hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  02:34:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
AnneSpotOgGina: Hvordan går alt egentlig? Er bare nysjerrig på hvordan det ordnet seg med deg og eksen.. :P fulgte de trådene ganske bra, men mulig jeg falt av lasset :
Opprinnelig postet av *littledevil

hehe.. mitt kjærlighetsliv og kjærlighetssorg er vel snart velkjent over hele landet tenker jeg.. Men så koselig at du spør!

.. Men vi tok helt fri og kuttet all kontakt etter den "sure" episoden.. Så var jeg på besøk sist uke.. og da var jeg kanskje dum? men jeg ga han en sjanse til, så nå er vi sammen igjen, og det har gått kjempefint deretter! håper bare at ting vil bli som før nå, det føles vertfall sånn nå! dessuten har jeg "roet" meg, jeg føler ikke at jeg MÅ prate med han hver dag lengre når vi er fra hverandre, jeg er ikke så sjalu som jeg var.. ja, vi får ta en dag om gangen!

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

Ok Godt å høre at det går bedre nå da! Nå er du jo antagelig mye mer kritisk til hva som skjer i mellom dere, og mer oppmerksom på tegn på at noe kan være galt.

Mathias gjorde det slutt i forrige uke, nå er han begynt å flørte igjen.. Skjønner ingenting jeg. Han mista jo følelsene og sa jeg ikke var den jenta han lette etter likevel. Likevel, på de tre månedene hadde jeg det supert. Var ikke et tegn på at det kom til å bli slutt, men plutselig ble det det likevel. Mannfolk altså.. Men har jo lest mye av trådene dine, så jeg vet litt mer hva jeg skal gjøre. Gjøre meg kostbar! Og det funker. For å si det slikt; bare 2 av 10 ganger er det JEG som legger armen rundt skuldra, eller blåser ham mykt i øret eller gir ham en klem.

Inviterer sjeldent selv, men tar alltid imot om han gjør det Håper at det og retter seg til etterhvert Får bare gi ham litt ekstra rom og se om han fortsetter. Gjør han det i noen dager til må jeg prate med ham. "Dabber" det av så er det jo ikke mer å hente uansett

Tar en dag av gangen jeg og Uansett fortviler jeg ikke. Mange pÆne gutter på skolen

Lykke til videre, da! Du fortjener alt godt etter all dritten du ha måttet gå igjennom

Klem fra Marte, som ser lyst på fremtiden, selv med kjærlighetssorg

-Marte Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  20:03:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
nå flytter jeg om 14 dager
www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  21:44:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Nå har vi endelig fått svar fra Robert
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  13:44:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
... og jeg flytter i morgen.. huff.. tilbake til bergen!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 27/08/2006 :  13:59:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sitter på PC i stallen nå, for en gangs skyld, i sekretariatet. Sitter og hjelper mamma med påmeldinger til NM lag ponni. Det regner så fælt ute, og fant ikke mye å gjøre imens jeg venter på at Ranissimo skal stå og fordøye maten sin :P.
Er det skikkelig uvær andre plasser også? I går var det sol her hele dagen, men hjemme hadde d regnet masse. Merkelig...

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3
Redigert av - MonCherie den 27/08/2006 14:01:24 Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  14:02:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg har galoppert masse (nesten da..) på Evita Elsker ponnisen
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  19:25:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
flytter om 10 dager!!!
www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  05:18:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Skikkelig drittvær her i Stavanger ja
Har ikke regnet så mye på leeenge, rene dusjen ute...
Cheri som fremdeles står på beite fikk på seg regnteppe i går. Men da jeg kom i dag var det tatt av henne (hang sikkert på "skakkå" eller noe) og jeg stod der med en våt og skitten hest...
Vel, fikk tørket henne og på med nytt dekken. Vurderte og la henne stå inne, men Cheri viste tydelig at hun heller ville være ute med vennene sine. Så uværet plager vel ikke henne så mye. Håper bare dekkenet holder!

Må få kjøpt noen nye dekkener. Har jo massevis etter Diamond, men alle er for små:( Mange uåpnet og alt... Jaja, får bestille noen flere, fra Hooks (selv om leveringstiden der er kjipt lang), fant et par der jeg bare MÅ ha;)

Oki, nå må jeg virkelig legge meg snart. Om 2-3 timer begynner skolen
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 28/08/2006 :  16:14:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, du er gal som er oppe til over 5 på en skoledag! xD

Vurderer å begynne med teppe på Esel nå, jeg også, selv om han står på boks. det er 2-3 andre som har begynt med tynne tepper om natta, men i dag var det iiiskaldt, mye kaldere enn det har vært på lenge, så jeg får se.. Selv om det er varmere inni stallen. Hadde ikke tenkt å begynne sååå tidlig, ville iallefall vente til september/oktober, men men.. Hesten min er ganske lettfryst. Får prøve et fleeceteppe, og regnteppe ute.

*hater teppesesongen* :P

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  16:24:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fader altså, merra gikk ikke gjennom veterinærtesten. :|
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  17:21:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Å?
Så kjedelig... Parallellforskyvning?

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  17:33:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mari^_^

Å?
Så kjedelig... Parallellforskyvning?

Opprinnelig postet av Helle_

Vet ikke, får skriv om det imorgen.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  18:17:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
de e mellt flom litt runt om kring ser jeg : http://www.nve.no/modules/module_111/news_item_view.asp?iNewsId=27973&iCategoryId=101
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

€Klippa€

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  19:46:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hallo=) som mange andre plasser så regne det her også..meen eg suns det er koslig eg, da får man jo ta hestene inn!<3 det er noe av det koseligste eg veit om, og hvertfall nå som eg har to. det er så sjønt å se to små søte stå å tygge i seg høy og rolte seg i sponet. om morningen kan du gå ut til to stor fornøyde og reine(!) hester som er klar for ein ny dag=) åh det er så sjønt! det er litt drit med all møkkingen, men det er så greit å vite at hestene står trygt om kveldene! Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  21:58:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Faen for en dritteks jeg har. Tror bustetrollet GLATT skriver under på den...
-Marte Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.