hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Takk! :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Takk! :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  10:34:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Nå kan jeg endelig få meg bankkort med bilde av meg og typen på
Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

hæh?? går det an? hvordan ser de ut da?? og hva er poenget?

Opprinnelig postet av Lopke

Det er bare for morro skyld :) Gå på http://www.haugesund-sparebank.no , kun for oss som er "med" i den banken :D! Helt gratis, koster visst 250,- etter 30.juni! Er jo kjekt med et artig motiv på bankkortet, enten det er av dyr eller venner, og så er det jo gratis & unikt!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  10:44:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ååå så godt og høre at det går bra for deg nå, Anne Holder tomlene opp for deg jeg

Og syntes det var kjempekult at en kan få sitt eget bilde på bankkortet! Hadde jeg fått muligheten til det hadde jeg "klasket" på Etanecgutten min + Kelly der

*Bente løøøper opp til banken og hører om de kan hjelpe*

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  23:56:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Thumps up :D

Kjærligheten er herlig dere!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  00:55:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Så flott at det går bra med dykk, Anne:)

*vil også ha bankkort med bilde på!*

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  01:01:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha, naturlig med bilde av hesten på bankkortet iallefall. Naturlig nok sluker den nok en good del av pengene der inne

Lykke til videre, Anne! Flott at det ordnet seg :)

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  01:20:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
litt morro anne,kalte meg heldiggris på den tiden den første tråden kom opp.fordi eksen min ville ha meg tilbake.nå er det du som er grisen:))
dere er i hvert fall sammen igjen.vi har med andre ord ikke helt funnet tilbake til hverandre igjen.men nå har vi ikke sett hverandre etter bruddet heller.men meldinger får jeg:natta jenta mi,elsker deg.var det siste som tikket inn..blir spennende å se hva som skjer når vi møtes igjen i hvert fall.thihi..gutter altså!

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  11:48:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
litt morro anne,kalte meg heldiggris på den tiden den første tråden kom opp.fordi eksen min ville ha meg tilbake.nå er det du som er grisen:))
dere er i hvert fall sammen igjen.vi har med andre ord ikke helt funnet tilbake til hverandre igjen.men nå har vi ikke sett hverandre etter bruddet heller.men meldinger får jeg:natta jenta mi,elsker deg.var det siste som tikket inn..blir spennende å se hva som skjer når vi møtes igjen i hvert fall.thihi..gutter altså!

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Vi er ikke sammen enda, men vi er godt på vei ;) Saken er også at han ringer meg hele tiden, jeg har ikke "giddet" å slå på tråden en eneste gang. Jeg sitter nesten og godter meg litt; jeg må jo ikke akkurat snakke med han HVER kveld, det er jo kun 6 dager siden vi så hverandre sist! :D Men det må tydeligvis han! Sier det noe når han ikke var slik før? :P Han virker nesten mer gira nå, sikkert redd for å miste meg!

O.T; Men ang. bankkortet; jeg er veldig fristet til å ha Spot og Gina på det, problemet er at jeg har ikke så fine bilder av dem sammen :/

Anne, Spot & Gina

Redigert av - AnneSpotGinaOgHuldra den 29/06/2006 11:49:55 Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  12:31:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
kjempebra!
varer nok ikke lenge nå før din status som singel er borte

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  10:34:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kjempebra!
varer nok ikke lenge nå før din status som singel er borte

Opprinnelig postet av lucky june

Den skal nok forandres med engang jeg er sikker ;)! Sånne småting er viktige :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  06:26:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
thihi,vi er kule vi Anne:)))))))))))))))
lar gutta få slite litt nå ja;)(håper ikke de satt å godttet seg på sitt eget forum da,å bestemte seg for å slå opp.så bestemte de seg for å måtte ha oss tilbake igjen.thihi..så sitter dem å irriterer seg grønne over at vi tar det litt rolig,thihi)

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  19:52:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hehe... Ja det hadde jo vært alle tiders eller hva? ;)

Nei, i morgen "skjer" det, da skal jeg reise og besøke han i ei uke.. Så da får vi se hva som skjer! Gruer meg i hjel og har tusen sommerfugler i magen!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  19:56:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ja,du ser jo på den andre tråden inne her om hvordan det går med oss..ønsker deg lykke til i hvert fall.så må du gi tilbakemelding så fort så mulig:))
*krysse fingra for deg*

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:02:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Krysser fingrer tilbake! Det sies jo at det alltid ordner seg for snille jenter vet du!

Loooover å gi tilbakemelding når jeg kommer sålangt, det skal du slippe å tenke på! hehe..

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:29:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
å siden jeg er så snill fortjener jeg noe mye bedre enn han:))ikke sant?thihi.

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  20:38:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Lykke til, Anne! :) Håper dere blir sammen igjen!

(...og gifter dere og får 7 unger og lever lykkelig og at du kommer til å "do the funky chicken on your 75th wedding anniversity" akkurat som i sangen!!)

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.