hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Søsknene dine
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Søsknene dine
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  12:23:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå ligger det jo emner ute hvor du skal legge ut bilder av hest, kjæreste, deg selv - you name it ;-) Er intr. i søsken jeg da, så hva med å legge ut noen bilder av dem?

Her har du mine:

Kamilla, 16 år og guttemagnet. Sier akkurat det hun mener, og kan være utrolig irriterende til tider. Ei jente som er god i alt og sparker fotball på damelaget. Har akkurat kommet inn på Dans og Drama på vgs,. som var den vanskeligste linjen i Hedmark i år. Laveste karakter var 4,95. Kamilla synes søskner er teit og klarte faktisk å overbevise Pernille om at hun var adoptert. Mamma og pappa brukte flere dager på å få Pernille ¨på rett kjør¨ igjen, for hun var helt fra seg.

Pernille, 13 år og verdens mest viktigste person (i følge henne selv). Bruker masse ord og utrykk hun ikke har peiling på hva betyr, men hun syns det høres veldig sofistikert ut. Skal vite alt om alle og er så utrolig nyskjerrig. Pernille er veldig fjortis og bruker omg, lizm, koZZ, lol, roflmao stort sett flere ganger om dagen.

Redigert av - Kristine-Ibrahim den 26/07/2006 12:26:16

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  12:27:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har bare bilder av mine storebrødre som jeg ikke vil legge ut her.
*kremt* Festbilder.

Therese
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  12:42:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Har en storesøster på 35.Min bestevenn:)
Hun er bra snål da,elsker klær og hvordan hun tar seg ut...men hun er ERKE kommunist og aktiv i RV.Hun har en mening om allt og er veldig opptatt av korekt fordeling av penger og"velferds-staten"norge.Fryktet og elsket av mange og noe av det rareste og fineste jeg hvet om=)

Christin liker IKKE hest og skog men her nusser hun Vindur:

Tur på bygdøy,sååå rar da=D:

Og innpakket i tørkerull engang i vår:

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  14:15:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg har ei storesøster som blir 22 i år, som heter Anne Marthe. Hun studerer matematikk (!!!!!!!!) på Universitetet i Oslo, og skal begynne på sitt 4 år og mastergrad til høsten. Hun har stortsett A'er.. Flink! Vi har fått et mye bedre forhold etter at hun flytta til Oslo, noe jeg tror er normalt siden vi ikke bor så tett på hverandre hele tiden lenger.

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 27/07/2006 13:55:57 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  14:20:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Søsteren min er/var her inne selv, lenge siden jeg har sett henne her nå, men..

Her er i alle fall bilde av oss to på hesteryggen. Vi er ganske like i utseende, men hun er mye høyere enn meg. Dårlig bilde egentlig, synes ikke så godt. Og jeg ser helt dass ut - var veldig varmt den dagen, og håret sto til alle kanter gjennom hjelmen.. hehe

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  14:28:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vindur og Lise: Du må hilse søsters å si at hun kledde toalettpapiret veldig godt Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  14:53:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Heheheee, jeg har ti søsken(enten halvsøsken, eller stesøsken, og to adopterte;)), så har nok ikke bilde av alle, men kan nå ta med bilde av de jeg har av da;)

Kari, en av skokken, hun er en av de to søsknene som virkelig har støttet meg opp gjennom årene:)

Jorund, min andre søster som har støttet meg gjennom masse drit, når hun flytter fra mamma så skal jeg flytte inn til henne Og hun kjøper sprit til meg

Cecilie, som alltid skal ha meg til å passe ungene hennes;P

Måtte bare ha med det bildet der hun monger seg:P

Så har jeg ikke bilder av flere.. hehe.. ikke på dataen

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  16:54:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare som et lite innspill, det er lurt at deres søsken er klar over at dere legger ut bilder av de på nettet. ;) Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  17:05:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
BirreogVickie:Hehehe,ja,hun er upåklagelig flott med papir:P

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  17:07:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Lillesøs på 12 år, like hestegal som meg :)

PS. Hun vet at jeg legger ut bilder. Hun er medlem her, kaller seg Karen&Missy.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  17:10:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har 2 storebrødre som jeg elsker over ALT på jord.. De gjør ALT for meg. Lager middag,kjører meg til stallen,får ny mobil av den ene hele tiden,hjelper meg med lekser,gir meg penger om jeg ikke har nok til det jeg ønsker meg osv osv. VERDENS beste søsken. Men nå har den ene flyttet til Stavanger men vi snakker sammen flere timer nesten hver dag. ELSKER de over ALT.. Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  18:54:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har 2 storebrødre som jeg elsker over ALT på jord.. De gjør ALT for meg. Lager middag,kjører meg til stallen,får ny mobil av den ene hele tiden,hjelper meg med lekser,gir meg penger om jeg ikke har nok til det jeg ønsker meg osv osv. VERDENS beste søsken. Men nå har den ene flyttet til Stavanger men vi snakker sammen flere timer nesten hver dag. ELSKER de over ALT..

Opprinnelig postet av jossa

Hørtes jo mer ut som at du elsker dem pga av alle de materielle godene...

-Marte Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  21:09:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en bror på noen og 20 (husker ikke helt )
Han er koslig han!! hehe:)
Han jobber, går på skole og fikser på bilen sin!

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  21:26:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kan kanskje tolkes sånn på hvordan jeg skrev det,men det er absleutt ikke tilfelle!! Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  21:44:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det bare jeg som synes det er uinterresant å se hvordan andre sine søsken ser ut når jeg knapt vet hvordan DERE ser ut engang? Om jeg vil se på fremmende folk som jeg aldri har eller kommer til å veksle et eneste ord med, kunne jeg funnet meg et se & hør blad eller noe slikt....
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  22:17:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Du kan jo bare la være å gå inn på tråden da;)
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.