hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  23:38:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg og vil staaaaarte! hehe!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:49:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jeg er verdens stolteste tante i dag! Niesa mi på 4 har tidligere kun turt å ri på spot, men i dag fikk jeg henne opp på selveste gina! :D kjempeflink hun var! her skal det tidlig krøkes gitt! tror hun syns det var mye morsommere med en stor hest, etterpå sa hun; "Nå er jeg deg tante, for nå rir jeg også stor hest!".. hehe :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:55:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Åh, Cheri hoppet suuupert på sprangtrening i dag Rev en gang i løpet av hele treningen, ellers var det ingen tendenser til noe som helst tull. Fikk hoppa bane på 110, så nå er vi klare til L-stevnet til helga=)

Hinderne virket så smååå, måtte måle gang på gang, kunne ikke forstå at de bittemså hinderne var 110, men det var de:p hehe, er nok bare jeg som er blitt vant med høyden, alle hinderne på trening og stevner kan vel ikke ha krympet jaja, for noen år siden syns jeg jo 80 var høyt, så...:o
*såkjempegladidenflinkehestenmin*

Og da jeg kom hjem fra stallen stod det en fjording i oppkjørselen Plastikkfjording, ganske sånn "kvalitets-modell" LoL. Lurer på hvem som har plassert den der....

Nei, nå må jeg få gjort litt på hjemmesiden, har vært stengt i ukesvis... Skal ha alt perfekt, og har sinnsykt masse info/bilder på den, så ting tar tid

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  03:51:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Tror jeg har fått øyebetennelse Ikke helt sikker, men det kjennes ca sånn ut. Hatt det før nemlig, veldig pent når øyelokket buler av betennelse
Og det som er så rart, er at sist jeg fikk det var akkuratt før skolestart i fjor! Og nå kommer det rett før skolestart igjen... Er ikke det typisk da, gøy å komme førtse skoledag med sånne øyner:( I tillegg kan en ikke bruke kontaktlinser da, og aldri om jeg går med briller!
Pøste på med pencilindråper i øyet og håper det knekker det (om det i det hele tatt er det da...)
*Krysser fingrene*
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  04:50:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ah,hørtes ikke no bra ut...akkurat kommet hjem fra "byen" jeg.hehe.
i joggebukse,usminka og pulesveis!også kalt sovesveis,å det er på grunn av sistnevnte den har kommet.hihi
jaja,håper ingen som så meg får problemer med å sove da.hehe...ææ,hjelp,tenk om mariamonsteret kommer å tar meg!!
haha,ingen er trygge lenger,thihi..
uff,nå er jeg overtrett..
mads reiser om nøyaktig om tre timer,så jeg trengte å komme meg litt ut liksom
ikke noe depping på denne dama altså!ble til og med kjent med ei ny jente som virka supergrei..håper å se mer til henne altså
hva driver dere ander med her i natten da?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Julie_Satelitt

Skrevet - 20/08/2006 :  10:08:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
God morgen=) Idag kommer Exotic=D min helförshest!!*gledesegvilt* Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  18:40:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Evita kom hjem for 2-3 dager siden!!!:D Var å rei henne i dag og i går. Hun er blitt mye flinkere, bortsett fra å gå hjem... Nina, Kristian og Vanessa kom også, og Vanessa rei på Evita. Nina fortalte også at Twiggy kanskje kommer hjem i oktober, for det kan hende hun ikke er bedekt likevel:D *Andreagledesegvilt*
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  01:00:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Siste feriedag i morgen Så er det skolen på tirsdag... Neeeeei! Kan ikke si jeg gleder meg, er så mye bedre med ferie. Men har helga å se frem til da;) Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  02:47:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Off, så var det skole da gitt. Har heldigvis 1 års fri jeg, før jeg så hiver meg langflatt ut igjen. Urk ..
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  03:47:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hvorfor har du fri Don-Pedro? Husker ikke hvilken klasse du går i nå... hmmm... Skal du ha friår etter ungdomsskolen kanskje? *nysgjerrig*:p Var det ikke du som ville begynne på Øksnevad?

Hvordan var skolestart for folk her da? Kjekt å komme igang igjen, eller bare slit og ork? Noen som har begynt på ny skole, ny linje etc?
Søsteren min skal på vgs for første gang i morgen, tenker meg hun er spent. Men jeg skal tilbake til det "gode gamle" (som jeg egentlig er lei av da:p hehe)
Vet ikke hva som er greiest jeg, å begynne med blanke ark på en ny skole, spennende det, eller fortsette "der en slapp" før sommeren på den gamle skolen, da vet en ha en kommer til på både godt og vondt...
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  18:49:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
ny skole hos meg. spennende, kjenner bare én fra før i klassen, og hun er liksom ikke helt min type. så det blir gøy, nye venner! fikk snakket med noen, de var koselige.. så gjenstår det bare å se om det er noen hestegale der
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  19:06:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Starta på skolen i dag. Var jo litt kjekt å se igjen alle da, spesielt en..:P
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 21/08/2006 :  19:15:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Første skoledag i dag for meg også. Så var det 10ende klasse da.. Uff. Får vel se frem til videregående? Eller..?
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 21/08/2006 :  19:45:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Ææ, begynte i 9ende bare jeg. Hihi, endelig er vi ikke minst på skolen lengre!

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  20:28:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
åh.. GJETT om jeg er sutrete nå.. alt gikk supert og alt på visning på leilighet og allting i dag, hele dagen har klaffet! men så går jeg til frisøren.. og håret mitt er jeg så veeeeldig glad i og redd for.. det gikk ganske rett av bak før, så jeg ville ha det skrått bakover slik at det ble mer fasong.. men da blir det jo mye kortere også! vræææl.. jeg prøver å se på bilder på hvor mye kortere det har blitt, kan jo hende at det bare er vanen, at tykkere og mindre slitt hår kjennes kortere ut, mens pistrete lange tupper kjennes lengre ut?

vil ha trøst jeg nå.. verdens undergang.. :(

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.