hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sjelefrende?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Sjelefrende?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

nutte

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  02:34:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
wantillo! etter jeg hadde ridd på rideskole i ett år fikk jeg en treåring som kun hadde blitt litt ridd i skritt og trav, nemli wantillo. mye jobb stod foran oss, men vi fikk det til har tilog med fått han til å hoppe 1.10. vi har utviklet oss sammen, skal aldri verden selge han! er kjempeglad i han, det varmer ekstra når jeg går hjem fra skolebussen og hører knegging fra innhegninga;) nelly fikk jeg ett året etter jeg fikk wantillo, hun var to år da. Men det ble litt annerledes fordi hun er shettis, hun var kjempelett å innri;) litt sta da men:P
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  05:23:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
håper man kan ha flere,vet at sigyn er min i hvert fall..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  16:00:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Nå burde jeg vel egentlig si at det er mine nåværende hester som er mine sjelefrender...men med en gang jeg leste overskriften, så var det min kjære kjære Mille som dukket opp, enn nordlandshest som bodde hos meg i et halvt år.

Mille var sta, men likevel villig. Hu og jeg trasket turer sammen, hu stakk aldri av selv om jeg ikke brukte leietau... Hun var den første hesten jeg hadde helt ansvaret for, og vi forsto hverandre så godt, Hu skjønte når det var på tide å slutte å tulle, og jeg forsto når hu hadde en dårlig dag...Men en helforhest er en helforhest. Når eierne ikek ville selge, flyttet hun til Skien. Hun var virkelig hesten i mitt liv...<3 Savner henne masse masse

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:40:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lasso er hesten i mitt liv!
er bare noe spesielt med ham. vi har aldri hatt det sånn at alt er perfekt og vi leser hverandres tanker.. osv
Men det er bare et spesielt bånd mellom oss, som ikke går ann å forklare. vi er ofte uenige, men det har liksom ikke noe å si. elsker ham så høyt alikevel. tror det har noe med den tilliten han har vist meg.
Han kom fra en plass han ikke hadde det så bra. han var i sitt eget lille "nøtteskall". han gjorde aldri noe mot noen. men han overså alt. han godtok alt. akkurat som han hadde stengt seg inne for å sleppe å bli redd og forvirret for ting. men etterhvert virket det som han løsnet litt på "skallet" og han begynte å stole på meg. men det var min jobb å holde på tilliten. bare noe så enkelt som hvis vi rev ett hinder forsvant tilliten. da kunne ikke han stole mere på meg, og han nektet å hoppe. etterhvert har han begynt å stole mere på meg, og jeg føler han har åpnet nnøtteskallet sitt.. Han er liksom mitt alt, kan ikke tenke meg livet uten ham lengre. sitter å gråter litt jeg nå, savner han nå når han er på sommerbeite

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.