hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Øyenvippe extension!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Øyenvippe extension!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:00:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg og mine forfengelige tråder.. Men noen må vel stå for de også!

Har netopp kommet over noe jeg har ønsket med LENGE; lengre og fyldigere øyenvipper, noe ingen mascaraer har klart å oppfylle enda!!

http://www.kk.no/php/art.php?id=294013

Hva syns dere om dette?
Vet dere om noen steder i Haugesund,Kristiansand eller Bergen hvor man kan få gjort dette?

.. Slipper jo den sure mascaraen da jo! Kunne tenkt meg slike punktvipper som de viser på KK, så mer naturlige ut.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

jeglikerhester

Skrevet - 02/07/2006 :  20:03:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror de har det på Renates i Kr.sand http://www.renatesdagspa.no/
Hadde vært gøy å prøve. Har alltid drømt om lange fine øyevipper.

Redigert av - jeglikerhester den 02/07/2006 20:05:22 Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:16:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Åhhh... Det hadde vært digg!
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:27:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ah,er så heldig å være født med superlange,svarte øyevipper:))*skryteskryte*
men de jeg vet om som har gjort det er superfornøyd,lite komplikasjoner oxo,å det liker vi:))
ser naturlig ut oxo,noe fake-øyevipper sjelden gjør synes jeg:)

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:47:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
æsj.. det er ekte menneskehår..

har heldigvis ikke det problemet.. og Anne, du har vakre øyne, du trenger ikke slikt du heller.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:52:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
æsj.. det er ekte menneskehår..

har heldigvis ikke det problemet.. og Anne, du har vakre øyne, du trenger ikke slikt du heller.

Opprinnelig postet av Lopke

*kremt* til og med eksen har lengre øyenvipper enn meg! Jeg har ganske korte, skulle bare hatt dem liiiiiiiiiiitt lengre bare...
bare bare.. :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:54:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror de har det på Renates i Kr.sand http://www.renatesdagspa.no/
Hadde vært gøy å prøve. Har alltid drømt om lange fine øyevipper.

Opprinnelig postet av jeglikerhester

Åh! Jeg skal sikkert innom Kr.Sand.. Vet du noe om hvor mye det koster der? Det varierer visst veldig..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/07/2006 :  22:06:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
De var ikke akkurat fyldige de der vi ser på KK-siden. Synes de var stygge jeg.
Ikke noe jeg hadde satsa på, nei.

Da hadde jeg heller dratt til frisøren, farget øyevippene mine og fått de til å tatt vippebøy.

Hvilke maskaraer har du prøvd? Det er jo utrolig mye BRA på markedet nå!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  22:09:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg bruker maxfactors 2000 calorie for tiden, den er ganske bra, men ikke bra nok! Vippene mine blir bare ikke lange nok! har sånne guttevipper jeg :P Har allerede farget de, men jeg kan ikke gå uten mascara for det om!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/07/2006 :  22:21:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du feks. prøvd Christian Dior's Dior Show? Eller YSL Effevt faux cils, som gir kjempelange vipper?
De to maskaraene funker supert hos meg, men det er jo ikke sikkert de funker like godt hos deg. Forskejllig fra person til person.

Ellers fraråder jeg "billig-maskaraer", de tørker ut vippene, og "utrydder" vippene litt, mister hår altså.

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  22:43:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hmm.. de har jeg ikke prøvd! Har ikke turt å kjøpe særlig dyre mascaraer i tilfelle de ikke er noe gode :S!
å nå at det kostet 1800,- for disse vippene, sikkert per øye? blir litt for dyrt da!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  22:48:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
skønner folk som har helt lyse øyevipper,men synes ikke du anne,har noe behov for dette.prøv heller å finne en god mascara du.
diorshow er i hvert fall bra den den med sånn hvit og svart.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/07/2006 :  22:49:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi, det var litt dyrt ja.

Ellers vet jeg av mange som skryter av den YSL Effevt faux cils.

Men med den Dior Show, så eelsker folk den, ellers hater de den. Sånn er det.

Dior Sow med svart og hvit? Dior Show er jo EN maskara. Ikke en sånn todelt en, som Lòreal bruker å ha. Der du først må føre på en hvit, så svart? Er det en sånn du mener sigyn osvosv.?

Redigert av - Bustetrollet den 02/07/2006 22:53:02 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  22:51:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hvor får jeg kjøpt den-jeg-ikke-klarer-å-uttale-navnet-på hen Kristine?

Kanskje du kan anbefale et bra solpudder samtidig? :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  23:37:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg bruker DiorShow, er kjempefornøyd. Men kosten er tykk, så tar litt tid å venne seg til den bare :) Gå på et parfymeri og ikke se på prisen. Der kan de hjelpe deg...

Apropos solpudder; Kjøp Guerlain sitt. Utrolig bra! Nå om sommeren bruker jeg bare maskara og solpudderet. Blir fresh med en gang!! Bare husk å bruke en STOR kost og lite pudder :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/07/2006 :  23:38:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvor får jeg kjøpt den-jeg-ikke-klarer-å-uttale-navnet-på hen Kristine?

Kanskje du kan anbefale et bra solpudder samtidig? :)

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Nei, det er litt vanskelig navn på den maskaraen ja, må innrømme det.

Du får helt sikkert kjøpt den på Esthetique. Det er et parfymeri, av litt finere sort.
Den YSL's gir lange, fyldige vipper som ikke faller så fort ned igjen. Synes jeg da.

220 kr, tror jeg.

Bilde:
Et rask søk på google.
Om du ikke tør å kjøpe, så kan jeg nesten love deg at vippene dine ikke blir værre!
Min første dyre maskara var Dior Show. Etter at jeg testa den ut, så kjente jeg på vippene. Med sånne billige, så flisset det, jeg fikk svarte prikker under øynene ofte. Med den maskaraen kjentes det ut som jeg ikke hadde maskara på meg. Det virka såå naturlig. Det samme gjelder den YSL også. Men noen sier den er vanskelig å få av. Jeg har enda ikke opplevd det. Så en god sminkefjerner er jo bra å ha. Den de har på H&M, Loreal. Den som har et lag med olje øverst, som fjerner vannfast sminke også, er bra.
Det er jo bare å prøve seg frem. På noen butikker står det maskaraer fram for testing. Så det skader ikke å prøve, egentlig.
Spør de bak disken, de skal ha go peiling, spessielt på parfymeri. De kanskje ser på vippene og anbefaler etter det de ser.

Solpudder ja. Har egentlig ingen store erfaringer med det.
Jeg har IsaDora, men bruker den ikke så ofte pga. at jeg sliter med tørr hud. Den er bra til å være så billig. Det minste koster vel rundt 120, den jeg bruker nå. Fornøyd jeg.
Vet av en del som anbefaler Guerlain og Chanel's solpudder. Guerlain sitt er ganske dyrt.

Om du har The Body Shop i nærheten, så dra dit! Mot dyretesting å hele pakka www.the-body-shop.no/

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.