hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - dyretolk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestepsykologi og atferd
 dyretolk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Katrine_Sandore

Skrevet - 21/07/2006 :  00:28:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Vet ikke helt om det er her jeg burde plassere denne tråden,
men sånn ble det iallefall.

Er det mange som har hatt det på sine hester?
Er det sant det de har sakt, de som har snakket med hesten din?

Jeg vurderer det på min ponni, og derfor vil jeg høre litt rundt om det :)

Jeg Liker Smileys, Jeg

Rikke&Jenny

» VIP

Skrevet - 21/07/2006 :  01:11:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRikke&Jenny  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRikke&Jenny  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt det!! Hehe.. men det vet du jo....! Jeg skal fortsette med det på alle mine hester, det funker.. :D i allefall den lille erfaringen jeg har hatt!
Den som har blikk for det skjulte - kan oppleve visjoner... Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  01:20:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Har hatt det mange ganger nå, en jeg dame jeg kjenner spør jeg altid, men har også brukt Atrid Moe. For meg er det ikke å tro på det, men jeg vett, akkurat som jeg vett at hester har 4 ben. Men hørt at det fins mange useriøse personer der ute!

Men om du søker litt tilbake så finner du nok en del emner, ellers blir nok denne også veldig laaang Søk på Astrid Moe på kvasir e.l så kommer du nok frem til hjemmesiden hennes, tar dog 700,- pr. hest

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 21/07/2006 :  03:11:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

.. tar dog 700,- pr. hest
Opprinnelig postet av Don-Pedro

Oi, det var dyrt.
Rikke som skrev over deg her, hun fant en som tok 250, fra flammehuset.com var det vel..

Men det er over bilder over nettet da.. Vet ikke om jeg tror det, tror heller det blir mer "virkelig" hvis man gjør det i real life.. Men jeg er nyskjerrig, og det frister :)

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  08:43:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt tolk til mine hester, da med bilder over nettet. Og vedkommende kunne fortelle ting om hestene mine som bare jeg visste. Ting som hadde skjedd de siste dagene og som jeg ikke en gang hadde sagt til mannen min eller skrevet i dagboken min her på HM.

Der var såå mye som stemte, så jeg er ikke i tvil ett sekund om at vedkommende hadde kontakt med hestene mine..

Kan bare anbefale det om du vurderer og tolke hesten din

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 21/07/2006 :  10:17:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei:)

Jeg har hatt tolk på både katt og hest. Brukte Michelle Orningård, og kan absolutt anbefale henne. Hjemmesiden hennes er www.dyretolk.com
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 21/07/2006 :  10:20:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har også tenkt tanken å få en dyretolk til å se på hesten min. mest for morro skyld,bare for å se om noe stemmer. hvis hun kan finne ut noe jeg ikke vet er det jo absolutt verdt det.
men hvordan får de kontakt med hesten over et bilde da? en ting er hvis tolken møter hesten face to face,men ble virkelig skeptisk til dette med bildet..
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  20:00:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg er litt skeptisk til å få en dyretolks "dom" bare etter at vedkjommende har sett på et bilde. Hva SER h*n på bildet? Svaret fra dyretolken vil vel blir forskjellig fra bilde til bilde?
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  20:23:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Den ene dyretolkeren har besøkt hesten min først, å så etter det tatt samtaler via bilder di gangene jeg ønsket det. Nå er jo Astrid Moe *droningen* av dyretolk i Norge, som jeg kaller det, det er hun som utdander andre og driver skole.

Du kan lære dette selv, en GOD bok som jeg annbefaler på det varmeste er 'snakk med dyrene og få svar' av Amelia Kinkade

Di som tar gratis samtaler er enda ikke utdanet og har ikke lov til å ta betaling før en vis nr på samtaler er tatt med dyr. Men hun ene dyretolkeren jeg kjenner tar det foreløplig gratis, å jeg har fått utrolig mye hjelp av henne ved min tidligere hest!

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 21/07/2006 20:26:31 Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  22:29:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
hei don pedro.. har du en hest som heter Don Pedro?? jeg har en hest som heter Pedro:D:D

klem

en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

*sofie&lavageitene

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  17:33:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*sofie&lavageitene  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*sofie&lavageitene  Svar med kopi av melding
Unnskyld at jeg spør, men hva i all verdenhar det med saken å gjøre?
men jo, jeg har hatt dyretolk på tre av mine hester, også fra en som er under utdanning på flammeshuset. Hun kom til stallen og tolket de. Veldig gøy, for hun gikk i en slags transe og jeg så at den hesten hun holdt på med fulgte med på det hun gjorde. Katla sto og ristet på hodet mot henne og 'fortalte' ting som hun bare kunne fått vite ved å snakke med henne, blandt annent triks treningen. "Vi vil overbevise selv de største skeptikerne" sa hun. Og jeg er enig, dette er noe jeg VET funker. OG jeg vil anbefale det på det varmeste, for hun tolket tilsammen 6 hester når hun var der, og hun traff på ALLE! Personlighet, rang, trening, 'historie' og alt. Hun gikk også inn på det fysiske og takket være henne har hesten min fortsatt man, noe hun ikke hadde forrige sommer altså, gjør det sier nå jeg!
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  18:44:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er litt skeptisk til å få en dyretolks "dom" bare etter at vedkjommende har sett på et bilde. Hva SER h*n på bildet? Svaret fra dyretolken vil vel blir forskjellig fra bilde til bilde?

Opprinnelig postet av Wulfi

Neinei, tolken ser dyret på bildet, er enklere hvis øynene er synlige. Tolken danner seg et bildet av hesten i hodet, å kontakter den ved å telepatere, kontakter jo samme dyret selv om det ikke er samme bildet. Som dyretolk går du inn i hodet på dyre å lar det fortell deg hva det vil videreføre eller viser deg bilder.

Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  19:52:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Koster det noe å gjøre det gjennom bilder?
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  20:58:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
hard_legend:
Artigt, komenterte det i et annet innlegg at min også heter Pedro

Om du leser innleget mitt finner du nok svar-Ja det koster tom å ta samtale via bilde-les svaret mitt overnfor. *har å si hvem du bruker, og hvor langt vedkomende er i utdannelsen*

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  23:46:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Norsklæreren min har kommunisert med Don- og alt stemte:) Eller; var sånt som kunne ha stemt. Jeg er ikke så grusomt overtroisk av meg, men syns dette var en utelukkende positiv erfaring. Jeg ble oppmerksom på ting jeg kunne gjøre bedre for Don, hva han likte best å gjøre osv. (Noe som stemte veldig bra med det inntrykket jeg får når jeg rir ham).

Eneste jeg var skeptisk til var en litt "menneskeliggjøring" av dyrenes tanker, følelser o.l.
Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 23/07/2006 :  22:37:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Jeg tror nok jeg vil ha dyretolk på han ja ..
Noen som vet om noen som kommer til hesten i oslo området?
Vil helst det, og ikke igjennom bilde, selv om det også virker..

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.