hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ingen mobiltelefon
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 ingen mobiltelefon
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ulrika

Skrevet - 10/07/2006 :  18:38:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vill gärna annonsera ut min D-ponny på hestemarked.no
Men jag har inte mobiltelefon. Hur gör jag då?
Vill du veta om min D-ponny kan du maila jika18@hotmail.com
Han är 147cm hög och kostar endast 25000 Skr pga en skada på vänster öga. Han är väldigt välutbildad i både hopp och dressyr, hoppar meterhöga hinder i båda varv och kan dressyr motsvarande MSV
Ulrika i Sverige + 46 (0)520 656 123

Lopke

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  08:52:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Annonsesidene!! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  10:10:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Men Lopke da... Du må vel være registrert for å annonsere, og for å registrere seg må man ha mobiotelefon. Det er det Ulrika spør om. Men nei, jeg vet ikke hva du skal gjøre. :-s Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  10:56:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Låner en mobil av en veninne eller noe, og betaler det det koster for og registrere seg??
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 11/07/2006 :  11:38:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvem er det som ikke har mobiltelefon i dag? Det har jeg faktisk ikke hørt om... Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  11:49:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
aha.. det viste jeg ikke.. men hvem har ikke det idag? eller mulighet for å låne et nr.. Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  11:49:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
kan det være det ikke fungerer med svensk nummer? Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  11:52:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Var én i vennegjengen min i fjor som ikke hadde mobil eller msn. Ikke engang en epostadresse. Alle mistet kontakten med han da han flyttet en time utenfor byen.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 11/07/2006 :  12:04:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var én i vennegjengen min i fjor som ikke hadde mobil eller msn. Ikke engang en epostadresse. Alle mistet kontakten med han da han flyttet en time utenfor byen.

Opprinnelig postet av lino

He, he... Nå måtte jeg le! Så for meg han stakkaren som ikke hade noen venner og bekjente igjen...

Men til saken: Ikke noe problem å få seg en telefon hvor man kan ha to simkort å bytte på. Faren min bodde en periode i sverige, og hadde to stk. Ett for Norge og ett for Sverige. Så vil man, så går det!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  12:07:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Spørsmålet er hvor mye bry man vil ha da. Lettere å velge et annet sted enn hestemarked, enn å begynne å kjøpe et norsk og et svensk SIM-kort.

Det er mange, selv i dag, som av ulike grunner ikke har mobiltelefon, og slike kommentarer hjelper sjeldent ..
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 11/07/2006 :  16:32:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var ikke en stygg kommentar, jeg bare stilte meg spørrende til noen som ikke har mobiltelefon i dagens samfunn. Det er faktisk ikke så veldig mange...

Men går det virkelig ikke an å registrere seg her på HM uten å oppgi tlf nr? DET er tåpelig. Hva skal HM med det forøvrig? Ringe og gratulere med dagen kanskje???
Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 11/07/2006 :  17:42:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
O/T: Jeg kunne fint ikke hatt mobiltelefon, men fikk av foreldrene så jeg kunne ringe hjem. Hadde klart meg med bare hjemmetelefon og epost. De aller fleste i verden har nok ikke mobiltelefon, Birre&Vickie ;)
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  19:12:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Men går det virkelig ikke an å registrere seg her på HM uten å oppgi tlf nr? DET er tåpelig. Hva skal HM med det forøvrig? Ringe og gratulere med dagen kanskje???

De bruker den til vertifisering tror jeg det het. Måtte gjøre det med mine sider for en stund siden, så sendte de en engangskode til mobilen min som jeg måtte taste inn. Dette for å se at vippene tilhører den den er oppgitt på, og at den er i bruk. Noe slikt.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 11/07/2006 :  19:25:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
De bruker den til vertifisering tror jeg det het. Måtte gjøre det med mine sider for en stund siden, så sendte de en engangskode til mobilen min som jeg måtte taste inn. Dette for å se at vippene tilhører den den er oppgitt på, og at den er i bruk. Noe slikt.

Noe slikt ja, tror alle nye som registrere seg må verifisere seg. Og for å legge inn annonse må man være registrert..

Redigert av - EvaV den 11/07/2006 19:26:13 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 11/07/2006 :  19:34:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
O/T: Jeg kunne fint ikke hatt mobiltelefon, men fikk av foreldrene så jeg kunne ringe hjem. Hadde klart meg med bare hjemmetelefon og epost. De aller fleste i verden har nok ikke mobiltelefon, Birre&Vickie ;)

Opprinnelig postet av EvaV

Nei det er klart, tar vi med HELE verden så er jo Afrika og Asia til sammen tre fjerdedeler av kloden....
Tatt i betraktning at Norge er det landet i verden som har flest mobiltelefoner pr innbygger, så tror jeg faktisk fortsatt at det ikke er så veldig mange som ikke har en mobiltelefon. Nå var jeg nok litt "sneversynt" som ikke så utover våre landegrenser, min verden her på HM i denne tråden strekker seg nok ikke så langt som til worldwide... Sorry.
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  21:16:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
ulrika:

legg ut annonse på hest.no eller finn.no istede :) eller send meg en pm med hva du vil skal stå i annonsen + bilde av ponnien, så kan jeg gjerne legge den ut for deg jeg.

...:: ::.. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.