hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken jobb har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilken jobb har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

-Siw&Elisa-

Sweden

Skrevet - 24/06/2006 :  17:34:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Siw&Elisa-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Siw&Elisa-  Svar med kopi av melding
Jeg er akkurat ferdig på VGS og skal fullføre utdannelsen min med to år ute i læra. Jeg skal ut i hestefaget til høsten, og gleder meg masse til det. Skal jobbe på en stall i Vestfold.
When you are on a great horse, you will have the best seat you will ever have.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1874

Redigert av - -Siw&Elisa- den 24/06/2006 17:43:52 Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  19:07:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Jeg jobber i stallen en dag i uken. Ikke så mye som skal gjøres da, bare sale på og av hester, hjelpe ridelæreren og fôre hestene om kvelden. Veldig koselig jobb!

Også har den snille storesøstra mi skaffa meg jobb på Narvesen da. Er jeg flink får jeg fortsette etter sommeren også Litt stress, men ganske så arti!

Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  20:50:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
jeg er "utdannet" slalomtrener...:) (trener 3) jobbet deltid med det i 4 sesonger, 2 som instruktør i skiskole og 2 som trener for aktiv gruppe. morsom (og kald!) jobb, men måtte slutte da jeg brakk anklen og deretter flyttet til oslo. har ellers jobbet (deltid og heltid) i matbutikk, som telefonintervjuer, som sløyfeknyter, på hagesenter og som kvalitetskontrollør for buss. er "tilkallingsvikar" i mamma sin barnehage nå, men jobber nesten aldri.. slitsomt å jobbe i bhg! men barna er søte da. også er det gøy å tegne, leke med plastelina og perle...hehe.

studerer informatikk, som jeg har tenkt å jobbe med når jeg blir stor.

...:: ::.. Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  21:11:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
Er utdanna kokk.
Men jobber som salgsfremmer for Kraft Foods ( www.http://www.kraftfoodsnordic.com )
Setter ut varer som kommer i butikkene. Drar fra butikk til butikk!
Trives veldig godt! Fleksibel arbeidstid og variasjon.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  21:45:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er nyutdannet sykepleier og jobber for tiden på medisinsk kardiologisk avdeling (hjerteavdeling)på Stavanger Universitetssykehus...

En travel men spennende og lærerik jobb..

Opprinnelig postet av Tone_

Oii.. kjenner du Guri Bratland?? Tror hun jobber på akutten. (sykepleier)
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  01:44:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har studeiekompetanse, men har enda ikkje bestemt meg for kva eg skal bli når eg blir stor.
Har 80% stilling i ein klesbutikk som sel både dame, herre, sports og ungdomsklede. Jobben består av ein del retting av konfeksjon i tillegg til vanlig butikkarbeid. Legge opp og ned bukser, sy ut og inn i livet, opp og ned jakke-ermer osv. Grei jobb med variasjon:)

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  02:10:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sløyfeknyter?

Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 25/06/2006 :  08:48:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg holder på med allmennlærerutdanning,gjorde meg akkurat ferdig med 1.året nå,så da gjenstår det bare 3 år.

Ellers så jobber jeg i matbutikken her i bygda,en koselig jobb hvor du treffer mye kjentfolk,får høre mye sladder og tjener litt penger i tillegg.

Ride with the wind Gå til toppen av siden

Toril H

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  09:20:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er hestefaglært og jobber nå i et vikariat på Politistallen i Oslo.
Stor trives der.Norges beste hestejobb
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  09:25:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg er uføretrygdet. Har tidligere jobbet på hundepensjonat med alt fra kundebehandlig til vasking til å trene problemhunder. (og eiere.)
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 25/06/2006 :  09:53:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg er nyutdannet sykepleier og jobber for tiden på medisinsk kardiologisk avdeling (hjerteavdeling)på Stavanger Universitetssykehus...

En travel men spennende og lærerik jobb..

Opprinnelig postet av Tone_

Oii.. kjenner du Guri Bratland?? Tror hun jobber på akutten. (sykepleier)

Opprinnelig postet av Lopke

Nei, det var ikke et kjent navn..

SUS er et ganske stort sykehus.. jeg kjenner stort sett kun folk på de avdelingene jeg har vært borti via jobb eller praksis... (som er barsel, nyre og hjerteavdeling.) Har ikke vært på akuttmottaket..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 25/06/2006 :  11:40:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Skolelev xD

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  12:54:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sløyfeknyter?

Opprinnelig postet av MajaPeWs

mhm...:) jobbet som julehjelp tre juler i et lite firma som lager (bl.a.) firmagaver til store firmaer (sånne gaver de gir til de ansatte) bestående av krydder, oljer og diverse gourmetmat-ting. og ALT skulle ha sløyfer på seg...hehe. knytt endel tusen sløyfer.. til fingrene blødde. var koselig jobb da :)

...:: ::.. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  14:17:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Toril H

Interessant

Vil du fortelle meg litt mer? Arbeidsoppgaver, lønn osv.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Toril H

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  21:30:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Toril H

Interessant

Vil du fortelle meg litt mer? Arbeidsoppgaver, lønn osv.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Arbeider som stallbetjent så det er hovedsaklig stallarbeid det går ut på (møkking,fôring,slippe hester ut/inn,pusse hest ++).Men vi får også ri på time for Eddie Bull innimellom.
Lønna ja...godt betalt stalljobb vil jeg bare si
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.