hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - mange hester gitt!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 mange hester gitt!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  16:28:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
litt OT når vi snakker om heste salg.. har du solgt super`n da cikki.. (siden jeg er gammel kan jeg ikke kalle han blitz siden det var mamman hans)

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 14/06/2006 :  18:31:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
dette hær tror dere ikke! Bildet som var på dyrenett er fra sverige og stod i en annonse der! HAHA

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=68470

Se på det dere... ÅÅÅ som jeg elsker å sladre.. Sendte mail tel denne "simen" Fra to mailer, fikk to forskjellige svar... HAHA Prøv dere da...
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  18:57:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vil bare minne om denne debatten: http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=9008

Hege Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  19:17:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
hæh?? er snobben gutt og knapstruperjenta samme person?? tror jeg kanskje missforto litt nå.. Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  19:38:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hæh?? er snobben gutt og knapstruperjenta samme person?? tror jeg kanskje missforto litt nå..

Opprinnelig postet av Lopke

hmm... jeg tror faktisk ikke du misforstod... skjønte ingenting til å begynne med... men etterhvert tror jeg kanskje jeg skjønte det alikevell... om du ser på debatten det er linket til (http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=9008)
så er dette opprinnelig skrevet av snobben-gutt... men om snobbengutt har endret brukernavn, vil jo dette komme opp med brukernavnet knabstruperjenta...

gosh... jeg som trodde vi var kvitt disse "Mix-missbrukerne"....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  19:47:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Knabstruperjenta og snobben gutt er nok samme person ja, bare bytta brukernavn. Som du ser i den debatten det linkes til, så svarer du Lopke "Snobben gutt:".

Fascinerende å se hva folk gidder altså...
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  19:56:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
jamen jeg var på vippen til knapstruperjenta nå nettopp og den ser jo helt normal ut, ikke slik snobbengutt med baskethester og greier.. nei nå er jeg virkelig forvirret.. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  20:09:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
"Finner ingen rubrikkannonse!"

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Det var rart, for den kom opp hos meg...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 14/06/2006 :  20:33:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Veit dere hva!? Det er min egen bror som driver gjøn. Saran oxo han skal få så gjævli høre! Han som fixa sia til meg, for jeg er null % data ekpert... Han har ett stort problem!!! Skal jeg hilse!? hehe :p
Hater han nå, og jeg er faktisk heilt true, dette må dere bare tro på! Jeg elsker hester og har egen hest og jeg er ikke fake. Jeg har hesten i en stall, tenk.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  20:46:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
bildene på vippen hennes virker veldig troverdige da.. derfor jeg blir så forvirra.. men du het altså snobbengutt før da??

Den traveren du nevnte i en annen debatt som gikk middels dressur og hoppet 150, fikk aldri svar på hvems hest det var??
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  20:53:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
for å ikke glemme at denne hesten sto i en garasje som disse guttene hadde bygd om hel på engenhånd, i en alder av 8 år (etter det vi regnet oss fram til etter hva som sto på vip`n)
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 14/06/2006 :  20:58:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt rart at du da legger ut et innlegg som omhandler en fake annonse, som din egen bror har lagt ut? eller er har jeg misforstått nå? Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  20:59:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En phersheron for 80 000! S-Y-K-T!

Opprinnelig postet av knabstruperjenta

Er det gæ'ærnt å selge en Percheron for 80.000 da? Bare fordi det er en kraftig kaldblodsrase? Fatta ikke den..

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  13:55:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmm...
etter litt snoking rundt omkring, har jeg funnet ut at denne knabstruperjenta er den samme som "tvillingen", hun som forsvarte snobben-gutt/fjording-gal eller hva han/hun egentlig heter med temmelig saftige gloser her (og i gjesteboken min...jepp det står der ennå, ingen planer om å fjerne det heller jeg)

jeg har også undersøkt litt rundtomkring, denne damen knabstruperjenta har hester sammen med driver vist Sletten rideklubb i Bodø, jeg har derfor surfet rundt andre personer her på hestemarked for å se litt bilder. noen av hestene Knabstruperjenta nevner står på Sletten eller rundtomkring i NordNorge, men jeg fant på laaaangt nær alle. og på alle hestebildene jeg fant fra Sletten, så jeg hverken Ivana, Anzio eller noen av de andre hun sier står på stallen til Hege K*****. (sesurert bort navn)

og til den stoooore finalen! syns det var noe kjent med Knabstruperen til denne jenta, og ja, jeg så en annonse på henne for en tid tilbake. Så jeg snuste litt mer rundt og fant flere med kjennskap til denne hesten (alle i trøndelag!) og som hadde flere bilder av henne enn Knabstruperjenta (som førøvrig bare hadde de samme bildene som var i annonsen jeg så)
jeg har derfor sendt en liten PM, for å spørre om hun faktisk står på Kvål (som det står på flere viper her inne) eller om Hun står i Bodø, som knabstruperjenta hevder...

jeg tror at denne (har ikke oversikt over alle brukernavnene)-personen er meget oppmerksomhetsyk, får man ikke oppmerksomhet vet å si noe interessant som folk på Mix`n, Ja da lager man bare en fake-annonse med mange hester i, og poster den ut på forumet.

hvis dere ser på bildene av Anzio, likner ikke den litt på den som het *Prime*, som også var aktiv en liten stund her...? skal ikke si det for sikkert da, husker ikke helt hvordan *Prime* så ut.

Noen som husker hva superhesten til Snobben-gutt het? kan det ha vært Anzio det også kanskje? for ifølge noe av det som har stått i annonser (ja, Anzio har vist vært til salg om det er ekte eller fake vet jeg ikke, desverre er annonsene slettet nå, får bare opp søkesvar, ikke selve annonsen)
for både Snobben-gutt og Knabstruperjenta har en x-gallopphest som hopper 130, og går MB dressur...
og det bringer meg til et nytt spørsmål, hvordan i H******* får 15 åringer tak i en slik hest? og nå mener jeg at de færreste 15-åringer rir på MB-nivå i dressur.... har jeg rett i det?

hmm...

Kurre

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  14:17:40  Vis profil  Svar med kopi av melding

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.