen Hun elsker det! Ingen av de andre hestene våre liker det da. Men hvis du gir den litt av gangen kan det da ikke være så farlig!

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle



Hvilken smak var det hun fikk?

True friends always stay friends, Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway
Innlegg: 366

Skrevet - 07/08/2006 :  21:57:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Hesten min likte den en halvtimes tid han,også gikk han lei.Etter det spiste han aldri på den...Flott at jeg likegodt kjøpte 3 stykker...Banansmak,eplesmak og bringbærsmak eller no...Den rosa...Men de er gode da!=p (ikke tro jeg har spist de opp,for de er ikke mye gode over tid,så skjønner godt at hesten min ikke liker de mer enn en gang=P)
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway
Innlegg: 250

Skrevet - 07/08/2006 :  22:08:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
hestene mine likte den ikke de første dagene men plutselig var de som noen gribber over den....De spiser ALLE smakene....
Om nettene er jeg nødt til å ta den bort ellers så er den spist opp iløpet av natta og det kan bli litt skummelt siden hesten blir ganske tørst av slikkesteinen så den kan drikke seg ihjel pga at den får ikke i seg nok for for den føler seg mett av alt vannet!

Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway
Innlegg: 1200

Skrevet - 07/08/2006 :  23:09:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
De har den også på felleskjøpet. Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Innlegg: 776

Skrevet - 07/08/2006 :  23:13:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bajass knerter en slik på null komma niks Alle smaker... De smaker jo godt da....
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway
Innlegg: 359

Skrevet - 07/08/2006 :  23:41:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilken smak liker hesten din/deres best?
True friends always stay friends, Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway
Innlegg: 1184

Skrevet - 08/08/2006 :  01:40:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Ja, jeg ga jo en sånn en til Roxanne om kvelden. Dagen etter var det ingenting igjen Hun elsker det! Ingen av de andre hestene våre liker det da. Men hvis du gir den litt av gangen kan det da ikke være så farlig!

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle



Hvilken smak var det hun fikk?

Opprinnelig postet av -Korak-



Den grønne. Eple hvis jeg ikke tar feil;)

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway
Innlegg: 337

Skrevet - 08/08/2006 :  12:06:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
hesten min fikk sånne lik it når han hadde skada foten å måtte stå i boksa hele tiden. men det var ikke særlig mye vits. Han klarte å åpne munnen så mye at han bare knaska den rett av å spiste den på 5 minutter... hihi:P Men de smaker godt:P
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ingvild.

» VIP

Innlegg: 19

Skrevet - 11/08/2006 :  12:20:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte en lik it til gampen til bursdagen hennes, etter å ha spist halve var hun sikkert litt kvalm :p
men neste dag var den borte :p eplesmaken hun fikk, har bare kjøpt en til henne. greit å gi godis, bare ikke så ofte ;)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.