hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - små Hai !Bilde!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 små Hai !Bilde!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  17:42:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Søte??????????????????? blæh, nei takk!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  18:00:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Søte så lenge de er små:)
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  18:31:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tjaa.. Må si at de var utrolig søte, jeg også.. :)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  18:43:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Søte og søte... jeg ser "haien" i den, og de er stygge.. men de er jo litt søte når de er så små.. vi fikk no ligndende i garnet vi la ut i sjøen utenfor Bergen... men de var litt større og kraftigere og var liksom enda mer lik haien, de var helt grå og var lik en vanlig hai på en prikk bortsett fra i mindre str, jeg turde ikke bade Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  18:49:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Åssmo=)

nydelige haier du har fanget disse kommer nok fra varmere strøk ettersom det finnes, pigghå, håbrann og håkjerring rundt i farvannet her

Syns jeg har sett disse skapningene på Animal planet=) super søte! Fanget dem i Austevold eller?

Fang en til meg og da
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  19:10:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ja, vi fanget de på Austevoll :) Vi har nettopp satt ut ny line, blir spennende om det er hai på kroken i morgen også. Skulle likt å hatt en sånn i akvarium! Men det er vel ikke noe liv for haien heller ^^

Sånn så det hele ut til slutt! Krabbe agn!

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  19:24:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm,, tror det er en type "Catshark" men skal undersøke litt mer nyskjerrig vettu Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  19:38:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ja, det er utrolig spennende Men fant ut hva den het; hågjel!

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  19:38:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
De var kjempevakre jo!Oioi,får bare kjederlig torsk,sild,sei og makrell på kroken jeg:S

Viiil ha en sånn en=D

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  19:47:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror håjel e catshark:P haier som lever på sandbunnen men den der er vel ikke vanlig heromkring? Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  19:51:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, ja det var det eg trodde på Engelsk heter de Blackmouth Catshark Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  20:15:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Går det an å spise de, eller blir de bare kastet? Jeg har aldri spist hai, og vet heller ikke om sånne små er spiselige eller om det er vanlig å gjøre det?

Om det går ann å spise de små vet jeg ikke, men har spist hai selv da jeg var liten. Lå visst i frysedisken, og smakte visstnok ikke godt.

Men for noen øyne på de der. For en farge!
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  20:34:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
wææ...skumle øyne,liker ikke hai ...*har sett alt for mye haisommer-filmer;P*
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  21:24:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser man hai i sitt rette element er de noen av planetens vakreste skapninger. Det er når man blir redd de fordi de kommer oss for nær at man synes de er stygge. Jeg kan ikke se det stygge i disse små-tassene, jeg syntes de nesten var fasinerende vakre! Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  21:37:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Haier er jo ikke så farlige som vi tror egentlig heller, vi er ikke ett naturlig bytte for de, de spiser ikke oss med mindre de er veldig sulten/ikke har fått mat på noen dager (etter hva jeg har hørt!).

Vi fikk i hvert fall de haiene her, Litt utenfor Bergen på Austevoll. Tydeligvis er de her:-)

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.