hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Høøks høst/vinter 2006
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Høøks høst/vinter 2006
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Wulfi

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  20:53:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bor ikke du i Ødeland, Wulfi? Da er det nok bare fordi posten er treig der, fikk Hestesport for snart ei uke siden, jeg..

Opprinnelig postet av lino

Ødeland... *fnyyys*
Jeg bor 13 minutter fra Haugesund.

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  21:15:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Åå-åh; har ikke fått katalogen enda jeg!!

Men seriøst, når den kommer skal vi gå bananas:p Trenger masse nytt utstyr nå
Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 11/07/2006 :  21:34:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kristine!!: kan du ikke bare invadere postkassa til Pappaen din? Eller er det sånn fancy med lås? Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  13:29:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
weee, nå må jeg ut å sjekke postkassa. Men med min flaks har den neppe kommet :(
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  13:32:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ønsker meg et par hansker og kanskje en grime.. Kanskje. :-P Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  13:57:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Dette ønsker jeg meg fra den nye katalogen

CRW RIDEBUKSE RUTETE
HH INSULATION VEST <3<3
HH ICELAND SWETTIS
HH STRIPED HOODIE
CRW® JUMPING COLLEGEGENSER
HP TURNOUT CHECK
FLEECEGENSER M.HESTER
CH DRESSURSAL SYNTET (Skulle gjerne hatt en bedre dressursal, men kan jo hende denne er ålreit?! Uansett, har ikke råd til denne engang Og den er vel litt i største laget for en islandshest?)
HH ISLANDSBUKSEZIPPOCKET

Dette har jeg råd til... NOT!

Haoli <3 Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  19:35:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg ønsker meg selvsagt:

Rosa Fleecegenser.
Knestrømper med rosa.
Glitterpisk.
Rosa manstrikker.
Og strømgjerdebånd.

Og dessuten må gubben ha ridestøvler, eller jodphurs nå snart. *sukk*
Og jentungen ønsker seg ridebukser. MINST 3!

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  19:41:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

CH DRESSURSAL SYNTET (Skulle gjerne hatt en bedre dressursal, men kan jo hende denne er ålreit?! Uansett, har ikke råd til denne engang Og den er vel litt i største laget for en islandshest?)

Opprinnelig postet av Liselotte

Skulle da ikke tro det.
Jeg har planer om å kjøpe den til min Welsh Mountain. Str 16,5 med Vid bom.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  19:49:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Har ikke fått den enda. *Humf*
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 12/07/2006 :  20:46:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg fant faktisk ingenting som fristet så veldig denne gangen. hm.. er det et dårlig tegn? kanskje jeg har litt for mye utstyr

det eneste som hadde vært kjekt var det kjøre teppet. altså det man kan ha under selen når det er kaldt..
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  21:01:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Fikk katalogen idag: SKUFFET.
Veldig lite nytt---men kule dekken da=)

Eeeelsket Stübben Dublin Hodelaget, med unntak av pannereimen
Pene rutete ridebukser, men kjenner jeg Hööks rett er kvaliteten rææv.
Rosa&brune sokker: fiine=)
Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  21:30:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
fikk veldig lyst på det TM Extra Fleece - dekkenet

http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  21:47:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Liselotte

Skulle da ikke tro det.
Jeg har planer om å kjøpe den til min Welsh Mountain. Str 16,5 med Vid bom.

Opprinnelig postet av Roxira

Ok! Hadde vært fint med en dressursal, nå rir jeg med allround sal, og det er ikke verdens beste å ri dressur med, spesielt ikke når jeg skal ha lengre stigbøyler!

Haoli <3 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  22:16:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Har allerede kjøpt et par av Showmaster mesh/fleece bandasjene. Minner om AWA kombibandasjene som Eldonor fører. Første gang jeg så disse synes jeg de var grusomme, men nå synes jeg egentlig de er ganske kule. De blir litt mer "pustende" siden de er så åpne i det ytterste laget. Vet dog ikke hvordan holdbarheten på hverken Hööks eller Eldonor sine. Vi får se.. De er iallfall ennå kulere på, enn i butikken..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  14:58:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes de hadde fått mange fine hodelag, selv om den nye kandaren til CH kunne vært med "innvendige" kinnstykker (ikke sikkert dere skjønte den forklaringa, men..) Men de skuffer når det gjelds dekken synes jeg. De nye salene til 1699kr så relativt greie ut, men hvordan er kvaliteten? Ellers er schabrakene fine i år, blir nok at jeg kjøper noen av dem når det bli ny hest og dressur sal ;)
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.