hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten din før og nå - i bilder
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hesten din før og nå - i bilder
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  08:31:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Aw, Heggvin er nydelig..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

reaching nirvana

Skrevet - 10/07/2006 :  14:46:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
jepp sant det opal sier. Hesten min skall kun gå to løp denne sesongen og det første blir vel i slutten av august. Han er klar alerede nå men jeg velger å vente lit med det da jeg ønsker at han også skall bli klar mentalt sett. og ellers er han meldt i alle storløp som 3 åring så vi for se hvordan det går. jeg trenger også en lien pekepinn på hvordan han er i løp slik at jeg kan "plane" videre for han. Ellers har han endelig begynnt å roe seg lit og ikke være splitte pine vill. så det tyder også på at han endelig begynner å bøli lit voksen. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  15:33:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har ingen bilder fra den første tiden jeg eide Holter (i desember i år har jeg hatt henne i 10 år), men hun var en topptrent traver med stålkondis, prøvde å bevare den gode kondisen, men det ble vanskelig (hadde ikke tid til å trene henne 2 ganger om dagen), og dessuten begynte omskoleringen, og så stressa som hun var måtte vi ri kun i skritt veldig lenge.

Her er et bilde fra 1999 (tror jeg), har da hatt henne i 3 år, hun har alltid vært tynn og jeg har slitt veldig med å få henne til å legge på seg (men nå det siste året har vi motsatt problem, frøkna har blitt litt tykk på sine eldre dager):

Her er et fra 2000 (tror jeg):

De siste åra har vi trent mye dressur, både med rytter og foran vogn, og det har virkelig vist resultater, hun har fått mer ryggmuskler og en skikkelig manke, pene jenta mi:

Fra i fjor sommer, da hun gikk med føll:

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 10/07/2006 15:34:44 Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 10/07/2006 :  18:13:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er av ponnien min Som jeg dessverre ikke eier lenger..

Før:

Nå ca:

Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  12:51:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
hæ? er det den samme hesten? det hadde jeg aldri verden gjettet.. superfin på det siste bildet da hvordan rase er det? Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/07/2006 :  13:16:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vilja, 22. juni 2006

Vilja, 10. juli 2006

Synes hun har forandra seg ganske mye på så kort tid

Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  13:37:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så fin Vilja er! Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  14:48:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
herre e vintern 2005, når stegg ikke sto te meijg

Sommarn 2006, når han sto te meijg:)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/07/2006 :  15:08:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så fin Vilja er!

Opprinnelig postet av Kine og Tassen

Takk.
Ja, hun er ganske fin ja. Værtfall etter at jeg klippte panneluggen.

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  17:13:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Er ikke lang pannelugg fint da? Så hun hadde lengre på de bildene som var tatt i juni.

Redigert av - SkyggenogCo den 11/07/2006 17:14:38 Gå til toppen av siden

CamillaSE

» VIP

Skrevet - 11/07/2006 :  17:19:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hæ? er det den samme hesten? det hadde jeg aldri verden gjettet.. superfin på det siste bildet da hvordan rase er det?

Opprinnelig postet av pølsa

Takk takk faktisk så er hun blanding av araber og gotlandsruss hehe... Egentlig et veldig dårlig utgangspunkt til å bli dressur ponni, men resultater kan man få til uansett
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  17:52:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har noen helt ferske bilder av frøkna her, tatt 10.juli 2006:

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/07/2006 :  18:05:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Er ikke lang pannelugg fint da? Så hun hadde lengre på de bildene som var tatt i juni.

Opprinnelig postet av JaMaBlueSky

Nei, jeg liker det ikke. Hun så bare trist å gammel ut i den lange panneluggen. Så klippte den opp. Hun fikk mer rampete tryne som Rosita. Og jeg synes hun ser mye lykkeligere ut

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  22:06:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av JaMaBlueSky

Nei, jeg liker det ikke. Hun så bare trist å gammel ut i den lange panneluggen. Så klippte den opp. Hun fikk mer rampete tryne som Rosita. Og jeg synes hun ser mye lykkeligere ut

Ok Hun var fin asså, med klipt pannelugg, var ikke derfor jeg spurte Men synes også det er fint med langt hår jeg da. Pintoen min begynner å få lang man og pannelugg, og jeg håper den blir myyye lenger. Stolt flekkete hingst med masse hår
Men når folk klipper panneluggen rett av, det er ikke no fint syns jeg! Men sånn som du hadde gjort det var fint.
Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  01:11:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Hesten min som nyfødt, april i fjor:

Første gangen jeg så henne i juni i fjor sommer:

Dette er tatt i vinter:

Dette er tatt nå i sommer, hun har lagt seg ut mye og er ikke så "klumpete" lenger. Blitt veldig lys:

Godt spørsmål; hvilken farge får hun?

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.