hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor lenge kan en vente?!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor lenge kan en vente?!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

lucky june

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  22:25:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
"men jeg har ikke noe svar nå, må se videre".

Akkurat de samme ordene fikk jeg høre da det var slutt med typen (som fortsatt er min samboer)
Du trenger ikke gjøre noe spesielt for å være kostbar, hvis han virkelig vil ha deg finner han det ut når du begynner ditt eget liv som ikke inkluderer han.
Godta svaret han har gitt deg og trekk deg stille tilbake.

Og om jeg kan få si det, bare en real drittsekk ville sagt han ville ha med seg sommeren.
Tviler på at det var for å få tid til å nyte naturens stillhet.

Tenk på deg selv, Anne, du vet du fortjener en som elsker deg for den du er.
Det du går gjennom nå må du se på som en erfaring, også tenker du framover.

Klemmer fra Sigrid

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  10:12:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Huff, dette høres ut som x'en min... Mulig min var verre, men man skal aldri si aldri, noen mannfolk er fæle!

Han var slik at han dumpet meg om noe mer interessant kom forbi, og ble sammen med meg igjen når den interessante ikke lenger var interessant!! Dum som jeg var ble jeg med på dette gamet hans og skjønte fader meg ingenting heller. Kjærlighet gjør en blind sier man, og det stemmer! Blind og naiv!! Han var min første ordentlige kjæreste, og følelsene var STERKE og jeg lot meg lure i mange år. Var bare 16år den gang, men merker jeg enda ikke er helt ferdig med han!

Men har endelig tatt meg i nakken, og innsett hvordan han er! Hvorfor skal jeg sitte på gjerdet og vente på han, mens han er ute og har det artig med andre damer??? Være en reserve, en nødløsning?? Nei, takk!!
De mega sterke følelsene jeg hadde for han ble jo ikke gjengjeldt, så hvorfor i all verden skulle jeg bruke de på han?

Kom meg endelig vekk fra det til slutt. Men har en del "arr" fra det forholdet. Sitter bare å venter på at ei jente som er bedre enn meg skal komme å vinne oppmerksomheten til han jeg er sammen med nå. Klarer ikke stole på han!
Er utrolig synd, for han er jo en kjempe gutt, snill som dagen er lang! Tror og håper at han aldri ville gjort noe sånt, han virker som han er mann nok til å ikke gjøre det! Men som sagt, klarer ikke stole på han.

Et godt råd, La gutter være gutter, og heller finn deg et ekte mannfolk!!

Du skriver du er blitt såret før, og vil ikke en gang til, men er det ikke nettopp det som skjer her nå? Eller iallefall som ligger på lur og venter på å skje?

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 20/07/2006 10:14:08 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  10:29:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke akkurat mye erfaring med dette, men hadde dette skjedd meg ville jeg ikke sittet å ventet på at han skulle bestemme seg. Da ville jeg følt meg utnyttet.

Lykke til, håper det fikser seg for deg :)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  16:49:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Uff, triste greier. Synes du skal komme over han og heller finne deg en annen som vet og sette pris på deg. For det gjør ikke denne karen. Som Roxira sier: Et godt råd, La gutter være gutter, og heller finn deg et ekte mannfolk!!

Vet det gjør forferdelig vont, og bare tanken på at nå er det over, og over for alltid, gjør om mulig ennå mere vondt.
Den kommentaren om at han må ha sommeren på seg, er nok beviset på at han er drittsekken.
Eventuelt kan du jo si til han at han kan kontakte deg når han er ferdig og tenke, så får du se om du fortsatt ønsker en fremtid sammen med han.
I mellomtiden finner du forhåpentligvis ut at du klarer deg uten ham, for om dere skulle bli sammen igjen, er mulighetene store for at dette gjenntar seg, og du vil bare fortsette og bli såret.

Var engang sammen med en jeg var uendelig glad i. Min første, store kjærlighet. Til han plutselig sa han var ikke sikker på hva han egentlig følte og ville tenke litt over det.
Er noen år siden nå, men kan ennå huske den smerten som pumpet gjennom hjertet. En tid etter sa han at nå var han sikker, det var meg han ville ha og blablabla.
Men, jeg tok han ikke tilbake. Tanken på og være sammen med en som ikke gjenngjelte mine følelser på samme nivå var sårende, og slik ville jeg ikke ha det.
Gikk over to år før jeg var over ham, men gud så glad jeg er for det nå.

Å fortsatt med ham, ville bare knust meg om og om igjen, da dette har vært tilfelle med flere av hans kjærester etter dette.
Ja det gjorde vondt, men det gjorde det bare en gang, og han fikk heller aldri "overtaket" på meg. Noe av det skummleste med kjærligheten er å bli "underkuet" av noen, og se vekk fra deres onde sider og stadig overbevise seg selv at det vil bli bedre. Som oftest vil det ikke det..

