hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Øyenvippe extension!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Øyenvippe extension!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  00:04:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
billigmascaraer virker ikke :) kjøp en som koster iallfall 200. det er verdt det. helena ruben...etelleranet pleide å ha en som ga suuuperlange vipper. men tror den gikk ut av produksjon? uannsett, prøv en dyr "forlengelsesmascara" før du gjør sånne extensionting du :)
...:: ::.. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  00:52:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Huff, nå klør jeg i fingrene etter å kjøpe mascara gitt! Men jeg syns fortsatt at maxfactor sin er god :) Så da bør virkelig denne hi-tech navn-mascaraen være noe himmelsk noe :)

Jeg handlet mye på Body Shop før, men det har blitt dårlig med det etterhvert.. Aner ikke hvorfor, en støtter jo en god sak!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  02:14:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kosten på dioren er svær som en humle!thihi..men veldig god altså,syntes jeg..haha,ordla meg litt feil.mente at både den med sånn svart og hvit og dior sin er god.bra du retta litt:))thihi
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  07:25:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Ang solpudder så har jeg prøvd flere, men er i grunn veldig fornøyd med bodyshop sitt, ikke ille dyrt heller det :)

Dior Show ble jeg ikke så veldig fornøyd med , har også korte vipper og trenger noe som får de lengre, dior show gjorde de mer fyldige. og ja kosten er diiiger :p

jeg prøvde svigermors maskara her , den var en slik sort/hvit, altså med primer.
Jeg er fornøyd med primer da den får de mye lengre!
Dn var iallefall superbra! Og ikek så dyr... Nå husker jeg ikke navnet, men det er den som det er litt rar form på, ikke sånn lang.
Noen som vet hvem jeg snakker om? :p
( korterei formen og mye bredere, kantete) gull hvit og sort farget.
En fra loreal kanskje?

Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  08:59:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes den todelte maskaraen fra loreal(?) er knallgod jeg ellers kan du varme opp vippetanga under varmt vann slik at den blir varm før du krøller vippene. da blir de faktisk buet og holder formen lenge Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  09:36:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
L'oreal sin? Den fungerte ikke særlig på meg, vippene ble lange, men det ble ikke så mye volum utav det!

Jeg har to vippetanger, en vanlig og en som kan minne om en minimini krølltang, den krøller jo ikke akkurat vippene men.. Fikk den av venninna mi, på størrelse med en mascara, den går på batteri og blir varm slik at man kan forme vippene! Skikkelig kjekk sak, ingen fare for å ødelegge vippene da! Anbefales!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  10:19:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
loreal ja.. synes den er så god jeg men det kommer sikkert an på hvordan vipper man har. det skal ikke være lett.. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  15:46:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker for tiden og en fra Dior..
absolut værd pengene..

Når vi er inne på det med kosmetikk.. årets kule krem (jeg klarte å lokke typen til å kjøpe på taxfree) er denne:

Den er helt fantastisk!! aldri prøvd noe lignende. Anbefales å prøve om dere finner den på et parfymeri. sånn tester. sinnsykt bra krem. (underlags, filler) det er resten av serien og, men koster for mye til at jeg går helt amokk. De har en krem til 3000
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  19:33:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har to vippetanger, en vanlig og en som kan minne om en minimini krølltang, den krøller jo ikke akkurat vippene men.. Fikk den av venninna mi, på størrelse med en mascara, den går på batteri og blir varm slik at man kan forme vippene! Skikkelig kjekk sak, ingen fare for å ødelegge vippene da! Anbefales!

Sånn mascara-lignande sak ein får kjøpt på f.eks. Cubus? (har berre sett den der). Såg litt på den, då eg har veldig problem med å få fin fasong på vippene mine. Dei står rett ut, ikkje har eg fyldige heller.

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  19:53:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har brukt l'real sin "double extension" en stund. Sånn med sort og hvit, men bruker ikke den hvite fordi jeg synes vippene blir grå da:P

Kjøpt ny nå da, Maxfactor sin "Masterpiece" Syns den var fancy med sånn gul gummibørste:P

Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 03/07/2006 :  20:25:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
er avhengig av to ting... loreal`s L`extreme mascara... fantastiske vipper med to strøk og Christians Dior`s diorkiss lipgloss type glitrende hvit.
glossen blir lite glitrete når den er påført og holder leeeenge... ikke blir den klissete heller ;)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  21:19:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hvis du skal kjøpe ny gloss, prøv JuicyTube fra Lancome. Ingen gir deg bedre saftis-lepper enn den ;)
Jeg er totalt avhengig av den. Har sikkert 20 tuber liggende overalt, må ha det, bare MÅ ha det!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  21:45:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Av de mascarane jeg har prøvd, liker jeg best maximpact fra Nivea..
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  21:46:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er allergisk mot vanlig mascara, har sett noen typer som visstnok er frie for allergistoffer, men har ikke prøvd dem..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

jeglikerhester

Skrevet - 03/07/2006 :  23:23:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den aller beste Mascaraen jeg har prøvd er YSL sin. Tror det er noen volumgreier.. Husker ikke helt hele navnet. En god nummer 2 er Clinique (high impact eller noe sånt). Disse to mascaraene er kjempegode, og kan virkelig anbefales. Og jeg har prøvd nesten alle de billigmascaraene fra L'Oreal, Nivea, Max Factor osv. Du kan jo bare gå å spørre på et parfymeri. Si at du f.eks er ute etter en Mascara som gir deg lange vipper og volum. Det har jeg gjort to ganger og første ganga kom parfymeridama med Clinique, andre gangen med YSL. Og disse to er som sagt bare best!
Helena Rubensten mascaraen skal visst også være god, og det er mange som synes DiorShow er best. Selv mener jeg den er en smule oppskrytt, men det kan jo være den virker bedre på andre.

Har bare prøvd et solpudder, og det er fra Lancôme. Kjøpte det nettopp, og er veldig fornøyd. Til og med jeg som alltid er hvit som et laken så brun ut. Så til og med brunere ut enn mine venninner, så da er jeg fornøyd. Hehe! og det ser ikke falskt ut heller. Vet ikke hvor mye det koster, jeg kjøpte det på danskebåten og der er det jo billigere da.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.