hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2006 :  19:39:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Rei på tur i dag jeg. I går hoppa jeg, og jeg falt av nesten hver gang vi landa :P Har aldri falt av før når vi har hoppa som jeg kan huske :P.
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 09/09/2006 :  20:10:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, i dag hadde lillebroren til venninna mi sitt fotball lag sånn "team building" i stallen. De skulle ri litt, og så ha gymkhana. De fleste hadde aldri sittet oppå en hest før. De skulle bruke venninna mi sin hest, en annen privathest og tre-fire skolehester. Og så spurte de om de kunne bruke Esel også, så jeg stilte opp, jeg. Haha, han ble en av favorittene xD Da jeg red ham inn i banen de skulle bruke, hørte jeg noen si "Den hesten ska eg ri!" xD Poenget var at de voksne skulle ri de største hestene, men så var det en liten gutt som sa "Eg vil ri den hesten!!", og da han fikk lov, var det kun barn som red ham etter det.

Esel var kjempeflink med dem, men jeg tror han var litt lettet når det var ferdig :P

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  22:31:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Er Esel et esel eller en hest? xP

MonCherie

Skrevet - 09/09/2006 :  22:56:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hest xD det er ham på bildet <----
Men vi kaller ham esel.

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  22:59:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Ååå, trodde det var Ranissimo jeg xD

MonCherie

Skrevet - 09/09/2006 :  23:14:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, det er Ranissimo xD Kjært barn har mange navn.. Det fulle navnet hans er ECL-Ranissimo, så han heter Ranissimo, Esel, Nisse, Nissemor, Nimo Nazi osv.. x]

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  00:02:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Vært og hentet pakken fra Hooks i dag=) Kom overaskende fort, tror aldri det har gått under 2 uker før:o Men nå kom det altså, og kjekt var det;) Nye dekkener til pusen min:p Det der rutete (brunt og blått) blant annet, Cheri blir tvilling med en liten ponni i stallen, som også har det;)

I morgen skal vi på klubbstevne, egentlig i 1 m og 1, 10m , men de har avlyst 1, 10:( pga for få påmeldt, dumt! Menmen, rir 1 meteren da;)

Cheri var så søt i dag. Når hun kommer inn fra beite åpner jeg bare døren, også går hun rett inn i boksen sin. Men i dag gikk hun heller innover gangen, bort til der venninne-hestene hennes står. Så stod hun og koste med de heller... Syns nesten synd på henne, hun ville nok heller stått i den delen av stallen (men det er ikke ledige bokser der)

Håper virkelig det ikke regner i morgen, hun skal nemlig stå ute en time før jeg henter henne inn for stevnet. Lite lyst og komme til en våt og møkkete hest, dekkenet dekker tross alt ikke heeele hesten:s
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 10/09/2006 :  09:05:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Igår henta jeg meg ny hestEn shettis-hingst på 2 år.Han er verdens søteste lille rakker på 88 cm.Håper jeg kommer til å få det mye gøy med den fremover.Jeg skal bruke han mest til kos,og til neste år igjen så skal vi se om vi får ridd litt på han.
Ride with the wind Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  09:47:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Du kan jo kjøre han inn Grattis med ny ponnis forresten

Kaja.

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  13:13:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Heii:)
Idag skal jeg prøveri en fôrhest :S min aller første;)
Håper det går bra, siden jeg har så siinsykt lyst på han;D

- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  14:09:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Lykke til da ;)

Kaja.

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  13:58:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Heii;D
Nå har jeg prøvd han:P
jeg og søstra mi skal ha 2 stykker, som vi skal ri på tur med sammen:)
hadde lyst på en som het matriks, men fikk amadeus!! han var 1000 ganger bedre og ri:)
hehe:P:)

- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

min_nordlandshest_lucas

» VIP

Skrevet - 11/09/2006 :  19:50:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
på lørdag var naboen på utstilling med shettisen sin, de fikk tredje plass og godkjent kjøring:) Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  20:20:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vært og hentet pakken fra Hooks i dag=) Kom overaskende fort, tror aldri det har gått under 2 uker før:o Men nå kom det altså, og kjekt var det;) Nye dekkener til pusen min:p Det der rutete (brunt og blått) blant annet, Cheri blir tvilling med en liten ponni i stallen, som også har det;)

I morgen skal vi på klubbstevne, egentlig i 1 m og 1, 10m , men de har avlyst 1, 10:( pga for få påmeldt, dumt! Menmen, rir 1 meteren da;)

Cheri var så søt i dag. Når hun kommer inn fra beite åpner jeg bare døren, også går hun rett inn i boksen sin. Men i dag gikk hun heller innover gangen, bort til der venninne-hestene hennes står. Så stod hun og koste med de heller... Syns nesten synd på henne, hun ville nok heller stått i den delen av stallen (men det er ikke ledige bokser der)

Håper virkelig det ikke regner i morgen, hun skal nemlig stå ute en time før jeg henter henne inn for stevnet. Lite lyst og komme til en våt og møkkete hest, dekkenet dekker tross alt ikke heeele hesten:s

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Var det det på Randaberg? Ville også på det... Men selvfølgelig er jeg ikke i den klubben. Håper de snart skal ha utvidet kluubstevne og inviterer rennesøy. Har hørt rykter om det Men hvordan gikk det?

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  20:50:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg er suuuur! Hadde brukt laaaang tid på å ordne en ting på datan uten å lagre, så kommer søs og logger meg av brukeren så aaaaalt blir borte!! *Grrr*
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.