hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor lenge kan en vente?!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor lenge kan en vente?!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  19:31:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Om han ikke kan ha dame fordi han skal ut med gutta, nei da er han fader meg ikke noe å spare på!!

Når typen min har vært ute med gutta synes han det alltid er godt å komme hjem til meg. Blir glad for å se meg! Enda han ikke har vært borte i fra meg lenge.
Hadde heller satset på en sånn gutt so gleder seg til å se seg deg igjen enn en som støter deg bort.

Opprinnelig postet av Roxira

Tror du misforsto innlegget mitt. Det jeg mente var at jeg ikke trodde han var ute etter annet enn å ha det gøy med gutta... at han ikke holdt på med noen ny dame eller noe.

Kanskje føler han seg innestengt eller kvalt, og VIL kjenne litt frihet før han evnt bestemmer seg for å komme tilbake til Anne. Jeg synes det er å gå litt langt å si at han ikke er verdt det fordi han vil tenke seg om. Er det ikke bedre at han tenker seg ferdig istedenfor å rushe inn i noe for så å dumpe Anne igjen fordi han ikke tenkte nok?

Det jeg heller ville fått greie på, var av hvilken grunn han tviler... hva er det med deg/forholdet til deg som gjør han usikker?

Nå skal det sies at jeg er av den oppfatninga at det finnes altfor mange kontrollerende jenter som ikke klarer seg uten typen en halv dag engang. Og hvis man klarer en halv dag, så har man ringt 20 ganger og sendt 15 mld... og hele tiden bekymra seg over hva han driver med. *sukk*

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  19:46:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Om han ikke kan ha dame fordi han skal ut med gutta, nei da er han fader meg ikke noe å spare på!!

Når typen min har vært ute med gutta synes han det alltid er godt å komme hjem til meg. Blir glad for å se meg! Enda han ikke har vært borte i fra meg lenge.
Hadde heller satset på en sånn gutt so gleder seg til å se seg deg igjen enn en som støter deg bort.

Opprinnelig postet av Roxira

Tror du misforsto innlegget mitt. Det jeg mente var at jeg ikke trodde han var ute etter annet enn å ha det gøy med gutta... at han ikke holdt på med noen ny dame eller noe.

Kanskje føler han seg innestengt eller kvalt, og VIL kjenne litt frihet før han evnt bestemmer seg for å komme tilbake til Anne. Jeg synes det er å gå litt langt å si at han ikke er verdt det fordi han vil tenke seg om. Er det ikke bedre at han tenker seg ferdig istedenfor å rushe inn i noe for så å dumpe Anne igjen fordi han ikke tenkte nok?

Det jeg heller ville fått greie på, var av hvilken grunn han tviler... hva er det med deg/forholdet til deg som gjør han usikker?

Nå skal det sies at jeg er av den oppfatninga at det finnes altfor mange kontrollerende jenter som ikke klarer seg uten typen en halv dag engang. Og hvis man klarer en halv dag, så har man ringt 20 ganger og sendt 15 mld... og hele tiden bekymra seg over hva han driver med. *sukk*

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Grunnen til at han tviler var vel fordi at han ville ikke såre meg hvis ting gikk for fort.. Noe mer om hvorfor han tviler vet jeg ikke, tror ikke han vet det selv en gang..

Men etter i dag, og etter 5 dager uten at han ikke kan gi lyd fra seg eller ta telefonen, og bare får en råtten, heller frekk mld i dag, så fikk tok broren min en alvorsprat med meg..
Bare glemme hele fyren, det er bare så utrolig JÆVLIG at jeg må begynne helt på ny, akkurat som den gangen han gjor det slutt.. Nå må jeg begynne på ny å komme over han..
Jeg begynner nesten å lure på om han rett og slett er for FEIG til å si hva han egentlig mener til meg.. Jeg syns vertfall selv at nå har han vært skikkelig drittsekk mot meg de 2 siste ukene, når vi om sommeren bor 5-6 t unna hverandre, kunne han vertfall ha unt meg en melding, her er det snakk om at han har ikke gitt så mye som en lyd fra seg på 5 dager..

So, here we go again.. :'( Håper bare at jeg klarer det, det er så mye vanskeligere andre gangen.. Den tiden før de to siste ukene var akkurat som i begynnelsen, følelsene mine blusset opp til topps igjen, alt var bare oppi himmelen og deretter. Og så går den uke, og jeg eksisterer såvidt i hans øyne..

