hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - vip
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 vip
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  22:29:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Her var det ufattelig mange kommentarter som kunne vært redigert vekk. Og det gjelder ikke bare TS. Finner man en tråd helt ufattelig, forferdelig, grøssende, usmakelig kjedelig og uinteressant så er det ikke verre enn å l a v æ r e å s v a r e! :-) Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  22:33:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
hehe nei du har vell rett i at litt dom tråd hehe nei nå gidder jeg ikke og svare folk som svarte meg for dte hele var vel litt dumt.. legger det bort og sier unskyld hehe

klem

en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 23/07/2006 :  22:33:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her var det ufattelig mange kommentarter som kunne vært redigert vekk. Og det gjelder ikke bare TS. Finner man en tråd helt ufattelig, forferdelig, grøssende, usmakelig kjedelig og uinteressant så er det ikke verre enn å l a v æ r e å s v a r e! :-)

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Haha, DET er ikke så lett som det høres ut til

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  22:37:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Du har ikke bare en tråd om de hestene dine og vipen din nei du.. 3-4 som Line Kristine sier..
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:10:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
JA sihva de heter da

en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:30:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Det er ikke det at DU opretter tråder om det,men du drar alltid inn sånne helt uintressange ting om den hesten din i det landet,som ikke har noe med saken å gjøre...Du prøver å få mest mulig opmerksomhet hele tiden...Man blir bare forbanna provosert av det!!
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:40:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
hahaha

folk må lure når man legger ut sånne "tråder"!

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  00:29:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva så??? Bryr meg ikke om den er falsk el ikke. Du vet det vel selv, om det er sant det du skriver?? Om den er falsk lurer du bare deg selv... Ha en hyggelig aften el ehh natt:)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  03:52:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Vip-en din er falsk! Ferdig med det!
Du prøver jo HELE tiden å få oppmerksomhet rundt det om den er falsk, hadde du aldri nevnt det hadde ikke jeg komt på det engang (kanskje bare lurt litt HVIS jeg hadde komt in på vip-en din og lest), men når du stadig maser og kverulerer om alt du har skrevet osv osv, blir folk mistenksomme...
Jaja, kos deg videre med å provosere folk på mix
Jo mer du skriver, jo mer bekymra blir jeg, mer meningsløse innlegg skal en lete lenge etter. Sorry!
På meg virker det som du VIL at folk skal tro den er falsk...

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  10:33:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Men seriøst. Det er ikke trådstarter som er -ille- i dette tilfellet .. Det er forumbrukerne som regelrett prøver å pushe vekk en ny bruker.

Å snakke om meningsløse innlegg? Kanskje man skal lese over det man selv skriver?
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  11:55:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vip-en din er falsk! Ferdig med det!
Du prøver jo HELE tiden å få oppmerksomhet rundt det om den er falsk, hadde du aldri nevnt det hadde ikke jeg komt på det engang (kanskje bare lurt litt HVIS jeg hadde komt in på vip-en din og lest), men når du stadig maser og kverulerer om alt du har skrevet osv osv, blir folk mistenksomme...
Jaja, kos deg videre med å provosere folk på mix
Jo mer du skriver, jo mer bekymra blir jeg, mer meningsløse innlegg skal en lete lenge etter. Sorry!
På meg virker det som du VIL at folk skal tro den er falsk...

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Øh.. det KAN jo være den ikke er falsk da.. HVilket jeg er helt sikker på nå. Eller for å si det sånn, hva er ikke sant?? Tror du ikke på det er henne på bildene? Eksisterer hesten Pedro ikke?

Om folk plutselig fikk det for seg at min vip var falsk ville jeg nok også prøve å overbevise folk, især hvis jeg var ny på forum. Derfor disse trådene hun lager..
Jeg var skeptisk jeg og. Det er jo ikke ofte man hører om MIX brukere med hest i Nicaragua, men det er vel ikke helt umulig heller?

Ja ja.. jeg ble vertfall overbevist. Det er lett å se det er samme jenta på bildene. Samme hester og. Så hva er da ikke sant??
Gå til toppen av siden

Lillian82

» VIP

Skrevet - 24/07/2006 :  16:17:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
La nå den stakkars jenta være i fred! Blir helt sjokkert over oppførselen til enkelte her overfor andre brukere.
Det er vel jenta sitt problem om vipen er ekte eller ikke, det er jo bare å la være å se på den eller lese innleggene hun skriver! Merkes at det er et "jenteforum", skulle jo tro det var en gjeng med premenstruelle høner her *kakle kakle*

Tror vip`en er ekte jeg
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  16:31:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Reagerte selv ikke, men så begynte mer å mer tro at den var falsk, så da anntok jeg at den var det..

Men er overbevist at den ikke er falsk. Jaja-om den er falsk så får det være opp til jenta selv, men er jo dumt at det fins falske viper, men det får nå hver så. Om den er falsk, lag deg selv en ny heller-så får du en ny start

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  18:59:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Du gjør tydligvis det etter at du tok deg tiden til å svare :-P Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  21:07:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Tror på vippen din jeg hard legend :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.