Håper virkelig du kommer deg utav denne situasjonen, styrket! :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  17:56:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Hardt og brutalt: Kom deg videre! Du er ei nydelig jente som ikke fortjener at sånne som han trekker deg ned i søla! Jeg vet det er vondt, men tro det eller ei; det går over! Det er sommer! Nyt dagene og ha det gøy. Dèt ville nok vært ille for ham å se. Hater sånne gutter som lar jenter lide... grrrrrr *trøste*
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  23:55:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg spør kanskje litt ofte om det er noe svar, men han vil fortsatt se det an. Særlig vil han vente til høsten kommer..

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Kopi av melding:
at han godt kan bruke sommerferien på gutta og øl, fordi du venter på han til høsten uansett.

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Jeg og typen min snakker om allt mellom himmel og jord, og i dusjen i dag fortalte jeg om denne debatten, og hva jeg hadde svart.

Og som min kjære sa, så vil denne fyren ha alle muligheter åpne og det er nok ikke bare å drikke øl med gutta på by'n han driver med. For var det bare det han skulle så kunne han fint ha vært sammen med deg!

So back to me:
Pauser er greit nok det, men når man aldri får bestemt seg, så sier det seg jo egentlig selv. Det er liksom snakk om noen man elsker eller ikke.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/07/2006 :  01:03:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg og typen min snakker om allt mellom himmel og jord, og i dusjen i dag fortalte jeg om denne debatten, og hva jeg hadde svart.

Og som min kjære sa, så vil denne fyren ha alle muligheter åpne og det er nok ikke bare å drikke øl med gutta på by'n han driver med. For var det bare det han skulle så kunne han fint ha vært sammen med deg!

Opprinnelig postet av Roxira

Jeg tror ikke han er ute etter andre ting enn gutta og øl. Anne kan utmerket godt finne ut alt han gjør om hun bare vil (jenter finner ut det de vil!), og om han rota seg borti andre jenter..ja, da ville hu jo ikke hatt han mer (antar jeg....?)

Avhengig av hvor mye frihet de får til vanlig, så kan jeg godt forstå gutter som bare vil ha muligheten til å gå ut med gutta og drikke øl en uke eller tre i strekk... Kan du tenke deg noe mer ødeleggende for stemninga enn ei jente som ringer og maser om at du må komme hjem eller som sutrer og sier "Ut med gutta NÅ igjen?"

Det kan ikke jeg...

Edit for å legge til at jeg ikke mente at Anne var sutrete og masete, det var bare en kommentar til Roxiras innlegg

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

Redigert av - Anette&Ali&Aurello den 21/07/2006 01:04:38 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  04:11:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
anne anne anne..uff,trodde ting hadde ordna seg for deg jeg nå.uff og uff:/
jeg for min del ville ikke tatt i eksen min med ildtang en gang.han tror jeg vil ha han tilbake,så han sier han skal slå opp med dama si når han kommer til norge igjen.men så fortalte jeg dama hans at han hadde vært utro fordi hun holdt på å male høl i hue på meg..så dette blir spennende.han gråt i telefon til meg i dag å greier.blir digg å få ordna opp i hvert fall..
gleder meg sinnsykt til å rive ut hjerte hans å tråkke på det til det knuses,slik han gjorde med meg..hvordan går det med dere nåfått snakket med han?
"masse bestisklemmer på anne"

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  10:33:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
anne anne anne..uff,trodde ting hadde ordna seg for deg jeg nå.uff og uff:/
jeg for min del ville ikke tatt i eksen min med ildtang en gang.han tror jeg vil ha han tilbake,så han sier han skal slå opp med dama si når han kommer til norge igjen.men så fortalte jeg dama hans at han hadde vært utro fordi hun holdt på å male høl i hue på meg..så dette blir spennende.han gråt i telefon til meg i dag å greier.blir digg å få ordna opp i hvert fall..
gleder meg sinnsykt til å rive ut hjerte hans å tråkke på det til det knuses,slik han gjorde med meg..hvordan går det med dere nåfått snakket med han?
"masse bestisklemmer på anne"

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Go girl!

Må bare si at jeg vet hvem det dreier seg om og jeg vet han fortjener det

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  12:58:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg tror ikke han er ute etter andre ting enn gutta og øl. Anne kan utmerket godt finne ut alt han gjør om hun bare vil (jenter finner ut det de vil!), og om han rota seg borti andre jenter..ja, da ville hu jo ikke hatt han mer (antar jeg....?)

Avhengig av hvor mye frihet de får til vanlig, så kan jeg godt forstå gutter som bare vil ha muligheten til å gå ut med gutta og drikke øl en uke eller tre i strekk... Kan du tenke deg noe mer ødeleggende for stemninga enn ei jente som ringer og maser om at du må komme hjem eller som sutrer og sier "Ut med gutta NÅ igjen?"

Det kan ikke jeg...

