hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dekken til smale hester
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Dekken til smale hester
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

JeanetteMari

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  19:04:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJeanetteMari  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJeanetteMari  Svar med kopi av melding
Hei! Noen her som har smale hester?? Hvilke dekken(merker) bruker dere? Sliter litt med å finne noe til han.. Synes de fleste er alt for brede foran desverre.. Er så kjedelig å bruke masse penger for å se om det passer:)

*Jeanette & Siborino*
www.weeitsme.piczo.com

crusabell

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  08:58:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
hoppa mi er lang men smal,så har litt problemer med å finne dekken. har funnet ut at det er lettere å kjøpe et dekken som er litt stort,men med gode innstrammingsmuligheter foran. kjøpte et fra borjes jeg er veldig fornøyd med. himalaya regn. har bestilt et vinter også nå:) prøver å unngå thermo master og andre dekken som er laget for kraftige hester. Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  12:43:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde ei smal hoppe og brukte og kjøpe dekken til henne som var sånn firkantet at de gikk godt over manken og oppover halsen. Følte at disse ikke sklei tilbake og lagde trykk på skulderne/manken. Vet ikke lenger hvor man får tak i disse, lenge siden jeg har sett de igrunn.... Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2006 :  14:01:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg har også samme problemet! Plagsomt! Thermo Master har hele tiden blitt for stort foran, blir liksom til at det bare "henger" ned foran. Men så kjøpte jeg TM superfit rain med halv hals, og det sitter kjempe bra! Så jeg tror at hvis man kjøper dekken med litt hals sitter de bedre, fordi da blir det liksom "løftet" litt opp, eh, hvis dere skjønner hva jeg mener :P
Haoli <3 Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 12/07/2006 :  14:27:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en svært smal hest, og har også problemer med å finne dekken som passer, og som ikke blir hengene foran...
Anbefaler Bucas og Pessoa dekknene, disse ligger fint på min lille skapning :)

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  00:46:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Anbefaler Heimer dekken, har akkurat samme problem med min hest, og det er kun Heimer dekken som ligger godt over bringa.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  00:48:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Jeg brukte et Kimberly dekken på føllet mitt i vinter, mørkeblått ytterstoff av slitesterkt materiale og foret med fleece innvendig. Anatomisk utskjæring og litt høyere i manken gjorde at det satte som støpt på den lille. Synd hun vokste ut av det! Ga veldig god bevegelsesfrihet og pustet godt. Tror det kostet rundt 800 kr men absolutt verdt prisen, hadde hun kunne hatt det lengre!
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 13/07/2006 :  14:13:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har best erfaring med Bucas på smale hester.
Det er dekken som i utgangspunktet er produsert mtp. fullblodshester og jeg synes de bare er blitt bedre og bedre.

Et annet alternativ er jo Horseware,dog noe dyrere da.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.