hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  12:35:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
uff,, nå har jeg ikke ponnis lengre. Han er levert til han kom fra! Kjedlig å ikke ha en ulldott å dulle med:P
Nå flytter jeg om 3 dager,, skitt ass

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  15:48:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Grattis med 3. plass da Maria Hils Thalion fra meg
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 04/09/2006 :  15:51:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
jepp. grattis:) Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  18:32:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
uff,, nå har jeg ikke ponnis lengre. Han er levert til han kom fra! Kjedlig å ikke ha en ulldott å dulle med:P
Nå flytter jeg om 3 dager,, skitt ass

Opprinnelig postet av ulldotten

jeg vil ikke at du skal dra ulle! kommer til å savne deg skikkelig, Tangen er ikke den samme uten!
kom fort hjem igjen, og lov å være masse på msn og på mix!

edit for å si at du sikkert kommer til å ha det supert uansett, og masse lykke til!!

www.freewebs.com/hannaoglukas
Redigert av - Hanna & Lukas den 04/09/2006 18:34:06 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  17:17:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Yey, nå har jeg blitt Aktiv Bruker 500 innlegg... Måtte bare si det;)

Sliiiten nå, har hatt orientering i en skog i timesvis (skolen) Også er det dressurtrening senere i dag. Stakkars beina mine!
Men det er jo bare god trening da;)
Gå til toppen av siden

Kaja.

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  17:20:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Hei;)
Hvor ser man hvor mange innlegg man har sendt inn??=)

- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 05/09/2006 :  20:43:28  Vis profil  Svar med kopi av melding

Der ;)

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 05/09/2006 :  22:01:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
wheeeee merka nå nettopp at jeg har hatt Ranissimo i nøyaktig et halvt år!!! 5 mars - 5 sept.

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2006 :  23:26:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Oi, det glemte jeg. Meg og Cheri har jo også halvårs-dag, hadde i går (4 mars)... Jaja, da kan jeg også si at jeg har hatt hesten min i et halvt år Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 06/09/2006 :  01:33:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt Katie i 1 år og 1 mnd nå. Hvor har tiden blitt av?????
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 06/09/2006 :  01:34:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Der ;)

Opprinnelig postet av MonCherie

Det har jeg aldri lagt merke til, selv om jeg har skrevet maaange innlegg

Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 06/09/2006 :  07:22:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi, haha x)
Ja uff, tiden flyyyr!

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  20:25:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Evita var heeeelt tulling i stallen i dag. først NEKTA hun å ta bittet, så jeg brukte hundre år på å få på hodelaget... Jeg måtte ta gress i handa samtidig med bittet, for da må hun jo åpne munnen for å få gresset.. Så starta jeg å ri, og Evita la seg ned og begynte å rulle seg. Og selvfølgelig OPPÅ foten min.. Så får jeg henne opp og så legger hu nseg ned igjen.. Hun pustya helt noermalt osv så det var ikke kolikk.. Så setter jeg meg på igjen, så bukker hun noen ganger, så begynner hun å gå litt rart syns jeg, så går jeg av og sjekker bena hennes og leier henne litt rundt, og når jeg skal få henne til å trave bukker hun og rister masse på hodet.. Så setter jeg meg på igjen, så bukker hun et par hundre ganger.. Så ber jeg om trav, og der fyyyker hun av gårde. Så stopper jeg, og litt senere ber jeg om trav, og prøver å få galopp, men fikk ikke det. Så stopper jeg etter litt, for hun har ikke akkuratt så god kondis, hehe.. Litt senere ber jeg om trav igjen, men nei da! Vi slenger ræva inn mo midten og skyter hue i været.. Jeg blir sur, og venter litt, så prøver jeg igjen, men neida.. Denne gangen skal vi bukke også.. ÅÅÅÅ!! Jeg blir så suuuuur!!!

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  20:25:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Evita var heeeelt tulling i stallen i dag. først NEKTA hun å ta bittet, så jeg brukte hundre år på å få på hodelaget... Jeg måtte ta gress i handa samtidig med bittet, for da må hun jo åpne munnen for å få gresset.. Så starta jeg å ri, og Evita la seg ned og begynte å rulle seg. Og selvfølgelig OPPÅ foten min.. Så får jeg henne opp og så legger hu nseg ned igjen.. Hun pustya helt noermalt osv så det var ikke kolikk.. Så setter jeg meg på igjen, så bukker hun noen ganger, så begynner hun å gå litt rart syns jeg, så går jeg av og sjekker bena hennes og leier henne litt rundt, og når jeg skal få henne til å trave bukker hun og rister masse på hodet.. Så setter jeg meg på igjen, så bukker hun et par hundre ganger.. Så ber jeg om trav, og der fyyyker hun av gårde. Så stopper jeg, og litt senere ber jeg om trav, og prøver å få galopp, men fikk ikke det. Så stopper jeg etter litt, for hun har ikke akkuratt så god kondis, hehe.. Litt senere ber jeg om trav igjen, men nei da! Vi slenger ræva inn mo midten og skyter hue i været.. Jeg blir sur, og venter litt, så prøver jeg igjen, men neida.. Denne gangen skal vi bukke også.. ÅÅÅÅ!! Jeg blir så suuuuur!!!

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 08/09/2006 :  19:04:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Ææssjj, jeg er sliten! Ridd på dressurtime.. Morro var det, da :)

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.