hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dere skal aldri stole 100% på noen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Dere skal aldri stole 100% på noen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  02:13:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Det er ett ordtak som sier at "Du skal aldri stole 100% på noen andre enn deg selv". Hva syns dere om det? Det er vel kanskje mer ett sitat da. Men hva tror dere? Det høres jo ganske logisk ut egentlig da, når man tenker på at de fleste har problemer med å klare å holde munnen lukket eller at det bare glipper ut.. Some opinions?
http://www.home.no/krailien

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  03:04:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det er tre stk i livet mitt som jeg stoler 110prosent på,å det er rubin,sigyn og laika:)
fordi disse er de eneste i livet mitt som har vært dønn ærlig hele vegen,å blabrer ikke med kjeften.utro er de heller ikke:)

når det gjelder rasen menneske har jeg mine tvil.er kansje fordi jeg fortsat har til gode å møte ei venninne som ikke har dolket meg i ryggen?selvfølgelig gjør det til at noen ganger er begeret fullt,når man ikke har noen å snakke med om viktige ting.som gjør at jeg ofte griner.masse.men så er alt bra igjen..til neste gang...
men hva gjør vel om jeg ikke kan stole hundre prosent på folk?kan jo ha det gøy for det,så lenge man passer på hva man sier.altså jeg er en person som man alltid vet hvor man har når det gjelder humør,å jeg har mer enn en gang stått å krangla med folk jeg trodde jeg kunne stole på fordi av en eller nnen grunn har mine "beste venninner" en tendens til å rote med typene mine.men jeg har til gode å finne en person som jeg kan fortelle alt til uten å være redd for at hun forteller det til sin neste bestevenninne.var litt bra skoleåret slutta der det gjorde for min del:o for jeg blir bare sinna når folk ikke klarer å holde kjeften sin.forige gang sto jeg bare å skalv av sinne,noe som gjør at det skal MYE til for at jeg at jeg stoler på noen igjen...

ellers anbefaler jeg å høre på hardt mot hardt av klovner i kamp.min opplevelse av hvordan folk er i hvert fall.

kansje jeg skal sette ut sånn kontaktannonnse:venner søkes?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  03:17:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg stoler ikke 100% på meg selv jeg
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  08:19:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg stoler kun på meg selv. ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  09:35:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har alltid vært dum og blåøyd, stolt på dene ene personen etter den andre opp gjennom årene.. Men bittert få erfare at ingen har vært til og stole på in the end..
Så de eneste jeg stoler 110 % på er mine hester og hunder!! De hverken lyver, bryter løfter eller snakke rmeg til munnen og lar meg høre kun det de tror jeg vil høre!!
De er bånn ærlige, sladrer ikke og er der alltid for meg
Det er de enste jeg kommer til og stole så mye på også fremover, det er jeg overbevist om.

Så nei; for meg er det ikke bare et ordtak men en realitet.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  10:36:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner meg igjen hos deg Bente..

Men jeg sitter vertfall igjen med at hestene mine kan jeg alltid stole på, jeg kommer aldri til å kunne stole 100% på et menneske..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  11:22:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes dere glemmer en viktig person her alle sammen.. Hvem stoler ikke 100% på mamman deres?? Bente, ville ikke du bli trist om du høre at din datter stolte mer på et dyr enn på sin mor??

Jeg vet da at min mor vil støtte meg uansett og nårsomhelst. foreldre burde da være den/de personene som man 100% vet er der når man trenger dem.. ellers ville jeg også hatt samme holdning "stol kun på deg selv" men har ikke det.. stoler egentlig også på de fleste vennene mine..

hesten?? dette er et dyr.. ville da være dumt av meg å stole på dette dyret 100%
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  11:30:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Enig med Lopke, den jeg stoler mest på av alle er mamma. Men jeg har veldig lett for å stole på alle jeg, noe som ikke alltid er like bra!
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 28/06/2006 :  11:43:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når man når en viss alder i livet, jeg vet ikke nøyaktig når det inntreffer, så kommer man til et punkt hvor man løsriver seg fra foreldrene og blir selvstendig. Mest sannsylog så er det kanskje en prosess som skjer gradvis.

