hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen hestefolk med fugleinteresse?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Noen hestefolk med fugleinteresse?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  12:03:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei! Er det noen her som også har fugleinteresse?

Jeg fikk "Fugleinsluensaen" i februar i fjor og skaffet meg da, 4 Sebra finker i forskjellige farger.

Så har jeg bare fått mer og mer dilla.

Sebra finkene begynte etter å ha fått være ute på terrassen noentimer hver dag å prøve å bygge rede av allt mulig. Så da bestemte jeg meg for å sette inn rede kurver til de. Så nå har det ene parret vi egg, og det andre har iallefall 3 egg, muligens 4 (ligger litt knotete til så er ikke så lett å se).

Jeg har også fått øynene opp for andre finke raser, og skal ha meg spisshalet beltefink og muligens båndfink etterhvert eller så blir det sølvnebb.

Risfugler kjøpte jeg i bursdagsgave til meg selv. Så det har jeg nå 2 stk av... Og for en flott sang hannen har...

Om vi flytter på småbruk skal jeg også ha påfugler. 2 hvite og 2 blå... Synes de er så flotte!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  12:09:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Ikke nå lenger, men da jeg var liten elsket jeg alle fjærkre ;) Samlet på fjær, hadde høns, bokfinker og undulater! Nå er jeg av en merkelig grunn blitt redd for høns og fugler! (ikke pga. fugleinfluensa altså.. :))...

Men de er utrolig flotte skapninger, har alltid vært svak for påfugler jeg! Hvordan ser hvite påfugler ut Roxira? De hørtes flotte ut!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  12:11:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg jakter på villfugl, det er liksom det eneste. Men jeg liker også å sitte stille ute og studere fuglene. Påfugler er nydelige! Jeg har ikke noe erfaring med innefugler, men jeg liker godt utefuglene :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  12:52:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
haha nå som vi er inne på fugler noen som fikk med seg den påfuglen som angrep speilbildet sitt på en besøkendes bil? *fnis*
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  17:04:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke nå lenger, men da jeg var liten elsket jeg alle fjærkre ;) Samlet på fjær, hadde høns, bokfinker og undulater! Nå er jeg av en merkelig grunn blitt redd for høns og fugler! (ikke pga. fugleinfluensa altså.. :))...

Men de er utrolig flotte skapninger, har alltid vært svak for påfugler jeg! Hvordan ser hvite påfugler ut Roxira? De hørtes flotte ut!

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Gå på www.google.com og bilder og søk på white peacock... Flotte skapninger!!

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  17:34:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så nydelige!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  19:36:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vel ikke akkurat fugledilla, men nyter synet når jeg ser en flott fugl i skogen. :)
Hadde en Rosenhodepapegøye for mange år tilbake. Den var gul med rosa stjert da jeg fikk den og ble gul med rosa hode etterhvert. Merkelig tenkte jeg, til jeg kom på hva den egentlig het. Hehe.. Den var en tøff liten krabat som løp etter bikkjene og skremte de rundt i huset. litt av et syn! Bikkjene var riktignok små (Chihuahua) men det var tøft gjort alikevel. :)
Sånn så den ut:

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:22:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Er litt for glad i fugler. Har en Grå Jaco og en undulat, og skulle gjerne hatt flere... Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:33:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Jeg liker også fugler Har selv hatt 3 Undulater og to Nymfeparakitter.
Nymfeparakittene ga jeg bort etterhvert, men Undulatene hadde jeg til de døde. Savner han ene veldig, for han var spesiell.

Har passet en Grå Jaco litt, og har veldig lyst på en sånn.
Han vi har passa er snål asså Sier så mye rart.
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  03:22:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Jakter på villfugl jeg, men kan gjerne studere fugler litt, er noen nydelige skapninger! Rett oppi skogen her har en kattugle bosatt seg, ser etter den hver dag. Den pleier å sitte på jerdestolpene til hestene om morgenen
Venter spennt på å få se ungen(e) snart :)
Ellers er det en del ørn her jeg bor, de er stortsett og se i 10 tiden om morgenen, praktfulle :)
Må jo ikke glemme måsene som sørger for å holde meg våken både lenge og vell..

Hjemme hadde vi undulater før, men er 14-15 år siden nå. Ene av de var en del snakksalig :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  08:19:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
^^^^^
De bildene så ut som om de hadde på seg en nydelig hvit brudekjole..

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  13:24:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Her kommer bilder av gjengen min:

Sebra Finkene mine:

Risfuglene mine:

Sebra finkene har fått unger nå, tilsammen er det 3 bebiser.
Har to Risfugler som jeg skal sette i hekk etterhvert, også skal jeg skaffe meg Isabell fargede Risfugler etterhvert.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.