hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Happy Birthday to me;)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Happy Birthday to me;)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  03:19:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Jepp, fyller 15 i dag. Synes det er så sykt. Føler meg langt fra som en 15-åring. wæææ, jeg er for barnslig til å bli 15 jeg.
Beklager om jeg starter en unødvendig debatt...:P

Kan du huske når du fyllte 15??
Og for dere som ikke har fyllt enda, hvilke planer har dere for dagen??
Tips hadde kommet godt med nå:)

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  03:43:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
GRATULERER
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  04:00:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Gratulerer med dagen da, kjære Andrea!!<3 Livet som 15 åring er greit nok, bare synd man må i fengsel for å gjøre kriminelle ting. 1 time før jeg ble 15 så slengte jeg ei flaske på bankvinduet her i byen. Hadde jo vært litt synd om det hadde knustes..:P Uansett, var jo bare 14 da..:)
-Marte Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  04:18:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Gratulere med dagen
Husker ikke så mye av da jeg ble 15, hmm er jo hele 3 år siden, kan ikke ha SÅ god hukommelse Neida... Men kan bare ikke komme på hva som sjedde den dagen, hmm *tenke, tenke*
P.S Greit å se at ikke jeg er den eneste natteaktive på MIX da...:)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  09:10:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Gratulerer så masse med dagen!

Kan ikke si jeg husker da jeg fylte femten.. Eneste jeg husker er følelsen den dagen jeg våkna og blei SYV. Da følte jeg meg voksen da!
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  09:25:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Gratulerer =) Kjempemange bursdagsklemmer fra meg!

Fyller ikke 15 før om 1,5 mnd jeg. Så vi får se hvordan det føles da =)

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 27/07/2006 09:29:28 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  09:31:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gratulerer. Husker bare at den dagen jeg fylte 15 fikk jeg bursdagskake av klassen min! :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  10:57:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Gratulerer så masse med dagen!:D

Da jeg fyllte 15 feiret jeg det med familien.Fyllte forresten 15 to ganger(ville ikke bli 16)så gang nummer 2 drakk jeg meg superfull(:

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  11:25:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Gratulerer med dagen =)

Nja, når jeg ble femten følte jeg meg enda eldre og enda mer voksen enn når jeg fylte fjorten.. tihi.. Om det stemte? NOPE :D

Nå har jeg fylt 16 og føler med likedan som når jeg fylte 15.. Snart grå hår nå..:p

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  12:30:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Grattulerer
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:03:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Gratulerer kjempe mye med dagen, Andrea:D
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:10:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Gratulerer=) *bursdagsklem* Da jeg var 15 .. hmm... nei, husker ikke jeg heller:p
Men tror jeg dro på kino sammen med venner:p

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:47:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Gratulerer med dagen! Fikk sikkert masse hesteutstyr når jeg ble 15, for det var første bursdagen etter jeg fikk hest! Selv om det hadde vært jul i mellom
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  13:58:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
GRATULERER SOULMATE

Når jeg ble 15? ehm.. hehe, husker ikke? Tror faktisk jeg var i stallen nesten hele dagen:P

http://www.home.no/krailien
Redigert av - JiviDream den 27/07/2006 13:59:30 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  14:00:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer, igjen;) Jeg var faktisk den første til å gratulere Andrea
kl 00.01

Blir ikke 15 før om 9mnd (Eller noe)

Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  17:43:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Gratulerer=D
Da jeg ble 15 ble det ikke noe feirirn.. Bare stress for jeg hadde konfirmasjon dagen etter..;D

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.