hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

MonCherie

Skrevet - 21/08/2006 :  20:42:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Æsj, må bare få ut litt frustrasjon over tennene mine!

Har altså brukket en kvart jeksel på lørdag. Den henger og dingler baki munnen min, skal til tannlegen i morgen. Her er alt som førte til dette!

Som ung fikk jeg hull i en melketann. Tannlegen sa det kunne bare være i fred, tanna ville snart falle ut.
dette førte til at..-->
Tanna falt ikke ut, og den nye som vokste ut bak ble skjev. Vi måtte trekke hull-tanna.
dette førte til at..-->
Jeg måtte ha regulering både oppe og nede p.g.a. den skjeve tanna hadde gjort at en tann oppe hadde flytta seg på feil plass.
dette førte til at..-->
Limet på reguleringen hadde en boble eller noe på en jeksel, så litt mat hadde smuglet seg inn og laga hull.
dette førte til at-->
En vikartannlege tok en titt på det etter en stund med klaging over vonde tenner, og hun bestemte seg for å prøve å borre under reguleringen.
dette førte til..-->
I februar/mars hadde jeg SKIKKELIG tannverk, det smittet over til hodet og jeg måtte konstant ha is i munnen for å dempe smerten, og fikk ikke sove på lenge. Vi gikk til tannlegen, men de sa noe om at det bare sikkert var vanlig ising.
dette førte til at..-->
Jeg fikk en klump i ganen på innsiden av jekslene som vokste gradvis, men jeg tenkte ikke mye over det før jeg merket den var blitt stor og myk.. Var redd den skulle sprekke!
dette førte til at..-->
Vi dro til tannlegen i sommerferien og hun sa at nervene i jekselen var døde p.g.a. fyllingen jeg hadde fått under reguleringen, og det hadde kommet en infeksjon. Hun gravde hull rett gjennom tanna mi og ned til røttene, og fikk ut masse puss fra klumpen. x[ Så la hun inn en midlertidig fylling (som forresten smakte vondt!) og sa noe om en rotfylling senere.
dette førte til at..-->
Fyllingen falt ut, vi dro tilbake midt i ferien siden det var vondt. En ferievikar så på det og la inn ny fylling, greit nok.
dette førte til at..-->
Den også falt ut, og neste gang vi besøkte tannlegen, stappet de nåler inn i røttene og tok masse rønkten (hvordan skrives det?!). De la inn en dårlig fylling.

dette førte til at..-->
Denne datt ut, og da jeg var på kino på lørdag, skulle jeg smake en nonstop av en veninne. Og KRÆSJ, der tygga jeg den hardt nedi hullet på tanna mi, og nå har den en KNEKK på innsiden! Kjenner at 1/4 av tanna er løs, og føler jeg har masse matrester nedi der. Kan ikke tygge, har levd på suppe og vitamindrikk i 2 dager :P. Ekkelt.

Sååå.. Tannlegen i morgen!! Hva kommer de til å gjøre denne gangen.. O_O..

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 21/08/2006 :  20:46:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
åh.. GJETT om jeg er sutrete nå.. alt gikk supert og alt på visning på leilighet og allting i dag, hele dagen har klaffet! men så går jeg til frisøren.. og håret mitt er jeg så veeeeldig glad i og redd for.. det gikk ganske rett av bak før, så jeg ville ha det skrått bakover slik at det ble mer fasong.. men da blir det jo mye kortere også! vræææl.. jeg prøver å se på bilder på hvor mye kortere det har blitt, kan jo hende at det bare er vanen, at tykkere og mindre slitt hår kjennes kortere ut, mens pistrete lange tupper kjennes lengre ut?

vil ha trøst jeg nå.. verdens undergang.. :(

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

uffa, så ikke innlegget før nå. Jeg hater når frisøren tar mye av!
Men du kan trøste deg med at det vokset ut igjen! =)
Bad hair day er ikke noe gøy. ;)

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  21:32:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
8. i dag få meg. Hvorfor blir jenter så fjortiz?? Jaja... Red på tur uten sal i dag. Klatretur! Holdt på og fyke av bak Ja, jeg vet at jeg var utrolig smart.

Glad jeg ikke er deg MonCherie. Har tannlegeskrekk:/

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 21/08/2006 :  21:38:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Hva mener du med fjortis?

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

€Klippa€

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  21:40:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff.. begynte på ny skule i dag.. i 1. klasse på Lundehaugen (drama).
må bare sai det at det var bedre en eg hadde forventa, men åhrr det er litt drit og!

Noen som går på Lundehaugen?
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  03:49:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Nei, nå virker ikke Aktive emner knappen hos meg

jaja, bør vel legge meg nå uansett, er tross alt skole i morgen Slit!
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  15:32:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Da var første skoledg over! Var der i 20 minutter Nesten bortkasta, jeg som brukte en evighet på å finne klær og sminke i går, også er det bare noen minutter:p jaja, greit var det=) hehe, ingen nye i klassen i det hele tatt, kun 12 stk igjen nå Og jeg som trodde det skulle bli mange i år, jaja. Og i morgen skal vi være med alle de små 1.klassingene:p Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  17:39:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
I dag hadde jeg ridetime. Fikk gå to timer før skolen var slutt fordi ridelæreren min ikke har fått SFO plass til sønnen. Kjempegøy Morsomt og tenke på at før sommeren kunne 80 være et problem. Nå er 90 lett som ingenting! Vi har hoppet 1m også, men ikke på time med Solveig enda. Roxanne har vist utrolige fremskritt uansett
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  17:44:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
åh.. GJETT om jeg er sutrete nå.. alt gikk supert og alt på visning på leilighet og allting i dag, hele dagen har klaffet! men så går jeg til frisøren.. og håret mitt er jeg så veeeeldig glad i og redd for.. det gikk ganske rett av bak før, så jeg ville ha det skrått bakover slik at det ble mer fasong.. men da blir det jo mye kortere også! vræææl.. jeg prøver å se på bilder på hvor mye kortere det har blitt, kan jo hende at det bare er vanen, at tykkere og mindre slitt hår kjennes kortere ut, mens pistrete lange tupper kjennes lengre ut?