At folk kan være så sårende.. Jeg hadde aldri klart det selv, skulle ønske at slike mennesker hadde visst hva det gjør med andre. Håper at dersom det finnes slike drittsekker blant de på forumet her, så får de lest dette og kanskje får seg en tankevekker.
Slike ting ødelegger folk, jeg har vertfall ikke klart å fungere, jeg har vært både fysisk og psykisk utmattet..
Jeg skammer meg over at jeg ikke engang har orket å ridd Gina den siste uken. Rett og slett fordi jeg orker ingenting nå..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:01:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Åh, jeg føler så med deg...! Det er så forferdelig vondt og ha gått med et håp og bli knust IGJEN

Hvis det er noen trøst, så har jeg nettopp vært i samme situasjon. Ikke med en kjæreste, men med en gutt jeg liker veldig veldig godt og som jeg er kjempeglad i...og som jeg rett og slett (uansett hvor mange sårende ting han gjør) ikke klarer å glemme.

Må bare legge til et par vers av en fantastisk sang..synes den passer bra akkurat nå.
Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig

Mina vänner säger 'vakna upp' och 'sluta tänk på det'
Men vad vet dom, nu är nån annan än jag närmare
Livet innan dig kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig,
och du förtjänade en nominering för rollen du spelade...

Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
Och alla vill väl ha dig nu,
dem har ju väntat på det här
Och jag hatar att jag älskar dig
och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:34:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åh, jeg føler så med deg...! Det er så forferdelig vondt og ha gått med et håp og bli knust IGJEN

Hvis det er noen trøst, så har jeg nettopp vært i samme situasjon. Ikke med en kjæreste, men med en gutt jeg liker veldig veldig godt og som jeg er kjempeglad i...og som jeg rett og slett (uansett hvor mange sårende ting han gjør) ikke klarer å glemme.

Må bare legge til et par vers av en fantastisk sang..synes den passer bra akkurat nå.
Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig

Mina vänner säger 'vakna upp' och 'sluta tänk på det'
Men vad vet dom, nu är nån annan än jag närmare
Livet innan dig kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig,
och du förtjänade en nominering för rollen du spelade...

Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
Och alla vill väl ha dig nu,
dem har ju väntat på det här
Och jag hatar att jag älskar dig
och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig...

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Den sangen "makes" sense..

Vi er (jeg er vertfall) heldige som har venner og familie rundt oss vertfall.. Jeg ble overrrasket i dag når broren min plutselig legger ut den talen om hvor mye han ønsket at jeg skulle klare å komme over han, at jeg fortjente så mye bedre..

Jeg sendte foresten en "siste" melding til han tidligere ikveld, at hvis han ikke var interessert lengre, så kunne han vertfall overføre de pengene han skyldte meg, slang på kontonummeret mitt, og that's it! Nå må jeg bare klare å la vær.

Hvis han skulle ringe/sende meldinger mente broren min at jeg ikke skulle bry meg i det hele tatt.. Men jeg vil jo gjerne høre om han har noe klokt å si også.. Ikke det at jeg tror han ringer, etter hvordan han var i dag hørtes han nokså "ferdig" ut.

Bare så synd om det er slik det ender.. Jeg elsker han jo fremdeles så..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 26/07/2006 :  00:04:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Nå har ikke jeg lest hele tråden, altså, men husk nå bare at mannfolk sjelden er utspekulerte. Vanligvis kan de gjøre "dumme ting" fordi de er (i kvinneøyne) "dumme". Dvs de gjør ikke ting med vilje, menn er ofte konfrontajsonssky, og hater å bli stilt til veggen for å måtte ta et valg. Og så tenker de grunnleggende annerledes enn kvinner gjør- fordi de er menn!

Jeg skjønner det gjør vondt, men jeg tror også jeg ville anbefale deg å "la det gå". Bare la det "skli over".Prøve å tenke på noe annet hver gang du begynner å tenke på ham.

Tenk på minst 100 ting du kan gjøre som singel!

Tenk på minst 100 deilige ting du skal gjøre med hestene dine fremover- DE er de beste vennene dine, vet du!

Tenk på hvor heldig du er, som har foreldre, søsken (?) og EGNE venner,og hvor BRA du klarer deg uten ham!

Og NEI! Du elsker ham IKKE! Det er bare noe du TROR du gjør,av gammel vane! Hodet ditt er vant til å tenke at han er den ENESTE fisken i havet, og det er han IKKE! Bare en av de dårligere, som ikke klarer å gjøre deg lykkelig!

