hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ridebukser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ridebukser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ingenei

Skrevet - 13/06/2006 :  01:16:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke no spesielt og klage på i farta, men jeg vil bare si at jeg er svært fornøyd med min equilibre ridebukse med kneskinn fra hooks! Har hatt den siden 2001 nå å den er like go å fin,bortsett fra litt slitt i farge da! Syns den sitter godt på å.
Elsker den buksa=)

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  10:21:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg er hekta på Euro-Star. Har 5 bukser, klarer ikke å bruke noe annet merke.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  12:15:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er også stor fan av Euro Star og Pikeur....

...ingen over...ingen ved siden
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  12:17:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
En på stallen har noen flotte fra Cavello. Tynne i stoffet og de sitter veldig fint på henne. Jeg vurderer en slik ved neste kjøp. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  12:20:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, mye bedre å investere i en skikkelig en som kanskje er litt dyrere, men holder lenger, enn å kjøpe fem billige som ryker med en gang! Og de dyrere er gjerne bedre og behageligere å ri med også, har opplevd før at skinnet strammer eller vrir seg utover ved knærne, og det er IKKE godt!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  12:25:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter mitt fiaskokjøp på Hööks av buksen CRW som gikk i søppla for et par uker siden, kjøpte jeg en Euroriders? på Horze. Helt grei bukse til en grei pris. Men den er så tykk i stoffet og er direkte ubehagelig å ha på seg nå i varmen. Den stikker og klør.

Spørs om det ikke blir en investering til om ikke så lenge, og da kommer jeg til å gå for den litt mer kostbare varienten...
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  12:39:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har et par Pikeurbukser, og en bunsj Eurostar. De siste Eurostarbuksene jeg kjøpte kjøpte jeg til 1/2-pris hos MinHestebutikk.no. Altså lå prisen på fra 499 til 699kr (har kjøpt fire stk derifra ). Absolutt overkommelig, for virkelig gode bukser Riktignok ble det ikke hotteste, og nyeste modell til den prisen, men helt greit med litt "plaine" ensfargede. De holder jo så lenge, og lenge over moten uannsett
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  16:39:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En på stallen har noen flotte fra Cavello. Tynne i stoffet og de sitter veldig fint på henne. Jeg vurderer en slik ved neste kjøp.

Opprinnelig postet av BirreogVickie

Da håper jeg for din del at Cavallo har gjort noe med kvaliteten på buksene sine siden jeg kastet min siste i søpla for to-tre år siden.
Den var behagelig å ha på seg bevares men stretchtrådene i stoffet begynte å leve sitt eget liv og det bestod ikke i å være en del av ridebuksa....
Gå til toppen av siden

AnneM

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  16:54:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ei bukse fra Euro-Star, men jeg syns den har så rar fasong. Den er for stor ellers men veldig smal akkurat i livet Husker ikke hvilken modell det er, men jeg vet ikke om jeg tør å bestille ny Euro-Star

Noen som har Roping New Country fra Källquist? syns det er en myk og behagelig bukse, men er ikke kjempeimponert over kvaliteten.

Må ha ny bukse snaaaart
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/06/2006 :  17:00:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
En på stallen har noen flotte fra Cavello. Tynne i stoffet og de sitter veldig fint på henne. Jeg vurderer en slik ved neste kjøp.

Opprinnelig postet av BirreogVickie

Da håper jeg for din del at Cavallo har gjort noe med kvaliteten på buksene sine siden jeg kastet min siste i søpla for to-tre år siden.
Den var behagelig å ha på seg bevares men stretchtrådene i stoffet begynte å leve sitt eget liv og det bestod ikke i å være en del av ridebuksa....

Opprinnelig postet av Opal

Jrg trodde Cavello var et bra merke jeg, men kanskje jeg skal revurdere da, siden du hasr hatt så dårlig erfaring?
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  17:24:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
sverger til californian riding tights, myke, behagelige, greie å bruke om sommeren og på vinteren (da gjerne med ullstilongs under)
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Henriette444

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  18:03:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mine cavallo bukser er helt suverene, og de heter cavallo champion et eller annet, og har en coating som er smuss avvisende. fantastisk passform, rett og slett suverene. Euro star er også bra. aldri mere høøks bukser i alle fall!! Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  19:04:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har vel 5 hööks ridebukser,3med helskinn, liker exclusive buksene best også har jeg 3 back 2 back bukser med helskinn som er helt greie.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  19:42:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
Har kjøpt sonnenreiter buksa på skoies jeg.
Utrolig god, men den er jo mest sann islandshest da...;)
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  20:56:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Domino helskodd fra Börjes :) Kostet nesten ingenting og er like gode den dag i dag.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  23:16:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ei rutete helskinnsbukse fra skoies som var både billig og kjempegod å ri i. :)

Back2back helskinnsbuksa mi derimot er jeg innmari skuffa over. etter et par måneder var den helt full av hull overalt og skinnet er helt nuppete og stygt. godt mulig at jeg har vært uheldig da.. :P
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.