vil ha trøst jeg nå.. verdens undergang.. :(

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

uffa, så ikke innlegget før nå. Jeg hater når frisøren tar mye av!
Men du kan trøste deg med at det vokset ut igjen! =)
Bad hair day er ikke noe gøy. ;)

Opprinnelig postet av MonCherie

Det var visst ikke så ille alikevel i dag, er nok bare vanen! hehe..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 22/08/2006 :  21:11:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde verdens HARDESTE bakketrening med Kenneth i dag! O_O Før vi gikk ned på banen, kom de andre opp med svette hester og utslitte ryttere :o
Allerede i oppvarmingen begynte ECL å svette. x] Kondis kommer nok etter hvert. Vi gjorde masse volter, bøying, punktlighet trening ved å ri mellom to kavaletter en halvmeter fra hverandre, kort trav/galopp osv. Da timen var over var jeg helt skutt, har ikke opplevd slikt slit på lenge x] En slik trening i ukene fremover skal nok merkes både på muskler og kondis, både på meg og hesten =D
Treningsstevne/banetrening eller whatever man vil kalle det, i morgen. Og så sprangtrening på torsdag. Lurer på hvem som skal få fri på fredag?!:o

Gikk forresten bra hos tannlegen.. Fikk trukket den løse biten og fikk en behagelig fylling. Nå skal vi enten trekke 6-års jekselen (den ødelagte) så visdomstanna får vokst ut, eller så må vi på en eller annen måte bygge opp igjen. Uff uff..

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  21:24:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
hoi hoi hoi!!!
Nå er det tusen years siden jeg var her sist!!!
Det har bare vært krøll med dataen i tusen år!!
Hvis noen husker at jeg nevnte ordet lyn og torden, en stund tilbake.. Det førte til en katastrofe.. Dataen sa "pangpoffeksplosjonsuperPANG"! Eller den ga egentlig bare fra seg et lite pjoff.. Vi leverte den dermed til ekspert på reprasjon.. apropo ekspert (FUCK EKSPERT)! De sa det ville ta rundt ti virkedager,, tja hvor lang tid har vi ventet på pc`en?? 4 uker?
Har da endt med at vi har fått låne en pc på ekspert da, men så kom vi hjem med pc`en ,, og ja.. da var vist den internett boksen også ødelagt! Hello lixm!! Så var det å få en ny boks da lixm! tja,, vente en uke på den... Men det jeg er redd fir er alle bildene på laptopen min, det om de er slettet! ville vært krise! buuuu *!

Men nå flytter jeg til england om ... 15 DAGER!!! tihi.. var egentlig bare det jeg skulle si

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 22/08/2006 :  21:28:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hoi hoi hoi!!!
Nå er det tusen years siden jeg var her sist!!!
Det har bare vært krøll med dataen i tusen år!!
Hvis noen husker at jeg nevnte ordet lyn og torden, en stund tilbake.. Det førte til en katastrofe.. Dataen sa "pangpoffeksplosjonsuperPANG"! Eller den ga egentlig bare fra seg et lite pjoff.. Vi leverte den dermed til ekspert på reprasjon.. apropo ekspert (FUCK EKSPERT)! De sa det ville ta rundt ti virkedager,, tja hvor lang tid har vi ventet på pc`en?? 4 uker?
Har da endt med at vi har fått låne en pc på ekspert da, men så kom vi hjem med pc`en ,, og ja.. da var vist den internett boksen også ødelagt! Hello lixm!! Så var det å få en ny boks da lixm! tja,, vente en uke på den... Men det jeg er redd fir er alle bildene på laptopen min, det om de er slettet! ville vært krise! buuuu *!

Men nå flytter jeg til england om ... 15 DAGER!!! tihi.. var egentlig bare det jeg skulle si

Opprinnelig postet av ulldotten

Uff, typisk da! x]
Men flytter til England? :O so kuuult!!

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  21:29:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
hoi hoi hoi!!

yes england... here i come

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  22:58:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
AnneSpotOgGina: Hvordan går alt egentlig? Er bare nysjerrig på hvordan det ordnet seg med deg og eksen.. :P fulgte de trådene ganske bra, men mulig jeg falt av lasset :\
-Marte Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  01:40:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
AnneSpotOgGina: Hvordan går alt egentlig? Er bare nysjerrig på hvordan det ordnet seg med deg og eksen.. :P fulgte de trådene ganske bra, men mulig jeg falt av lasset :
Opprinnelig postet av *littledevil

hehe.. mitt kjærlighetsliv og kjærlighetssorg er vel snart velkjent over hele landet tenker jeg.. Men så koselig at du spør!

.. Men vi tok helt fri og kuttet all kontakt etter den "sure" episoden.. Så var jeg på besøk sist uke.. og da var jeg kanskje dum? men jeg ga han en sjanse til, så nå er vi sammen igjen, og det har gått kjempefint deretter! håper bare at ting vil bli som før nå, det føles vertfall sånn nå! dessuten har jeg "roet" meg, jeg føler ikke at jeg MÅ prate med han hver dag lengre når vi er fra hverandre, jeg er ikke så sjalu som jeg var.. ja, vi får ta en dag om gangen!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.