AAAArgh, jenter, ikke kast borttid på mannfolk som ikke er verdt det!

Mannfolk trenger forresten ofte å bli atskillig eldre enn oss jenter for å føle at det å "etablere" seg i et forhold er greit. Er han ikke moden nå, la ham gå i steden for å ødelegge alt med tenners gnissel og krokodilletårer. Kanskje kan du møte ham på nytt om 5- 10 år, og oppleve at han har forandret seg til det bedre, og at han forteller at du kanskje var noe av det beste han gikk glipp av?

Vi kan jo ikke Tvinge noen?

Selv fikk jeg det ikke bra med min kjære før jeg lærte meg å slappe mer av angående "sånne" ting, og ta ting mer "som de kommer". Han ble et annet menneske for meg, når jeg fikk en annen innstilling til ting.. For ingen kan tvinges...

Anbefaler by the way ei bok som heter "menn er fra mars, kvinner er fra venus". Morsom og oppklarende om hvorfor kvinner og menn kommuniserer dårlig... Husker ikke hvem som har skrevet den, men en skikkelig biblotekar kan vel finne det ut...

Redigert av - LisaFi den 26/07/2006 00:09:11 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  10:29:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Veldig godt skrevet, LisaFi :)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  15:56:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
ja, det var noen kloke ord LisaFi..

Men nå har han visst ringt meg idag.. la igjen melding på telefonsvareren; han sa at det var ikke rart han ikke giddet å ringe når han fikk sånne sure meldinger.. vel, ikke rart det når han har oversett meg sånn.. Uansett, han lurte på om jeg kunne ringe han opp igjen.

Burde jeg det?.. Jeg er så håpløs.. Men siden han tok kontakt etter at jeg sendte denne meldingen om at nå fikk han overføre disse pengene, slik at jeg slipper å ta kontakt igjen, fordi jeg regnet med at han ikke var interessert lengre, kan det bety at han fortsatt er interessert?
Er usikker på om jeg skal ringe opp igjen.. Så har han jo bursdag i morgen også da..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  16:48:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ja, det var noen kloke ord LisaFi..

Men nå har han visst ringt meg idag.. la igjen melding på telefonsvareren; han sa at det var ikke rart han ikke giddet å ringe når han fikk sånne sure meldinger.. vel, ikke rart det når han har oversett meg sånn.. Uansett, han lurte på om jeg kunne ringe han opp igjen.

Burde jeg det?.. Jeg er så håpløs.. Men siden han tok kontakt etter at jeg sendte denne meldingen om at nå fikk han overføre disse pengene, slik at jeg slipper å ta kontakt igjen, fordi jeg regnet med at han ikke var interessert lengre, kan det bety at han fortsatt er interessert?
Er usikker på om jeg skal ringe opp igjen.. Så har han jo bursdag i morgen også da..

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Alvorlig talt. Nå har jeg ikke gitt noe råd tidligere, men jeg har fulgt litt med på denne saken. Ikke er jeg noen samlivsekspert heller, men jeg synes ikke det virker som om denne fyren er noe å samle på. Kom deg videre. Et forhold skal ikke bestå av spekulasjoner om hvorvidt han kanskje vil ha en sjanse ti, om han kanskje liker deg, om kanskje ditt og datt. I et forhold, selv om det henger i en tynn tråd, så skal det være rom for å spørre hverandre rett ut, og være ærlige. Det er vondt å måtte bli så usikker at man må spille et spill. Da blir det helt galt.

Det virker som han har totalt overtaket på deg siden du er såpass svak for han. Jeg vil tro han vet å utnytte dette.

Synes ikke du at du fortjener et ordentlig svar? Er det ikke litt feil å måtte tolke sms og beskjeder, i stedet for å bare spørre rett ut? Er dét noe å bygge et forhold på? Absolutt ingen kritikk av deg dette her altså, men bare ment som noe du kan spørre deg selv.

"han sa at det var ikke rart han ikke giddet å ringe når han fikk sånne sure meldinger"

For en ussel ting å si! Som om det er din feil at han ikke tar kontakt. Det er ikke det minste rart at du vil ha pengene dine. Om han skylder deg penger, så si at du krever disse pengene nå! Ring han gjerne, spør om når han kan sette pengene inn på konto. Om det ikke skjer, hva med å spørre broren din om han kan ta en alvorsprat med denne fyren?

