hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mage ganger i løpet av en dag...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor mage ganger i løpet av en dag...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

nn

Afghanistan

Skrevet - 05/07/2006 :  01:48:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Æsj, jeg blir litt flau jeg... Voksne dama som er innom MIX`en sikkert 10-15 ganger pr dag...
Men det er til stor trøst at jeg ikke er alene Også møter jeg mange hyggelige hestemmenesker hver dag!!!! Koselig det
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/07/2006 :  21:46:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Og jeg trodde at jeg hadde fritidsproblemer?? Dere er jo myye verre enn meg, haha:p 3 ganger, kanskje? Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 17/07/2006 :  20:26:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er bare innom 1-4 ganger, men sitter ganske lenge da:p Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  20:29:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Altfor mange..
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  22:41:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hmm, har ikke akkuratt telt, men pleier å være inn en stund når jeg står opp, sånn i 5-6-7 tiden (om kvelden, bare i ferier og helger da), også pleier jeg å være på mix-en "en økt" på kvelden, etter stalltid. Kanskje ikke så mange ganger, i forhold til mange andre her, men er nok en del minutter, eller timer til dagen kan jeg tenke meg Er ganske ny her på MIX, får ikke håpe jeg blir heeelt avhenging da
R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  23:58:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare vent en måndes tid så blir du like avhengig som oss andre..

Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  00:19:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
fra 0-6 ganger om dagen sånn sirka:P Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/07/2006 :  00:30:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tre fire ganger før jeg går på jobb, og 15 20 i løpet av ettermiddag/kveld. Går opp, sitter ca 10 minutter, og så går jeg ned igjen. Og så opp og sjekke på nytt igjen etter en halvtimes tid. Kjæresten min blir galen på meg, og mener jeg er blitt data-nærd. Skjønner ikke hva vi har å prate så mye om? Han skulle bare visst han! *gliser*
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  13:52:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Er her så og si hver dag. Hvor mange ganger om dagen vet jeg ikke... Og når jeg logger meg inn er det ikke alltid jeg skriver noe, men bare titter på saker som intr. meg =)
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  15:33:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Nå for tiden er jeg innom MIXen ca 5 ganger dagen! Kommer ann på hvor mye jeg har å gjøre!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.