Jeg stoler ikke 100% på min mor, selv om hun er en handlekraftig og høyst oppegående dame på noen og seksti. Jeg stoler ikke 100% på hesten min heller, dyr ert og blir uberegnelige uansett hva man måtte mene... Men hun er en hest jeg snur ryggen til, hun kommer ikke og tar meg - jeg holdt på å si bakfra..." (*Fniiiis*)

Jeg stoler heller ikke 100% på de vennene jeg har. Det har ingen ting med om de sladrer, går bak ryggen min, baksnakker, bryter løfter etc, det har noe så enkelt med å gjøre at SANNHETEN er vanskalig å finne ut av i uoverensstemmelser, fordi mennesker oppfatter den så forskjellig ut i fra sitt egent ståsted...

Jeg tror jeg stoler aller mest på meg selv, og ved å være selvkritisk og vurderene tror jeg at jeg i de fleste situasjoner klarer å ta de rette avgjørelsene...
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  11:50:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, er vanskelig å stole 100% på noen. Men har ei venninne som jeg stoler nærmest 100% på, hun har aldri svikta meg og jeg har aldri hørt noe av det jeg har fortalt til henne komme videre. Og sånn er det omvendt også ,forteller aldri noe videre som hun har fortalt meg heller... Tror det er viktig å ha en slik person i livet.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  12:25:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg stoler 100% på Eikdokka, foreldrene mine, samboern min og min "reserve pappa"!
Therese
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  12:41:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
synes dere glemmer en viktig person her alle sammen.. Hvem stoler ikke 100% på mamman deres?? Bente, ville ikke du bli trist om du høre at din datter stolte mer på et dyr enn på sin mor??

Jeg vet da at min mor vil støtte meg uansett og nårsomhelst. foreldre burde da være den/de personene som man 100% vet er der når man trenger dem.. ellers ville jeg også hatt samme holdning "stol kun på deg selv" men har ikke det.. stoler egentlig også på de fleste vennene mine..

hesten?? dette er et dyr.. ville da være dumt av meg å stole på dette dyret 100%
Opprinnelig postet av Lopke

Jeg stoler ikke 100% på min mor ettersom at vi har et ganske dårlig forhold. Og jeg vet at hun har sagt ting hun ikke skulle sagt videre til sine foreldre igjen og venninner. Stoler mer på pappa, men forteller han ikke alt.

http://www.home.no/krailien
Redigert av - JiviDream den 28/06/2006 14:34:00 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  13:23:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg stoler ikke helt på noen utenom meg selv og min tante.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  15:37:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Stoler absolutt ikke på noen i familien min lenger.. De går bak ryggen på meg, og unnlater og fortelle relativt viktige ting..

Stoler vel ikke helt hundre på meg selv heller, gjør ofte ting som jeg plutselig ikke husker at jeg har gjort og litt sånne distre ting..

Men kjære lille pus stoler jeg ihvertfall på..

Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  15:45:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Jeg stoler 100% på meg selv (nesten) men stoler 110 % på samboeren... Håper at han aldri svikter meg og svikter min tillit til han...
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  16:07:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Lopke

Nei Marianne, jeg stoler ikke 100 % på min mor... Dessverre kan jeg ikke det... Av erfaringer blir en rik sies det, rik på livserfaring tror jeg da. Og mine erfaringer har gjordt at jeg gjør alt for at min datter kan stole 100 % på meg.
Men siden jeg bare kan svare for meg, så blir svaret nei, jegh stoler kun 100 % på mine hunder og hester..
Til tider svikter alle, hvertfall rundt meg. Noe jeg har erfart og tatt lærdom av.
Slik har det hvertfall blitt i mitt liv, har aldri være velsignet med gode trofaste veninner eller noe. Og til tider kommer foreldre til kort, hvertfall har mine det.
Men jeg tror at alt har en mening, også mitt liv og den erfaring det har gott meg har en mening. Jeg bare vet ikke enda hvorfor ting er som det er

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.