hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvorfor heter hesten...?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvorfor heter hesten...?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Madam Fame

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  15:12:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Snuppa mi Vickie heter egentlig Little Quickie, etter Lamitech Quickie og Sues Beauty. (Kanskje noen som kjenner henne igjen fra Østfold). Hun er en relativt liten hoppe på 1,55 på sokkelesten, det var vel der hun fikk det fra...

Passer seg ikke på en liten elegant sotrød hoppe. Synd man ikke får endret navn i papirene...

Opprinnelig postet av BirreogVickie

Har hun gått løp?

Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  15:23:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Ninette - betyr vist liten og nett eller noe på fransk eller noe språk! :p

Arik - tror jeg heter Arik siden Arik baklengs er Kira. Og moren hans heter Kira!
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 28/06/2006 :  15:52:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tjessem Svarten: Har jeg oppdretta selv, Tjessem er etternavnet mitt og Svarten sier seg vel selv..
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  15:58:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Muddy heter hesten min for han var full av gjørme og søle da jeg kjøpte han.. Derfor fikk han navnet Muddy
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  19:28:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bella, fjordinghoppa jeg hadde før, er etter Bronse, så...men egentlig tror jeg det er et utslag av eiers elendige fantasi... Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  21:59:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Royal Sherif. Er oppkalt etter faren Royal Z

Ala Impreza. Er oppretter selv og valgta Impreza fordi jeg syns det er fint og Ala for å ha noe som minte om faren, Albano
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  02:48:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
vet dere hvordan det er ved å skifte navn på hest.altså hvordan det går til?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  02:53:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
angående navn..tror du de hadde tøffe navn på hestene på en stall jeg jobba en gang:stolt,stenstig,stri,koloss,uredd,var,skarp,vill....miss you team antonsen!!!
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  11:45:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
he he.. kom til og tenke på det når jeg satt her og vaste.. alle søsknene til hesten min heter noe med bonnie etter sin mor.. untatt den ene som heter Mr Weddingday.. han ble nemlig født på bryllupsdagen til datteren.. tenk så stress det må ha vært...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Shadowfax

Skrevet - 29/06/2006 :  20:32:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gloi fra Lyngahga, ja, Lynghaga er jo gården, Gloi betyr vel glødende eller noe i den duren.. han er rød, så jeg antar det har noe med saken å gjøre..
Grimm fra Sparstad, Sparstad er etternavnet til avleren, og hvorfor han heter Grimm får du spørre han om... er egentlig en ganske vakker hest, så.. kanskje han fikk navn i fylla? ikke veit jeg...

Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  21:42:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Asa Garsy er vel oppkaldt etter moren sin Prinsess Garsy, hvorfor sette Asa forran navnet veit ikke jeg, men er vel noe med at ingen hester skal hete det samme (i travmiljø osv)
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  00:05:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Sæter Sabina...hmm?
Vet ikke helt jeg..hehe;D

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  05:43:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
prøvde å finne bilde av gloi,men nå var det 1177 sider i albumet ditt.så jeg ga ganske raskt opp.
lurte bare på om den hesten står eller har stått i norge noen gang,siden jeg ser du bor i danmark.

Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  05:45:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Sier seg selv: Masterpiece = Mesterverk Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 30/06/2006 :  22:50:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min heter Quick Pleasure, det sier seg vel selv når jeg sier at moren heter Astro Quick, faren Pleasure Prince

Quick Sugar fordi moren er Astro Quick, faren Sugarcane Volo.

Lady Lonely Hill har derimot et litt mer orginalt navn Lady sier seg selv:P To av oppdreterne heter noe med øde til etternavn (Ødegård og Ødelund) og de to andre (pappa og onkel) heter Hauane til etternavn. Øde=Lonely, Hauane=Hill (er ikke helt nøyaktig oversatt da men)

Quick Survivor het det fordi mamman var Astro Quick, men desverre døde hun under fødselen, mens føllet overlevde.

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.