Krev et svar. Si det rett frem, at du ikke vil vente på at han skal bestemme seg. Det vil gjøre vondt verre å vente i en måned eller to, og så få et "nei". Det er vondt med en gang, men om en tid tror jeg ikke du vil angre på det.

Min egen eks ville ha pause for en stund siden. Jeg sa at jeg ikke trodde noe på pauser. Har man et problem i forholdet, så vil det samme problemet ligge der uansett om ikke ser hverandre på en stund. Enten får man vise vilje til å jobbe med problemet her og nå, eller så er det best at man avslutter hele greia. Jeg presset kjæresten min til å heller gjøre det slutt. Det var godt for selvfølelsen, selv om et brudd aldri er greit. Etter litt tid, avstand og perspektiv på ting ser jeg at det var det aller beste som kunne skjedd.

Du virker som en fornuftig jente, og det virker som du har innsett at han ikke behandler deg helt pent. Bare disse følelsene ikke hadde ligget i veien ... Jeg får litt vondt av deg, du fortjener ikke dette.

Hva om du selv sier at du må tenke deg om? Gi tilbake med samme mynt? Hva med å gå hver deres vei nå, og til høsten, når det har gått en tid, så kan dere møtes og se hvordan dere tenker og føler da?

Alt i alt så er dette ditt eget valg. En kjæreste skal være der, gjøre deg trygg. Dere skal kunne stole på hverandre, og kunne fortelle hverandre hva dere tenker og føler. At du skriver her synes jeg kan virke som om du ikke har denne tilliten til han, at du heller tyr til ett nettforum enn å konfrontere han.

Jeg kjenner bare din side, så det er vanskelig å vite hva han mener og tenker. Kan godt være han er glad i deg, men hadde han virkelig brydd seg om deg hadde han hatt mye mer respekt for deg! Kanskje han synes det er kjekt at du alltid er der, tilgjengelig, når han selv ønsker det. Jeg vet ikke, det blir bare spekulasjoner fra min side.

Kjenn på deg selv. Er han verdt det? Skal han få lov til å rote i følelsene dine og ødelegge sommeren for deg? Hva er det DU ønsker? Å ha et ustabilt forhold hvor det er usikkerhet og mye frem og tilbake uten å aldri vite helt sikkert, eller et brudd hvor det helt sikkert blir vondt og trist, men hvor det med tiden blir bedre? (For det blir bedre!!)

Hvor tror du at du er om to måneder? Et halvt år? Et år? Det er helt opp til deg selv. Det er DU som er hovedpersonen her. Gå inn i deg selv, finn ut hva du virkelig vil. Om du skulle bestemme deg for å fortsette i forholdet (for det kan jo ingen av oss nekte deg, om du vil det), så vær bestemt og krev et ordentlig svar. Et svar som gir deg den tryggheten du vil ha. Om du ikke får den tryggheten, er det da virkelig noe å satse på?

Et noe rotete, men engasjert og velmenende innlegg fra meg. Håper virkelig du finner ut av dette.
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 26/07/2006 :  17:18:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Skriver under på innlegget til Maane!

Og- tenk på noe annet!

(det blir sååå mye bedre når du bare kommer over det. Sørg for å ha det travelt, så du ikke får tid til å tenke så mye på ham... Sommern er jo beste tida å være "ung og vill og gal" på! Ikke bruk den opp på å fundere på noesom ikke gir deg annet enn sorg og bekymringer? Hvorfor gjøre seg selv så vondt?)....
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  19:06:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Oi, det var et bra innlegg Maane! Så enig, så enig.

Håper du finner ut av dette Anne..

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  01:43:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg snakket visst med han i dag jeg.. Egentlig var det ikke helt meningen sånn sett; han ringte med skjult nummer, så jeg trodde det var noen andre. (det er faktisk sant! :)).
Men så var det han, så jeg la jo ikke akkurat på.

Det var noe amper stemming i mellom oss, han stod veldig på dette at han ville ha tid for seg selv, ikke at vi skulle ha for mye å gjøre med hverandre resten av sommeren. Han var fortsatt interessert mente han, men at han trengte denne pausen så inderlig. Jeg hadde ikke så mye lurt å si, bortsett fra at jeg dro inn noe jeg har lært fra tråden min!

