hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken jobb har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilken jobb har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

tebj0

Skrevet - 23/06/2006 :  22:05:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som overskriften sier, hvilket yrke/utdanning har du?

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  22:07:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
heh... jobber med utdanningen enda :P
men etter skolen jobber jeg på et gartneri... ganske triveli + at jeg stadig får fylt opp leiligheten med vakre blomer :P
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  22:14:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Nå i ferien jobber jeg i barnehage. Er vikar, så skal liksom kun jobbe når noen er sykemeldt, men har jobbet hver dag de 5 ukene jeg har vært hjemme så langt :P Jobben er ok den, møter mye mennesker og får leke med plastalina og disse på dissen, samt være klatrestativ. Men vet ikke om jeg vil gjøre det sånn for alltid. Typen vil jeg skal bli førskolelærer for det man studere i Tromsø hvor han bor :D Glemte å legge til at moren min er utdanna førskolelærer og er nå fagkonsulent eller noe sånt i barnehagen jeg jobber i.

Har ingen utdanning, bare generell studiekompetanse, yay. Begynner evnt på film og fjernsynsvitenskap i Lillehammer til høsten. Blæ. Valg. Blæ. Jeg er i blæ valg humør.

Redigert av - Eva V den 23/06/2006 22:15:46 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  22:16:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Under utdannelse enda. Jobber på McD. Grei jobb, med godt betalt - men ikke noe mer enn en studentjobb. Jobber fra høsten av 12 - 15 timer pr. uke. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 23/06/2006 :  22:27:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Har gått to år på VGS, Kjemiske prosessfag. Så var jeg to år lærling før jeg tok fagbrevet i kjemi-prosess. Er da sånn helt korrekt Prosessoperatør. Men av en eller annen grunn sier vi Prosesstekniker....
Nå jobber jeg i Statoil. Jobber i Nordsjøen og sørger for at oljen kommer opp og dit den skal slik at Norge får litt å putte i sparegrisen (gud forby at oljepengene skal brukes til noe).

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  22:29:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er akkurat ferdig med ungdomsskolen. Jobber i ferier/helger som guide for turister, samt på turistinformasjonen. Grei jobb med grei betaling, og man får språktrening på kjøpet.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 23/06/2006 :  22:36:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Glemte jo å skrive hva jeg jobbet med da
(Industri)elektriker-lærling her. Jobber på et smelteverk. Målet mitt er elektroingeniør, men vil jobbe noen år før jeg fortsetter skolen.

edit: skrivefeil

Redigert av - tebj0 den 23/06/2006 22:37:31 Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 23/06/2006 :  22:45:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg er trafikklærer. Har jobba på både ridesenter, rideskole og travstall før, men trives godt m hest kun som hobby...

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  22:46:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg er utdannet agronom og har i tillegg tatt utdannelse som dyrepasserassistent. Kjedet meg da min datter var baby (og jeg alenemor) så da tok jeg brevkurs i Hestens ABC (og endte opp med 6 i alle brevene og som "sluttkarakter" ).

Har jobbet en del som avløser i noen år, men siste jobben jeg hadde var på kjøkkenet på vårt lokale gamlehjem i bygden. Det var utrolig herligt og jobbe med gamle folk!! Drev og laget middagen og kjørte ut middager til de gamle som bor i sine hjem.
Men etter 2-3 år ble jeg sykmeldt og er nå utførtrygdet 100 % pga revmatisme i både muskler og ledd.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:01:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er document controller på Snøhvit prosjektet. Stasjonert på Aker Kværner for øyeblikket. Ansatt hos Omega som leverer PIM system/arkitekttjenester/konsulenter til olje og gass bransjen.
Er egentlig utdannet i markedsføring.

(med Snøhvit kommer den norske staten til å tjene enda fler penger,
så da får vi heller spare litt mer på oljefondet og.. så blir det mye mer til generasjonen i 3060)

Redigert av - Lopke den 23/06/2006 23:08:07 Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  23:12:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er saksbehandler i det offentlige, men fortiden under rehabilitering.
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/06/2006 :  23:18:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, jeg har jo en kjempeutdanning

Men akkurat nå er jeg gårdskjærring. Pakker rundballer, passer kalver osv osv. Tjener litt kanskje.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:31:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg jobber i hestebutikk jeg

det er dyrt det!
hesten min får mye fint hele tiden

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:42:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Heldig du er Tigull :o) Jeg hadde virkelig likt og jobbet i en hestebutikk shoppoman som jeg er!...
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:43:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ikke ferdig utdanna ennå. Har generell studiekompetanse, og når også matte og fysikk fra forkurs for ingeniørutdanning. Til høsten begynner jeg på byggingeniør ved UiS. Som ferdig utdannet vet jeg ikke egentlig helt hva jeg kommer til å gjøre, men et eller annet innen konstruksjon/design av en eller annen (eller flere) form(er) for "byggverk".

I mellomtiden er jeg lørdags/ringevikar i Posten. Har egentlig bare gjennomsnittlig 4timer fast i uka, men om jeg hadde villet det selv kunne jeg nok jobbet godt over 50% stilling året igjennom. I disse ferietider blir det dog enda mer. Jobben er helt grei, men ganske ensformig i lengden, i tillegg til at den til tider kan være belastende både for "kropp og sjel", men betalingen er det hvertfall ingenting å si på. Man lever godt som statsansatt
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  23:46:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heldig du er Tigull :o) Jeg hadde virkelig likt og jobbet i en hestebutikk shoppoman som jeg er!...

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

japp eneste problemet er at jeg har alt for mye heste utstyr

hadde garasje salg for ikke så lenge siden lixsom

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.