hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - vip
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 vip
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  20:33:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
mange mener at vipen min er falsk da lurer jeg på hvorfor jeg.. og til andre som har fått samme komentaren kan skrive det her.. eller skriv hvorfor du har sakt det til en persn eller hva du synes om vipen til andre på godt og vondt..

og her kan vi også rett og slett komentere vipene til de som skriver her:)

så kan vi også høre hva vi bør gjøre med den eller hva som er bra.

en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  20:48:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var inne og kikket i gjesteboken din, og det var da ingen som hadde kommentert at vipen din var falsk eller noe der iallefall???
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  20:54:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har ikke du allerde startet nok emner om at "vipen min er ikke falsk"? Tja, jeg tviler litt fremdeles, men gidder ikke krangle om noe.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  20:57:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hold deg til EN tråd kanskje? Begrenset hvor mange som bryr seg om vip'en din er falsk eller ikke.

Whatever liksom *himle* ^_^

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Jettomilla

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  20:59:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJettomilla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hold deg til EN tråd kanskje? Begrenset hvor mange som bryr seg om vip'en din er falsk eller ikke.

Whatever liksom *himle* ^_^

Opprinnelig postet av Line Kristine

What goes around comes around.. Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  21:01:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det bare jeg som ikke har fått dette med meg tidligere????

Vip`en såg nå ekte nok ut for meg iallefall...

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  21:07:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei jeg aner som vanlig ingenting heller... Hva skjer?
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  21:23:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var inne og kikket i gjesteboken din, og det var da ingen som hadde kommentert at vipen din var falsk eller noe der iallefall???

Opprinnelig postet av TORHILD

gå inn på i stall og så på stallmiljø og les det der;)

sånn er det bare
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  21:24:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
nei mange mener at vipen min er fask bare fordi at de ikke tror at jeg har en hest i nicaragua som er 4 og vallak men fikk han som 3 og hingst.. jaja det er nå dems mening men jaggu godt jeg ikke gidder og høre på de komentarene da hehe
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  21:27:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Jo mer du kjaser om det der, jo mer vil folk mistenke deg så greit er det bare. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  21:31:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jo mer du kjaser om det der, jo mer vil folk mistenke deg så greit er det bare.

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Akkurat.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  21:51:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
unødvendig tråd..
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 23/07/2006 :  21:56:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nei mange mener at vipen min er fask bare fordi at de ikke tror at jeg har en hest i nicaragua som er 4 og vallak men fikk han som 3 og hingst.. jaja det er nå dems mening men jaggu godt jeg ikke gidder og høre på de komentarene da hehe

Opprinnelig postet av hard_legend

Hvis du ikke vil høre på komentarene våre, hvorfor lager du så mye styr utav dette da?

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  22:12:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
vet det men er dritt lei jeg tror den første som jeg sa at jeg hadde 2 hester så kom det slenkt under 12 og ha en hingst på 3 år??!!?? dritt lei det!!
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  22:21:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du hadde i det minste vært mindre "dritt lei" om du hadde laget EN tråd om de hestene dine i Nicaragua enn 3-4..
Grunnen til at jeg tror at du er fake er at det virker som at du vil ha oppmerksomhet ved å lage masse tråder og kaster mer bensin på bålet. Ikke nødvendigvis pga litt uklare fakta ang de hestene..

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  22:25:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
har bare lagd en jo.. det er andre som ender opp med har du ditt har du datt har du 3 årig hingst!?! så der er det ikke jeg som har starta men siden alle lurte skev jeg bare det her istenfor at et emne hansler om stallmiljø og istedenfor bytter om til uintresange spørsmål
sånn er det bare
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.66 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.