hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  00:26:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
MonCherie: De der treningsstevnene på snøde: Er de bare for dere som står der? Eller for andre og (hvis en melder seg inn i klubben)?

Jeg og hoppet litt i dag, trippelbar (= gøy og lett), cheri storkoste seg. Var vel over 120 i alle fall, men egentlig var det dressurøkt i dag, så vi hoppet ikke så masse...:p
Endelig er banen brukbar mtp badebassenget som har vært der de siste regndagene:/ Og Cheri sin kjæreste flytter stall i morgen, håper hun ikke blir lei seg. Vel, hun er mest glad i varmblodshoppene sine (diva-gjengen:p, bestevenninner, hehe)
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  08:40:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
God morgen
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 01/09/2006 :  23:17:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
MonCherie: De der treningsstevnene på snøde: Er de bare for dere som står der? Eller for andre og (hvis en melder seg inn i klubben)?
Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Tror det er som et drive-in stevne, det koster 50 kr per klasse/forsøk, det begynner kl. 5 hver onsdag, og annenhver onsdag er det 60-1m, og annen hver onsdag er det 1.10 og opp. Bare å komme og melde seg på, tror jeg. Nå på onsdag var det veldig mange ""outsidere"" som var med. :P Trenger ikke være medlem av sola.

Uff, må bare si noe skummelt som skjedde i dag!! Vi var på rytterfest på hummeren hotell, og etter vi hadde spist satt jeg og ca 7-8 andre ute i gangen og snakket, og så var det to spanjoler som hang rundt der da. Så var det en av oss som merket at han ene kom inn tomhendt, og gikk ut igjen med en vinflaske fra baren og gjemte den under jakken og gikk ut hoveddøra, minst 4 ganger på 10 min! Han andre bare hang der og så seg rundt. Så var det to av veninnene mine som følgte etter ham på avstand, og så at han putta flasken i en hage like ved! Og når mannen hadde gått igjen, gikk de og så etter, og da var det sånn 4-5 vinflasker som stod der!
Så de kom tilbake og fortalte hva de hadde sett, og så gikk alle og sa det til resepsjonsdama (som vi kjente fra før, hun har hest i stallen, hehe:P). Og da var det ikke spor av han som hadde tatt flaskene, men han som bare hang rundt, hørte oss og begynte å gå ut døra! Og han gav oss DET skumle blikket!!O_O
Kokken løp ut bakveien og fikk tak i ham, men de kunne visst ikke norsk eller noe :S og så begynte han mannen å gå vekk fra kokken, kokken sa "Stopp" "Vent" og sånt, men mannen bare gikk!
Det viste seg at de bare hadde gått inn og tatt med seg flasker i baren uten å betale, rett foran masse folk! De ringte politiet, men flaskene var jo tatt vekk, så de hadde ingen beviser!

Skummelt..

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  23:21:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
oj.. skummelt! jaja, det var iallfall bare vinflasker, og ingen av dere
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  23:53:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Da kommer jeg på noen av de stevnene:) Kjempegod stevnetrening det=) Skal prøve og overtale "noen" (dvs pappa) til og kjøre meg neste onsdag...:p
Skummel den episoden på Hummeren Hadde en liknende opplevelse en gang i spania. Søsteren min så en ta hånden nedi vesken til mormor og gjett hvor skummelt blikk hun fikk da hun avslørte han... Huff, skumle greier...:s
Håper resten av rytterfesten var gøy da;) Og lykke til i morgen på stevnet foressten.
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  09:23:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
[quote]

Uff, må bare si noe skummelt som skjedde i dag!! Vi var på rytterfest på hummeren hotell, og etter vi hadde spist satt jeg og ca 7-8 andre ute i gangen og snakket, og så var det to spanjoler som hang rundt der da. Så var det en av oss som merket at han ene kom inn tomhendt, og gikk ut igjen med en vinflaske fra baren og gjemte den under jakken og gikk ut hoveddøra, minst 4 ganger på 10 min! Han andre bare hang der og så seg rundt. Så var det to av veninnene mine som følgte etter ham på avstand, og så at han putta flasken i en hage like ved! Og når mannen hadde gått igjen, gikk de og så etter, og da var det sånn 4-5 vinflasker som stod der!
Så de kom tilbake og fortalte hva de hadde sett, og så gikk alle og sa det til resepsjonsdama (som vi kjente fra før, hun har hest i stallen, hehe:P). Og da var det ikke spor av han som hadde tatt flaskene, men han som bare hang rundt, hørte oss og begynte å gå ut døra! Og han gav oss DET skumle blikket!!O_O
Kokken løp ut bakveien og fikk tak i ham, men de kunne visst ikke norsk eller noe :S og så begynte han mannen å gå vekk fra kokken, kokken sa "Stopp" "Vent" og sånt, men mannen bare gikk!
Det viste seg at de bare hadde gått inn og tatt med seg flasker i baren uten å betale, rett foran masse folk! De ringte politiet, men flaskene var jo tatt vekk, så de hadde ingen beviser!

Skummelt..

Opprinnelig postet av MonCherie

Oj, skummelt ja

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  09:32:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
er helt nervøs jeg nå. Frieserføllet mitt i Danmark skal kåres i dag. Og her i Norge sitter jeg og biter negler... Er jo hele 56 påmeldte føll da. Ikke lett jobb for dommerne vil jeg tro.
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  09:51:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Lykke til da ;)

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  09:53:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
tusen takk for det :)

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  09:56:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Du må si hvordan det går :)

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  09:59:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Det lover jeg!!!! Er jo glad i ham uansett hvordan det går da, men klart det er ekstra spennende, man har jo sine forhåpninger

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 02/09/2006 :  10:05:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jepp ;)

Åååå, som jeg gleder meg! Twiggy kommer kanskje hjem i oktober, for de er usikre på om hun er dedekt like vel.. hun skulle egentlig komme hjem neste år en gang, er ikk helt sikker på hvor lenge hun har vært der nå...

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  02:43:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
y-en på tastaturet er blitt syk Reagerer kun om jeg trykker veldig hardt... Så hvis noen av innleggene mine mangler y, så vet dere hvorfor
Har foressten lagt ut bilder av marsvinbabyene mine i galleriet her på HM, hvis noen vil se de;) Rart og tenke på at hadde ikke dyrebutikken gitt oss feil kjønn da vi kjøpte den første hadde jeg hatt 9 marsvin mindre nå:o jaja, de er jo søte da=)
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  02:49:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Nå fant jeg ut hvorfor signaturen min har vært borte i det siste hehe, har jo glemt ut og krysse av på "Kryss av her for å inkludere signatur fra din profil."

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2006 :  08:58:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Fant et bilde av meg og Tiffany på rideleiren, syns det var så fint <3
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.