hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når kommer det mapper i galleriet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Når kommer det mapper i galleriet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  15:45:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
For en tid tilbake var det en tråd om hvordan VIP'en kunne forbedres, og da kom det forslag om å dele galleriet inn i ulike mapper (f.eks. trening, stevner, utstyr til salgs osv.).

De fleste var veldig positive til denne ideen, men ingenting har skjedd?

Jeg kvier meg nesten på å legge inn nye bilder på VIP'en nå, fordi jeg har utstyr til salgs på siste siden, og jeg vil ikke at eventuelle kjøpere skal mått bla seg igjennom 370 bilder av "Meg og Don...meg og don igjen", slik man må på noen sider...

Blir det en ny ordning, i tilfelle når?

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  17:07:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Oj, har det blitt foreslått?!? Steik kor bra.. Får håpe det kjem i orden då, hehe.. *krysser fingrar*

Eg har laga til ein debatt ang eigen utstillings-debatt-ting. Mange var positive der, men ingen ting har skjedd..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 13/07/2006 :  17:13:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg håper virkelig det.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/07/2006 :  17:22:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ble vel foreslått for ett år siden. Og "de" lovte oss å komme med noe nytt hver mnd.
Nei, jeg har ikke tro på noe når det gjelder dette forumet.

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 13/07/2006 :  17:52:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Husk at vi ikke betaler for dette da!
Det er ikke alle sider som tillater å annonsere utstyr gratis, legge inn ubegrenset med bilder osv..

Ser at ingen klager så veldig, men...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 13/07/2006 :  17:57:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror nok kanskje hestemarked har tatt litt sommerferie. Det kommer gjerne på plass uteover høsten. ? Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/07/2006 :  19:52:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er ikke alle sider som tillater å annonsere utstyr gratis, legge inn ubegrenset med bilder osv..
Opprinnelig postet av carambee

Vet av mange forum der det oppdateres daglig, moderatorer som funker, ting som ordnes opp, har eget forum for salg og man kan legge inn bilder om man vil og mer! GRATIS!

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 13/07/2006 :  19:56:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Joda, greit det. Men forstår alikevel ikke hvordan man kan klage på en gratis tjeneste.. Bortsett fra når MIX er nede da, det er DÅRLIG
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  00:17:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Joda, greit det. Men forstår alikevel ikke hvordan man kan klage på en gratis tjeneste.. Bortsett fra når MIX er nede da, det er DÅRLIG

Skriver under her.

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 14/07/2006 :  00:27:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes man kan klage litt når ting ikke fungerer! Greit nok at det er gratis å være her, men HM har da annonseinntekter? Mange sider som har det sånn.

Men når MIX`en er nede en hel helg og jeg ikke registrerer en eneste endring, da begynner jeg å lure... Hva med litt informasjon til oss brukere? Koster lite å gi beskjed når noe legges ned og hvor lenge det blir nede. Det samme kan de ta seg tid til når de sletter tråder. Og når det er brukere her inne som vant auksjon for tre måneder siden og som enda ikke har fått varene sine er utilgivelig.

Og ekspertpanel som ikke er i bruk? Hvorfor i alle dager ligger det ute på sidene da? man skaper en forventning som ikke oppfylles. Da får man misfornøyde brukere. Det sier seg vel selv det. verdens enkleste form for psykologi

Redigert av - nn den 14/07/2006 00:28:47 Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  00:30:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ser at ingen klager så veldig, men...

Enig der. Er selv litt små irretert på HM noen ganger, men roer ned når man tenker, tenk om HM ikke hadde *fantes*

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  09:30:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Om den ordningen kommer, så er det en fin bonus. Men jeg synes ikke at vi skal kreve det, HM er en gratistjeneste.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  10:05:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
I den debatten var det jo de som spurte om hvordan sidene kunne forbedres, så det var vel mer et forslag fra medlemmene, enn "klaging".

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  12:52:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg synes heller ikkje at me skal klage, for tenk på dei som har ansvaret for å halde HM oppe då, dei får vel ingen ting for det dei? Synes dei gjer ein bra jobb, som regel Men eg er eining at det er dårlig at mixen ligg nede minst ein time for dag
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.