Men det føles vertfall som en lettelse å få ut litt sinne og frustrasjon.. Jeg tror jeg er "klar" nok til å ikke ta kontakt nå fremover, vil han prate med meg nå; er det HAN som skal ta det første steget fra nå av.
Bare så synd at slike ting synker så seint inn med meg.

Men så kom jeg til å tenke på innlegget til LisaFi;
"Og NEI! Du elsker ham IKKE! Det er bare noe du TROR du gjør,av gammel vane! Hodet ditt er vant til å tenke at han er den ENESTE fisken i havet, og det er han IKKE! Bare en av de dårligere, som ikke klarer å gjøre deg lykkelig!"

En vane.. Det er kanskje bare en vanesak, og om jeg får han litt mer på avstand vil etterhvert den "vanen" svinne hen tror jeg.
Maane satte også noen tanker i sving, (svar med spørsmål, og jeg får virkelig hodet i gang!)
Jeg er jo en person som har tendenser til å tolke og analysere ting som febrilsk om jeg ikke får svar på de med EN GANG, jeg kan bli helt paranoid, og da løper jo tankene løpsk! Tenker jo alltid det verste!

Svare med samme mynt, det er det jeg kommer til å gjøre nå.. Det er jo fortsatt en stund igjen av sommeren, dessuten bestemte vi vel begge oss for at vi ikke skal se hverandre mer i sommer. Jeg tror at jeg har utrolig godt av det selv, antagligvis bedre enn han.
Så dropper jeg meldingene, dropper telefonene. Men jeg kan svare, ikke på minuttet, men etter et par timer eller to kanskje..

Jeg er jo som sagt velsignet med de beste vennene jeg kunne hatt, de stiller opp for meg uansett, og så har jeg søsken og foreldre som har "engasjert" seg veldig mye i dette. For å ikke snakke om forumgjengen! Alt blir bare så mye lettere med engang en får snakket litt ut.

Jeg følte faktisk at jeg på en måte kom litt videre med samtalen vår i dag; vi tar oss tid for oss selv, og hvem vet; kanskje det egentlig ikke er han jeg vil ha når sommeren er over..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 27/07/2006 :  02:01:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er veldig enkelt å stå på utsiden og fortelle deg hva du bør og ikke bør gjøre, det er jo ikke vi andre som har vondt i hjertet...

Av erfaring så kan du helt sikkert få lappet dette sammen igjen, men da burde du snu ryggen til og spille litt uinteressert. Snu på flisa, vær blid og hyggelig, og skulle han komme til å spørre om dere skal møtes, så si du desverre er opptatt. Hva du er opptatt med trenger han ikke vite... Jeg skal love deg han kommer til deg hvis han er interessert.

Gutter hater grinete jenter, og også som LisaFi sier, de liker ikke konfrontasjoner og de er heller ikke slemme med vilje. Gutter er enkle sjeler som bare gjør ting feil selv om tanken var god
Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 27/07/2006 :  04:55:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er veldig enkelt å stå på utsiden og fortelle deg hva du bør og ikke bør gjøre, det er jo ikke vi andre som har vondt i hjertet...

Av erfaring så kan du helt sikkert få lappet dette sammen igjen, men da burde du snu ryggen til og spille litt uinteressert. Snu på flisa, vær blid og hyggelig, og skulle han komme til å spørre om dere skal møtes, så si du desverre er opptatt. Hva du er opptatt med trenger han ikke vite... Jeg skal love deg han kommer til deg hvis han er interessert.

Gutter hater grinete jenter, og også som LisaFi sier, de liker ikke konfrontasjoner og de er heller ikke slemme med vilje. Gutter er enkle sjeler som bare gjør ting feil selv om tanken var god

Opprinnelig postet av BirreogVickie

Nei, selvsagt er det ikke utenomforstående som har vondt i hjertet. Men man har gjerne et annet perspektiv på ting, og har fordelen av å se ting litt utenfra. :)

Om man skal lappe sammen et forhold ved å spille uinteressert, det er da det skurrer hos meg. Et spill er et spill, og et forhold er et forhold. Personlig synes jeg ikke det hører sammen, det er nå min mening.

Jeg synes det siste innlegget til Anne var godt, jeg. Du finner nok ut av dette vil jeg tro.

Det er en fryktelig oppbrukt klisjé, men tenk positivt. Det hjelper virkelig, selv om man ofte må øve seg på det. Men øvelse gjør mester. (Sånn for å slenge med enda en klisjé.)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.