hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Takk! :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Takk! :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  12:02:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Fikk så lyst til å legge ut et lite takke-innlegg til alle dere som "involverte" dere i tråden min når det ble slutt mellom meg og typen..

Hadde jeg gjort ting på min måte etter bruddet, hadde jeg aldri sett noe til han igjen sikkert! Istedetfor fulgte jeg rådene jeg fikk her, og nå; nesten 2 måneder etter er vi så godt som sammen igjen!

GJETT om jeg er i lykkerus nå, det beste er at jeg har "overtaket", MEN holder han noe på pinebenken fortsatt! Jeg må prøve å vise han at ting skal være mer på mine premisser! Lærte mye av de svarene jeg fikk, så tuuusen takk for hjelpen! knuppers!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Lopke

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  12:17:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
så bra :) Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  12:44:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
To tomler opp og lykke til!

Line.
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  12:58:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Goodie!!
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  16:25:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Så flott Anne!
For det om jeg ikke skrev noe i den tråden fulgte jeg med

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  17:41:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Du fikk ikke akkurat noen råd av meg, men jeg fulgte med deg. Supert at ting ordnet seg :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  20:20:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Bare ikke stå for hardt på at ting skal være på DINE premisser, husk at det er viktig å møtes på halv-veien. Ønsker dere masse lykke til videre. :)
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  22:57:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
eey,godt jobba mari:))eksen min er oxo helt på knea etter meg igjen.men han skal jaggu få vente litt til før jeg tar han inn i varmen igjen.om jeg gidder i det hele tatt?
viktig å dele både opp og nedturer sammen,vettu:))

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  23:04:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kan noen være dagens engel for meg å finne igjen den tråden?søkefunksjonen min funker ikke i dag,å jeg kom til side 15 i letinga,å da følte jeg at jeg like godt kunne gi opp når det er 80 sider...
pliiiiiizz

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  23:56:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så bra Anne. Fulgte med på den tråden og har lurt på hvordan det går med deg..

Lykke til videre ;)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  23:59:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Supert! Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:05:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Takker for det :) Nå kan jeg endelig få meg bankkort med bilde av meg og typen på :P vertfall nesten! hehe... dessuten kan jeg også få nyte sommeren på sørlandet i sommer også! PUH!

sigyn&co; jeg tror siste ord i den tråden ble sagt i slutten av mai, du må sikkert helt tilbake til den tiden for å finne den igjen?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:06:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg fant den! http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=12824

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:36:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Så bra å høre Anne=D Det var veldig kjekt å høre;-) Fulgte med på den tråden ja,men følte ikke at eg hadde så veldig mange råd å komme medxD Men de andre var jo flinke å gi deg råd da;-)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:53:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Så bra! :D

Jeg har lurt på åssen det gikk... supert at ting har ordnet seg!!!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  09:42:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå kan jeg endelig få meg bankkort med bilde av meg og typen på
Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

hæh?? går det an? hvordan ser de ut da?? og hva er poenget?
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.