hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Annonsesidene her på hestemarked
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Annonsesidene her på hestemarked
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  22:58:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg har lagt merke til at det er mange som klager på annonsesidene her, hva syns dere kunne blitt gjort bedre osv?
http://www.home.no/krailien

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  23:16:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
flere kategorier... og flere "obligatoriske" innfyllingsfelter, som feks. sted (som også burde vises i overskrift)
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  13:04:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
- Søkefunksjon(!!) Bruk gjerne heste-nettet.dk som mal
- Flere obligatoriske innfyllingsfelter (som Elenion sier)
- Gjerne et "sammendrag" av hesten på ene siden; nivå innen gren(er), stamtavle, temperament, trafikksikkerhet, høyde osv. Igjen viser jeg til heste-nettet.dk.
- Ta gjerne noen kroner for å annonsere der, så slipper brukeren hauger og lader med netthester og annet tull.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  21:52:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Annonsene burde ikke være inndelt etter rase!! Dette er jo det som har minst å si når man kjøper hest...

Det burde heller vært satset på noen hovedkategorier (Eks. Alder, høyde, bruksområde, rase) som man kunne velge mellom, og deretter gå innpå den underkategorien man var interessert i (Eks. 5-10 år, 148-160 cm, sprang, fjording).

Tviler på at noen skjønte hva jeg mente nå, men poenget er uansett at kategoriseringen burde vært annerledes...
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  23:03:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg skjønte og syns d er en god idè
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 16/07/2006 :  23:32:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Annonsene burde ikke være inndelt etter rase!! Dette er jo det som har minst å si når man kjøper hest...

Det burde heller vært satset på noen hovedkategorier (Eks. Alder, høyde, bruksområde, rase) som man kunne velge mellom, og deretter gå innpå den underkategorien man var interessert i (Eks. 5-10 år, 148-160 cm, sprang, fjording).

Tviler på at noen skjønte hva jeg mente nå, men poenget er uansett at kategoriseringen burde vært annerledes...

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Jo, jeg synes absolutt det skal være rase-inndeling! Om man skal ha feks en døl (er 29 stykker til salgs nå feks) er det kjedelig å måtte ble seg gjennom ørten annonser med andre raser ( feks. 123 islandshester og 104 fjordinger inne nå) Ok, er ikke bare rasen man går etter når man er på hestejakt, men man vet jo sånn noelunde rasen. Selv ser jeg kun på Varmblods, rasehester og andre hester når jeg er inne og myser. Shetlandsponnyer feks er totalt uinterresant!

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  02:17:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ja, liker godt rase katg.!
Jeg er feks. ikke intr. i noen tunge kaldblodser, islandshest,fjordinger, og å bla igjenom mange annonser der overskifter er: Nydelighest selges blir for drøyt ... (med mindre man skriver rase i overskriften)
Men katg. på alder, høyde osv. OG raser hadde vært supert!

Liker godt www.horse.dk sin søkefunksjon!

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  10:42:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Var innom horse.dk og så nå, men det èn ting jeg ikke skjønner! Hva er det der: spring: Rå, redet, L, M, S? Skjønte ikke de bokstavene jeg?

TORHILD

» VIP

Skrevet - 17/07/2006 :  11:31:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sprang: Ikke hoppet med- ridd- lette klasser- middels- svær (=vanskelig) tror jeg det betyr... =)
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  23:06:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var innom horse.dk og så nå, men det èn ting jeg ikke skjønner! Hva er det der: spring: Rå, redet, L, M, S? Skjønte ikke de bokstavene jeg?

Opprinnelig postet av Kristine!!

L = Lett
M = Middels
S = Stor, altså de store, vanskelige klassene.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  14:50:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
En bedre søkefunksjon hadde vært flott. Som Ullsokk nevnte den til heste-nettet.dk er kjempe flott.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  17:57:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
se på www.heste-nettet.dk på markedspladsen. Der har dere en perfekt annonse inndeling. Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  19:45:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine!!

L = Lett
M = Middels
S = Stor, altså de store, vanskelige klassene.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Takk

miliam

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  19:16:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
Liker anonnsesidene på www.heste-nettet.dk veldig godt, ser heller etter hester og utstyr osv der enn på hestemarked..selv om det er i Danmark.
Der er de også mye flinkere til å legge ut bilder..

http://archi.milady.biz
Redigert av - miliam den 25/07/2006 19:24:58 Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 26/07/2006 :  13:34:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hvorfor MÅTTE dere lure meg til å innom disse sidene?

..... Nå har jeg akkurat kastet bort en halv dag på å glane og drømme og titte i pengepungen...

Har noen egentlig kommet fram til noen formel for hvordan en kan regne ut HVOR mye dyrere hesten blir før den er momset, tollet, og ferdig registrert inn i Norge? ....sukk...
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  13:51:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke mye å klage på med annonse sidene utenom at kategoriene kunne væt andre. Men jeg synes dem som legger ut annonse gjerne kunne være mer tydelig.

F.eks:
Ikke: "Nyyydelig&spessiell kaldblods selges"
Heller mer: "Kaldblodsvallak 10 år selges, Bergen"

Blir så mye mer oversiktlig!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.