hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mage ganger i løpet av en dag...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor mage ganger i løpet av en dag...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  19:49:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Pc'en står egentlig på hele tiden den, med trådløst internett, ofte med masse vinduer oppe(ofte mens jeg er en helt annen plass), blant annet mix. Så kanskje en eller to lange sammenhengende ganger :P
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  23:04:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er vel innom 1-3 ganger om dagen, med noen unntak. Prøver og begrense meg litt og heller gjøre litt fornuftige ting istedenfor å sitte her hele dagen, hehe...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  23:47:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
alt fra ingen til 5 ganger :) ofte jeg bare titter innom mens jeg har 5minutter....:)
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  00:01:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Varierer kraftig..
En dag kan jeg være innpå fem-seks ganger om dagen, mens andre dager ingen.
Men en uke uten, UAKTUELT!!

*Ane, mixoholiker*

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  00:03:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Veldig ofte..men det blir aldri alt for ofte uansett hvor mange ganger jeg er her;)
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  00:45:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Mange
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  00:46:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eh...av og til?
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  05:37:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
VaRiErEr sterkt!!!
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  08:45:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Altfor mange....
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  17:53:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Konstant? Hehe.. Vinduet med MIX står nesten alltid oppe. Går inn på andre saker og ting, før jeg går inn på MIX'en igjen, og trykker på den hellige "aktive emner" knappen ;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  19:03:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg har vært flink idag, kun ett besøk her inne
Får se om jeg klarer å skru av datan etterpå igjen..

Therese
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  19:38:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Er ikke sikker, men altfor mange!!!:P
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  18:09:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
oi, altfor masse.. hehe :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  20:13:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hmm.. Dette er dagens 2, men sitter inne en stund hver gang.. Men er ikke her inne nå, som jeg har vært tidligere.. Men det skyldes bygging.. Men går jeg forbi datan kaster jeg lange blikk etter den og klør i fingrene for å ta en tur innpå å se om det er noe liv siden sist.. Og heldigvis kan "aktive emner" knappen gå helt tilbake til innlegg etter mitt siste besøk!! Kanskje derfor jeg ikke tar det så altfor tungt om jeg ikke kommer meg innpå på et par dager..
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  01:43:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
kommer helt ann på været. Men når det er dritt vær: 30 oppdatteringer eller no:p
Når det er sol og hærlig tempratur: 2, en morgen ten kveld. Men en dag uten? ALDRI

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.