hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken farge får denne hesten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvilken farge får denne hesten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

hannev

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  23:18:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Hesten er 1 år. Hvilken farge kan man antyde at hun får som voksen? Bildet er ikke verdens beste, men flere bilder kan sees på denne linken (vip): http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=8615

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det.

carambee

Skrevet - 28/06/2006 :  23:52:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Er mor eller far skimmel?
Ser jo ut som om huden har samme farge som flekkene... hm.. Er dårlig på dette altså

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  00:15:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
den ser jo litt sånn pinto aktig ut så det er jo ikke sikkert at den endrer fargen så mye?!
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  00:29:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Fargen på din hest vett jeg ikke, men kanskje noe lignende hun er nå, med den "palomino" fargen?

Har jo selv en pinto av rase (ukjent rase på faren), er egentlig ensfarget, men egentlig pinto siden han har pinto hale hehe. Men det dumeste av alle dume sprm. jeg har fått var: vilken farge får hesten din senere, når blir han pinto-når kommer flekkene

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 29/06/2006 00:32:10 Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  10:17:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Hmm.. Ser ut som om den blir palomino/hvit flekkete, men har ikke peiling på sånt.
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  11:44:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding
Pinto- Buckskin og hvit. Tror jeg. Er nok ikke palomino. Siden hun har mørk, nesten svarte hår i mana og halen
http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  23:25:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Ja det er mulig hun blir buckskin, minner meg om fargen på hesten til Ben Cartwright i Bonanza. Legger ut et bilde av faren hennes.

Mora har blitt veldig lys i pelsen og ligner som knabstrupere flest bortsett fra at hun har lyse pinto avtegn etter faren, som er pinto. Her er link til bilder av henne (vip): http://vip.hestemarked.no/vip.asp?brukerid=17989

Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  23:34:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Den mørke huden vil etterhvert bli dekket av hvitt, og dermed vil hesten bli buckskin/hvit og ikke tricolor som den er nå..
Men det kan ta ti år. ;-)

Line.
Gå til toppen av siden

hannev

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  11:14:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Takk for svar, det er godt å få bekreftelse på min forvirring! Jeg får vel bare gi en lang marsj i fargen og se med årene hvordan hun blir!
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.21 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.