hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gode oppskrifter?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Gode oppskrifter?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:57:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nå som foreldrene mine er på tur, og min kresne far er LANGT unna middagsbordet kan jeg endelig få spise akkurat hva jeg vil til middag!

Men jeg er så dårlig med å komme på nye og spennende ting!
Trenger derfor litt tips, ikke den samme gamle kjøttkakemiddagen, pannekaker eller annet "typisk middag".

Gjerne noe med mye rart i av grønnsaker, liker veldig godt meksikansk og italiensk/pasta!

Skriv ned hele oppskriften, ikke bare hva det heter, for da kommer jeg ingen vei! Og så er det jo fint om det er noe man kan lage, som man ikke bruker hele dagen på, og må reise land og strand over for å finne ingrediensene til!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  00:15:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
En pakke kjøttdeig (400 g), en boks tomatpuree, en pakke fløte, krydder etter smak og spaghetti.

Brun kjøttdeig, krydre med det du måtte like - salt & pepper holder lenge, men det funker også bra med hvitløk eller estragon til. Sett på spaghetti. Hell oppi tomatpureen og hele boksen med fløte. Bland godt og la det putre til det er en gylden blanding og ikke rennende. NYT!

Dette er vanvittig godt og skikkelig mettende. Ingen slankemiddag, så ikke noe man spiser hver dag, men uansett verdt det.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  00:20:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg har nå sittet klar og siklet i håp om et kjapt svar! Tror jeg må prøve ut den der i morgen! Hørtes godt ut! Kanskje den smaker litt lignende spagetti & kjøttdeig med domlio saus?
fristende vertfall!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  00:21:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med en god salat med hvitløksbrød nå i sommervarmen? Enkelt og kjappt å lage, og det er veldig sunt også!

I salaten er jeg glad i å ha:

salat
agurk
paprika
mais
tomater
vårløk/purre
sukkererter
biter av gulost
ananas
pastaskruer

Og så er det kjempegodt med en gresk dressing som er litt tykk i konsistensen

Sprøstekte hvitløksbrød og noe godt å drikke til...

Nam-nam!

Redigert av - nn den 26/07/2006 00:22:04 Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  11:40:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noe jeg synes er enkelt og godt er en rett som jeg har satt sammen litt selv.

Du trenger: Kjøttdeig, hvitløk, rømme, ketchup, gulost (revet), makaroni og krydder etter smak.

Hakk tre til fire hvitløksfed. Brun disse i stekepanne sammen med kjøttdeigen. Kok samtidig opp makaronien etter veiledning på pakka. Tilsett et lite beger rømme, ketchup og krydder etter smak når kjøttdeigen er ferdig stekt. Kan også tilsette pinnekjerner om du liker det. Ha kjøttdeigen i en ildfast form, legg på et lag ost. Hell av vannet på makaronien når den er ferdig og legg over kjøttdeigen og osten. Til slutt et lag ost til, så inn i oven på ca 200 grader i ca 15 minutter. Veldig enkelt og godt. (Synes jeg i hvertfall).

Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  21:59:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøttdeig, tomater, løk, ost, pepper (og hvitløk)
Brun kjøttdeigen, riv/hakk tomater, løk og ost. Bland så alt sammen, lag en gjærdeig som IkkE skal heve no særlig.. Kjevl ut denne tynn, legg fyllet midt på og pakk inn i deigen.. Stek på 225 *C i ca 15 min.. Kjempegodt og du blir mett!

Eller ta kjøttdeig, dolmiosaus og hva ellers du synes bør være på en pizza og legg OPPÅ et pitabrød, stek på 225 ca til osten har smeltet.. Supergodt og tar kort tid..

We`re just out of controll Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.