hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Høøks høst/vinter 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Høøks høst/vinter 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  17:28:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Da er den nye katalogen ute. Fant dere noe interessant?
www.hestene.no

lino

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  17:48:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Har ikke lest den enda, jeg. Skal lese den nå, mens jeg spiser lunsj.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  17:59:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
*springe oppi postkassa!*
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 11/07/2006 :  18:11:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmf, har ikke fått den ennå. Trøster meg med å lese hestesport. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/07/2006 :  18:19:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var jo nesten ingenting nytt. KJEDLIG!
Jo, børster med plastrygg, i gyslige farger.

Og hvorfor selger de ikke travutstyr der(jess, bitt av trav-bassillen)?

Nei, hööks skuffet nok en gang. Ingenting å glede seg til akkurat.

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  18:21:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Var en del nye dekken da. + så har di nye T6 salene kommet og en bomløs, men vile nok heller puttet noen xtra kroner å kjøpt 'orginalen'
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  18:29:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg har bare fått hestesport i dag. *fnyyys*
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  18:39:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Bor ikke du i Ødeland, Wulfi? Da er det nok bare fordi posten er treig der, fikk Hestesport for snart ei uke siden, jeg..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  18:52:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk også hestesport for snart en uke siden.. har ikke sjekket posten i dag da så vet ikke om katalogen har kommet.. *vente på at mannen skal komme med posten*

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/07/2006 :  19:04:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk hestesport og Rimfakset idag jeg. *følger bølgen*

ON TOPIC: Jeg likte noen av ridebuksene der forresten. Mange pene farger.

Redigert av - Bustetrollet den 11/07/2006 19:11:49 Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 11/07/2006 :  19:33:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bor ikke du i Ødeland, Wulfi? Da er det nok bare fordi posten er treig der, fikk Hestesport for snart ei uke siden, jeg..

Hey! Stavanger er ikke ødeland :P Og jeg fikk hestesport i dagen og ingen hooks katalog.
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  20:12:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Hooks har vel gått inn for den nye trenden med lyseblå senebeskyttere som jeg har lett etter, men har jo di søte i rosa, men da til ponny, bestilte fra horz jeg da, har ikke tolmodighet til å vente. Masse fine dekken da, skal dra til butikken ved oslo å sjekke ut å kjøpe nytt vinter dekken, en ting som er negativt med hooks er at alle baby fargene er for ponnyer, hva med vi som har hester som er over ponnyrytter stadiet hva om vi vil stasje hestene i rosa og babyblått??

*barbie syndrom her*

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 11/07/2006 :  20:33:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
T6 salene fra Thorowgood.. Har tenkt både godt og grundig på disse siden jeg så dem i et engelsk blad tidligere i år. Skall passe på å reise innom og klemme litt da jeg er hjemme.
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  20:34:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Masse fint utstyr, hadde eg berre hatt pengar, hehe.

Kopi av melding:
en ting som er negativt med hooks er at alle baby fargene er for ponnyer, hva med vi som har hester som er over ponnyrytter stadiet hva om vi vil stasje hestene i rosa og babyblått??

På dyrebutikkar har dei, nokre plassar, sånne i store størrelsar. Eg kjøpte framme til merra mi ( i babyblått) i februar i fjord. Men ein ting er dumt med dei, og det er at dei er "berre til pynt", dei gir ikkje støtte som andre beskyttarar

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  20:40:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Har nå i grønn kjøpte i dyrebutikk, brukes dagelig men er max slitte, begynner å bli ubrukelige. Er vel mer at hesten min stryker seg på frambeina derfor jeg bruker slike, men synes mine grønne gir støtte. Skulle sett noen i rosa assa, sett på en dansk utstyrs side, men var ikke helt slik jeg ville ha, derfor ble det horz sine orginale hampa om det er det fdom heter.. ikke den pro versjonen.... forran og bak
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  20:49:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Søren og:( Har ikke lest den, for jeg reiste til mamma idag, og den er selfølgelig i postkassen til pappa(som dro til syden idag), ilag med svaret om jeg kom inn på den skolen jeg vil! Grr..
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.