hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mage ganger i løpet av en dag...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor mage ganger i løpet av en dag...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:15:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

...Besøker du MIX`en..

Jeg er innom ca 8-10

~Finn årsaken, Da har du løsningen~

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:17:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Høhø, sitter vel her nærmest hele dagen, er innom sikket en 10-30 ganger pr. dag :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:24:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
altfor ofte! ihvertfall når det er strålende sol ute=P
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:26:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ehm, 1 max 2.. ;-P

Når jeg innpå kikker jeg på de nye emnene jeg syns er interessante også er det baybay ;-)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:26:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff ja... sikkert 10 ganger for dag. Her sitter jeg, nydelig vær ute, reiser på ferie lørdag, skulle vært og slått ned under alle gjerdene.....!!!!
SKAL gjøre det... straks (-;

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:35:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Garantert alt for mange ganger
Therese
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:43:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Før jeg går i dusjen, etter jeg går i dusjen, mens jeg spiser, etter jeg kommer hjem, et par tre ganger om kvelden, før jeg legger meg ... alt for mange ganger :-P Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  13:53:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alt fra 0-20

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  14:20:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
1-10 gonger, alt for mykje! Har ein hest eg skal trene, men sitter her inne i fineværet og utsetter alt anna, usj! Skal vi innvilge ein siesta eit par timar for dag det det ikkje er lov til å skrive noko? hehe! Da hadde slike som meg fått tid til å gjere litt fornuftige ting!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  15:33:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Huff, alt for mange ganger. Er totalt avhengig av d her. Jaja, kanskje like greit. Bedre d enn andre avhengighetsmidler;)
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  16:55:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Mange........
-Marte Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  16:56:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
5 ganger allerede i dag... Så skal jeg ut og knipse bilder av pånnis, så da blir det MINST 3 ganger til idag:)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  17:24:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Tja, nå som det er sommerferie, er jeg vel innpå før jeg drar på stallen, etter jeg kommer hjem, mens jeg spiser, og så titt og ofte utover kvelden
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 29/06/2006 :  17:34:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
huff ikke snakk...
Glad det ikke er sånn teller for hvor mange ganger man klikker aktive emner, hehe

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/06/2006 :  19:30:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tør ikke tenke så langt

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  19:48:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
huff ikke snakk...
Glad det ikke er sånn teller for hvor mange ganger man klikker aktive emner, hehe

Opprinnelig postet av carambee

Uff-a-meg, tenkte på akkurat det samme... Det er jeg sjeldeglad for!!!
Siden jeg er hjemme hver dag hele året blir det maaange ganger pr.dag jah.. uten og overdrive er jeg vel inne her fra 10 til 25 ganger vil jeg tro Avhengig jeg??? Ææææh, jaa.....

Men så lærer jeg utrolig masse av dere alle sammen her inne, så det er jo en meget positiv "greie" og være avhengig av da. Og så hjelper det meg til og motivere til og opprettholde interessen for hest og til og fortsette den treningen jeg har startet osv osv
(Så en stor takk fra meg til dere alle sammen her inne!!)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 29/06/2006 19:50:00 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.