hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Bustetrollet

Skrevet - 28/08/2006 :  22:05:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Faen for en dritteks jeg har. Tror bustetrollet GLATT skriver under på den...

Opprinnelig postet av *littledevil

Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 28/08/2006 :  22:05:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette har vært en skikkelig møkkauke! Bare regn, lyn, torden, atter regn, overskya, mer regn Høsten har virkelig satt inn for fullt!
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  22:11:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
dumme været ja..hesta er bare dødsvåte støtt .å jeg vaska klær forie mandag,å de er fortsat ikke tørre!!
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Julie_Satelitt

Skrevet - 29/08/2006 :  13:41:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Buhu.. jeg må gi tilbake Exotic idag Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  14:09:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
mange sier at hestene kan stå ute hele åre . men i dette være her :S ... då fryser di vell uansett ? .. hehe .. vist di ikke har noe godt skur elle stall lignene ting å gå inni .. men det er jo mange så bare setter hestene ut uten skur, kansje noen trær. men i dette været så er vekk ikke det så bra ?
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  16:35:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Villhestene i USA da? Har de skur å gå inn i? Tepper? Nope.. Og de "dauer" ikke av den grunn...

Fryser de har de vel bein å gå på, så de kan få i seg varmen igjen..

Hestene våre går uten tepper så mye som mulig.. Dvs. de får ha teppe hvis det er -10/15 grader ute.. Og det er ikke så ofte her på Jæren.. Dessuten har de jo god pels også..
Og de er alltid friske...

Naboen derimot, hun pakker inn hestene sommer som vinter.. Og de er alltid dårlige, dvs. hoster, nyser nokså jevnlig.. (Kjørte forbi et par ganger i sommer.. Nesten 30 grader ute, hesten stod med et digert teppe på å skalv!!

Er vel nokså forskjellig fra hest til hest, men anyway altså!

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  16:36:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Villhestene i USA da? Har de skur å gå inn i? Tepper? Nope.. Og de "dauer" ikke av den grunn...

Fryser de har de vel bein å gå på, så de kan få i seg varmen igjen..

Hestene våre går uten tepper så mye som mulig.. Dvs. de får ha teppe hvis det er -10/15 grader ute.. Og det er ikke så ofte her på Jæren.. Dessuten har de jo god pels også..
Og de er alltid friske...

Naboen derimot, hun pakker inn hestene sommer som vinter.. Og de er alltid dårlige, dvs. hoster, nyser nokså jevnlig.. (Kjørte forbi et par ganger i sommer.. Nesten 30 grader ute, hesten stod med et digert teppe på å skalv!!

Er vel nokså forskjellig fra hest til hest, men anyway altså!

Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 30/08/2006 :  20:37:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
syns egentlig dekken er noe tull, hesten min stod uten dekken i -20 grader i vinter. han har d sånn at han gå inn i boksen sin visst han vil, (gjennom en dør som står åpen) men han stod ute av fri vilje. Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  20:49:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Syns dekken er ganske kjekt jeg.. Evita skal klippes til høsten/vinteren, og da må hun ha dekken. Men klart at jeg ikke syns det er så kjekt at folk stapper på med dekken når hestene ikke trenger det.
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  21:38:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Ulykkesdag? JA... Besteveninna mi skulle ikke på skolen fordi hun skulle til tannlegen og trekke. Da måtte jeg være med den plaaagsomme jenta i klassen... Så skal vi lage pannekaker på heimkunnskapen, som jeg blir løs i magen av.. Så brenner pannekaken seg fast når jeg skal steke, fordi jeg ikke tengte på at det ikke var teflonpanne. I stallen gikk det heldigvis greit... Men så skal vi selvfølgelig ha fikeboller til middag, som jeg også blir løs i magen av. Så sklir jeg i dusjen og får vondt i beinet :/
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  21:45:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
får klage litt jeg også.gnagsår etter sporer på ene foten.begynnende forkjølelse.ja,you know the fieling.så har tlf min blitt sperra,å aner ikke hvorfor.banke dumme tlfselskapet med tannbørsten azz.hihi
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 30/08/2006 :  22:44:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ulykkesdag? JA... Besteveninna mi skulle ikke på skolen fordi hun skulle til tannlegen og trekke. Da måtte jeg være med den plaaagsomme jenta i klassen... Så skal vi lage pannekaker på heimkunnskapen, som jeg blir løs i magen av.. Så brenner pannekaken seg fast når jeg skal steke, fordi jeg ikke tengte på at det ikke var teflonpanne. I stallen gikk det heldigvis greit... Men så skal vi selvfølgelig ha fikeboller til middag, som jeg også blir løs i magen av. Så sklir jeg i dusjen og får vondt i beinet :/

Opprinnelig postet av Gnyr2

Uffda, maks uflaks!
var også hos tannlegen og trakk tann i dag x[ de brukte hele 45 minutter på å få denut.. Ikke verdens beste følelse, men men.. Lå hjemme og sov/blødde i 3 timer, og fikk beskjed om å ikke trene eller gjøre fysisk slitsomme ting i dag.. SÅ jeg fikk ikke ridd treningsstevne x[! Æsj.. Ble jo en lang, koselig tur da =] men uansett.. Får håpe vi gjør noe nyttig på trening i morgen, hvis ikke trekker jeg meg fra stevnet i helga..x[

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  01:10:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
uff,ikke snakk om tenner...blæ!minner meg om et visst tannlegebesøk ja.får vel sånn melding plompende i postkassa snart igjen vel.
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  18:48:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Veninna mi brukte 1 time p åå få den ut xP Nå har jeg blitt forkjørla eller noe sånt, for jegh ar så vondt i halsen.. Vondt i halsen på samme måte som jeg hadde da jeg hadde halsbetennelse.. Og Evita var helt tullete i dag.. Hun bukka i galoppen hele tia, og holdt på å tryne den ene gangen, og vil ikke høre på meg osv. Så biter hun meg når jeg skal kose med henne..

Edit; Skriveleif..

Iiiihaa!
Redigert av - Gnyr2 den 01/09/2006 08:39:54 Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 31/08/2006 :  22:21:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff, virker som om alle er syke nå! :S Halve kalssen var borte i dag! Og halve stallen går rundt og hoster.

Nå kom jeg nettopp hjem fra stallen. Litt sent! Satt på med mamma hjem, og hun måtte sitte i sekretariatet til halv 10 pga. lag NM ponni som begynner i morgen..
Red første sprangtrening på leeenge i dag Ranissimo var kjeeempeflink, og vi gjorde ingen feil, bortsett fra å komme litt nærme på et lite hinder! Hoppet en kombinasjon med en okser til slutt, den ble vel satt opp til 125 for meg, som jeg hoppet et par-tre ganger. Men synes det var bra siden han ikke har hoppet på en stund;). For to av de andre på den timen ble den satt opp til 1.40 :O
Men nå er jeg skitten og trøtt av banebygging og stallarbeid, og jeg har lekser å gjøre, så.. God natt

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.