Edit for å legge til at jeg ikke mente at Anne var sutrete og masete, det var bare en kommentar til Roxiras innlegg

Om han ikke kan ha dame fordi han skal ut med gutta, nei da er han fader meg ikke noe å spare på!!

Når typen min har vært ute med gutta synes han det alltid er godt å komme hjem til meg. Blir glad for å se meg! Enda han ikke har vært borte i fra meg lenge.
Hadde heller satset på en sånn gutt so gleder seg til å se seg deg igjen enn en som støter deg bort.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  13:50:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
gutter som setter forholdet med deg i pausemodus om sommeren er ikke noe og spare på!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  16:58:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det kan ikke jeg...

Om han ikke kan ha dame fordi han skal ut med gutta, nei da er han fader meg ikke noe å spare på!!

Når typen min har vært ute med gutta synes han det alltid er godt å komme hjem til meg. Blir glad for å se meg! Enda han ikke har vært borte i fra meg lenge.
Hadde heller satset på en sånn gutt so gleder seg til å se seg deg igjen enn en som støter deg bort.

Du er så utrolig heldig som har en slik Roxira.. Du aner ikke.. Jeg skulle gitt alt i verden for at exen min hadde behandlet meg slik.. Han var jo utrolig god i begynnelsen, det var vel egentlig til vi flyttet sammen.. men der og da klarte jeg jo ikke å se det, selv om allerede da begynnte familien min og miste sansen for han pg.a måten han behandlet meg på..

Men men.. Jeg gjør så godt jeg kan å komme på andre ting, selv om det er så utrolig vanskelig.. For å være ærlig og dum; jeg kunne gitt opp hestene mine for å fått han tilbake, så lenge ting hadde blitt som de var før..

Så ikveld skal jeg vertfall ut og trøste meg med øla mi! En sann venn

Har vertfall klart å la vær å ta kontakt med han de tre siste dagene.. Vel, ikke har jeg hørt fra han heller så..

Jeg bare kjenner at jeg blir mer og mer enig med dere, han påstår jo at han ikke vil rushe inn i noe. men hvorfor sa han da for 2 uker siden at han trodde han elsket meg igjen, og begynnte å fantasere om at vi engang skulle gifte oss? Han fikk meg helt ned på knærne igjen, alt det fine han sa, ringte meg HVER dag, flere ganger til dagen og bare smigret og fortalte hvor glad han var i meg.. Så utrolig sårende, på kun en uke eller mindre snur han helt opp ned.. Nå hører jeg ikke fra han mer enn hver 3 eller 4 dag, og da er det ikke noen koselige ord.. Bare at han er "veldig" glad i meg..
Jeg heldigvis klart å sove de siste dagene, det er jo en forbedring..
Men det gjør ikke ting bedre når han sier at han skal ringe, og så gjør han det ikke..

Har så lyst til å sende en mld eller ringe i dag, bare høre hva det går i liksom..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 22/07/2006 :  17:30:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
blir digg å få ordna opp i hvert fall..
gleder meg sinnsykt til å rive ut hjerte hans å tråkke på det til det knuses,slik han gjorde med meg...

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Dette er hvorfor gutter burde holde seg borte fra jenter... De er livsfarglige!

Anne: Ikke si sånt, du kommer til å angre det i ettertid. Hvem har svikta deg mest? Hestene eller typen din?

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  10:31:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Altså.. Jeg tror jeg dreit skikkelig på draget i går..

Sendte mld til han jeg.. Siden jeg ikke hadde hørt fra han på 5 dager.. Itillegg var jeg veldig lei meg fra før av pga. en masse ting som skjer nå, så da tok følelsene overhånd..

..Og jeg fikk aldri svar.. hadde jo regnet med det når jeg spør i mldingen om hvorfor han ringer så sjeldent.. utrolig dumt av meg ja, men jeg klarte ikke å holde meg unna :(...
Jeg må jo bare få vite om han er helt ferdig med meg føler meg, for det føles slik nå.. Så tenkte at jeg selv kunne ringe idag.. Dumt?

Bare for å høre.. fordi jeg kommer meg ikke videre så lenge jeg er usikker på om jeg fortsatt har en kjangs eller ikke.. Jeg våkner alltid mellom 4-5tiden om natta, i håp om at han kanskje har ringt i mellomtiden.. Gjor det i natt også, men det hadde han ikke.. Derimot ble jeg liggende våken i nesten 2 timer å tenke, før jeg etterpå sovnet, og drømte om han..

Jeg må ringe og høre hva det går i når jeg kommer hjem fra jobb.. Dessuten "må" jeg på en måte få snakket med han også, fordi han skylder meg et par tusen, og de har jeg ikke sett snurten av enda..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 25/07/2006 :  12:28:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sånn går det ikke ann å oppføre seg.
Han hadde jeg glemt. Finn heller en som bryr seg om deg.
Du kommer aldri over han hvis du fortsetter sånn.
Begynn nå! Ellers kommer du til å deppe i lang tid fremover.......
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.