hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken jobb har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilken jobb har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:46:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jobber på kafè jeg.
Nettopp ferdig med ungdomsskolen nå, og håper å fortsette å jobbe på kafeen etter skolestart igjen også. Grei jobb hvor man møter mye sure, men også hyggelige folk :D

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:56:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Heldig du er Tigull :o) Jeg hadde virkelig likt og jobbet i en hestebutikk shoppoman som jeg er!...

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

japp eneste problemet er at jeg har alt for mye heste utstyr

hadde garasje salg for ikke så lenge siden lixsom

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Kan det bli for mye, he he
Jeg hadde et oppgjør med meg selv og alt utstyret som jeg ikke brukte, sist sommer.. Solgte for flere tusen da..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  00:11:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er ferdig med toårig salg og service utdannelse, men valgte å ikke gå ut som lærling. Har nå tatt ett friår, også tar jeg allmennfaglig påbygging neste år. Etter dette vil jeg søke på politiskolen da det er det jeg vil bli.

Ellers jobber jeg på Europris. Trives vanvittig godt med den jobben. Gode arbeidsforhold og veldig bra lønn.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:16:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Heldig du er Tigull :o) Jeg hadde virkelig likt og jobbet i en hestebutikk shoppoman som jeg er!...

japp eneste problemet er at jeg har alt for mye heste utstyr

hadde garasje salg for ikke så lenge siden lixsom

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Kan det bli for mye, he he
Jeg hadde et oppgjør med meg selv og alt utstyret som jeg ikke brukte, sist sommer.. Solgte for flere tusen da..

nei jeg tror ikke det kan bli for mye men mamma mente det for 5 dekken siden gitt :p

stakkar islandshesten min han har så mye utstyr

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  00:24:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg er utdannet agronom og fikk jobb som Landbruksvikar i komunen jeg bor i, men så ble stilligen lagt ned og jeg ble overført til teknisk etat der jeg fikk klippe plener og andre artige ting.. før de heiv meg inn i barnehagen.. så jeg jobber egentlig der.. har også vasket litt på skolen.. (veldig lite)

agronom utannelsen min var tre år rett i dass.. det eneste jeg fikk ut av det var en fantastisk mann.. TAKK for det i det minste..

Jeg har utrolig lyst til og bli salmaker, men det er litt begrenset hva jeg får til med snart tre barn.. har planer om og ta de tre kursene på norsk hestesenter med tid og stund..

ellers kunne jeg faktisk tenkt meg en jobb i den lokale matbutikken før jeg går tilbake til barnehagen.. men har man en 100% fast stilling her oppe er det dumt og slutte... sukk...

nå gjør jeg jo ikke noe og har heller ikke gjort det på tre år.. kommer sikkert ikke til og gjøre stort på 3 nye år.. he he.. men så lenge mannen min tjener godt og jeg kan være hjemme så er jeg det....

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Masterpiece

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  02:52:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMasterpiece  Send %s1% en ICQ meldingMasterpiece  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMasterpiece  Svar med kopi av melding
Sykepleier

Jobbet helgene i hestebutikk før... Var skyldig hver gang vi skulle gjøre opp lønna Så jeg kjenner meg igjen i det Tigull skriver...
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  02:57:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sykepleier

Jobbet helgene i hestebutikk før... Var skyldig hver gang vi skulle gjøre opp lønna Så jeg kjenner meg igjen i det Tigull skriver...

Opprinnelig postet av Masterpiece

bra jeg ikke er alene om dette :p

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  03:03:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gikk Naturfaglinja (som det het i gamledager) med matte, kjemi, fysikk, biologi og engels på gymnaset.
Skulle bli VETERINÆR!!!! Men sukkkkk.... alt for lite 6ère så jeg ble
Instrumentalpedagogisk faglærer i Musikk i stedenfor... Gud hvor lite jeg tjener i forhold til veterinær grrrr...
4 år høyskole i Tromsø ved Musikkonservatoriet hvor jeg ble konservert etter beste evne i øl, røyk og srit (-;

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 24/06/2006 :  03:49:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Instrumentalpedagogisk

Prøv å si det fem ganger fort når du er konservert i sprit

ja, jeg kjeder meg på jobb

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  12:51:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Jeg er utdannet agronom.. Og er (sofa)bonde på heltid!! Har som sagt tidligere 33 skjønne smågutter i fjøset, og i løpet av høsten kommer 20 til (går framover med bygginga)..

Men altså, kunne jeg valgt om igjen (agronomutdannelsen var vel ikke så særlig nødvendig igrunnen.. kunne fint lært meg det meste uten den..) , ville jeg nok ha gått yrkesjåførlinje.. Menmen.. ikke noe å gjøre med det nå..

Også skulle jeg jo ha produsert meg noen avløsere/stalljenter! :p hehe

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 24/06/2006 :  15:08:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er nyutdannet sykepleier og jobber for tiden på medisinsk kardiologisk avdeling (hjerteavdeling)på Stavanger Universitetssykehus...

En travel men spennende og lærerik jobb..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  15:36:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke mer enn 10-årig grunnskole enda. Har nå hatt praksis ved en jordbruksskole i et år som et alternativ til "friår".

Fra høsten blir det forhåpentligvis vg1 hestelinje og om 10 år håper jeg jeg er flygeleder.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  15:44:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg er utdannet dekoratør, men bruker ikke det stort.
Jobber i sprangstall om dagen, der har vi det fint :D Vi har solarium og basseng, og skal få solsenger ved bassenget ( jobb, hihi)Så har vi vært i sverige kjøpt flytemadreasser vi kan flyte rundt på. så sitter vi koser oss mesteparten av dagen, møkkingen går fort, og så er det lite å gjøre før middagsforing, spes når det er varmt og vi ikek får ridd på på kvelden ( sommer :D ) Så kjøper vi utrolig gode baguetter til lunch.
Om natten kjører jeg aviser, 3 dager i uken.
Superdupert.

Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 24/06/2006 :  16:04:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har 10 årig grunnskole og 3 år på videregående med flotte fag som regnskap og tysk fordypning. Etter videregående jobbet jeg halvannet år som pleieassistent på sykehjemmet. Så ble det ledig jobb i stallen der hesten min står, og siden har jeg jobbet der. Jobber fra kvart på 7 til ca 13. Løp på Øvrevoll hver torsdag. Flott jobb å ha i solskinn og varme, ikke så kult å sitte å ri 5 hester i øspøs regnvær eller minus 15.... Skulle bare vært litt bedre betalt innen hestemiljøet så man kunne levd av lønna. Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  16:24:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Er utdannet Agronom og jobber heltid som avløser i 3 storfefjøs.
Akkurat nå er jeg sykemeldt da det viser seg at jeg har allergi :(
Så håper dette på ett eller annet vis kan la seg kombinere likevell, hvis ikke blir det vell omskolering.

Og da aner jeg ikke hva jeg vil bli.. Utmarkskonsulent kanskje.

Har også vk1 hest, så kan gå ut i lærlingetid der, men mulig allergien hindrer det også :(

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.