hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ridnig
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 ridnig
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Cecilie-

» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  22:37:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei! e det noen her så holde på me natrual horsemanship/sentrert ridning? å barfothest å bittløst hodelag? hadde vært kjekt å snakke me noen så holder på me det samme som meg

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:05:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det finnes veldig mange emner om dette fra før av.. Let litt rundt og bruk søkefunksjonen Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 25/07/2006 :  23:12:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei! e det noen her så holde på me natrual horsemanship/sentrert ridning? å barfothest å bittløst hodelag? hadde vært kjekt å snakke me noen så holder på me det samme som meg

Opprinnelig postet av Cecilie-

Heisann! Syntes du fikk et dårlig svar på det første innlegget ditt her på HM. Jeg driver ikke med Horsemanship selv, men jeg vet at det er mange her inne som gjør det.

Det er et eget emne vedr dette, så ta deg en titt der så vil du nok møte likesinnede

Velkommen hit forresten, håper du vil trives!
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  00:43:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Oh, sorry 'bout that. Så ikke at det var første innlegg.. Velkommen skal du iallefall være!

Som Birre sier er det egne emner her som omfatter mye av det du lurer på.
Det er et eget Natural Horsemanship-forum her, der finner du sikkert endel.
Under Høver og hovpleieforumet finner du nok endel om barfot.
Sentrert ridning finner du sikkert litt om her på dette forumet, Generell ridning, pluss Dressurforumet.
Bittløst finner du nok endel som har skrevet om under Utstryrsforumet.
Her er link til en tidligere debatt om bittløst, kanskje du finner noen som er for det der. Her er også en link om bruk av hack.

Det er nok mange mennesker her som både er enig og uenig i det du sier, men ikke bli skremt for å legg ut tråder og svare på andres tråder uansett, vi biter ikke!

Beklager altså, var ikke meninga å gi deg en sær start på forumet her. Så igjen, velkommen skal du være!
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  01:17:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oj, så flink du var til å finne frem Ragnhild Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  10:03:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Jeg driver med det du nevner. Har nettopp flyttet til en stall med engen instruktør i sentrert ridning. Liker veldig godt Klaus Ferdinan Hempfling's form for NH. Rir bittløst, bomløst og skoløst

Velkommen skal du være.

Redigert av - Fröya den 26/07/2006 22:52:47 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  12:30:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Oj, så flink du var til å finne frem Ragnhild

Opprinnelig postet av BirreogVickie

Jada, jeg kan snuse og finne fram både det ene og det andre hvis jeg vil. Det er bare noen ganger det sitter litt langt inne
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:33:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig intressert i NH men har aldri fått lært meg så mye. Har lyst å gjøre hesten min om til barfot, men kan ikke nok om det enda.

Fordelen med å ha barfot hest er at de får sunne og friske høver, det er så alt for mange hester som har høver som ikke ser ut i halvsvimo!

Alle hester er født med høver på bena, uten sko på, derfor kan alle hester gå uten sko. Det kommer veldig an på individet om den ønsker å gå barføtt, men en hest som har hatt sko på kan Jo få større problemer med overgangen..

Jeg tror ikke Jeg kommer til å ha hesten min barføtt på en stund, men når han blir eldre og treningen redusert, vil jeg det!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 26/07/2006 :  13:41:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kan også heller lite om NH men har da fått med meg hvilke prinsipper som ligger til grunn. Og at det er en sunn form for omgang med hest er jeg ikke i tvil om. Man "knekker" ikke lenger psyken på en hest for å få til det man ønsker, men jeg kommer nok aldri til å bli en innbitt NH fan...

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.