hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - mange hester gitt!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 mange hester gitt!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  22:31:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
dere, her stod det mye rart, jeg har da ingenting med sletten rideklubb å gjøre desuten er det på mo ikke i bodø! Jeg har ikke en fullblods som går mb dressur! Anzio går la og ble solgt for nestten et år siden!
Korsn brorn min har fixa ting veit ikke jeg, og ja tvillingen er min x vipp, men der har jeg heller ikke gjordt noe galt! Sa meg bare enig i noe, som jeg var enig i! Ja jeg har kjøpt ivana fra trondheim, men snoker du litt til så bor hun faktisk hos meg nå, tenk på det du!

Jaja, dere får skrive hva dere vil. Men vær snill å ikke få sletta vipen min. Alle bildene jeg har der har jeg sletta fra pcen.
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  23:02:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
så da var det heller ikke du som la igjen den hyggelige og meget høflige beskjeden i gjesteboka mi heller da?

jeg kan godt ha koblet noen ting feil, og om det er tilfellet beklager jeg det. men jeg syns fortsatt at det er en noen ting som ikke henger helt sammen...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  23:18:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
høflig i felleskapet på forumet, men ikke personlig i gjesteboka...?

Fra: knabstruperjenta (15.6.2006)
hei, syns så gjævli synd på wanda! tenk at du har hatt ho! Huff trur ikke æ klar å se på hesten igjen! Ikke rart ho e redd stygge blondina, ho har jo ei fæl erfaring fra tidligere i livet. Glad på wanda sine veia at du nok aldri får se ho igjen. Ho har hatt nokk smerta.

Msh LINN...

( med spyelig hilsen) eller med stygg hilsen... samma det. i hate you! Du forestn du bør bli kloakarbeider istedn før modell!

(du vet at du akkurat ga nok et bevis på fjoringgal=snobbengutt=tvillingen=knabstuperjenta?)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  00:03:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nei seriøst!!! Det går ikke an og oppføre seg slik overfor andre folk med og skrive slikt!!! Gremmest bør den som har skrevet slikt piss!!
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  00:11:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei nå!!
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  00:23:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
UTROLIG barnslig, herrejemini som du skjemmer deg ut...... Dr_ag_on_86 har vært her inne alt for lenge for deg, vi er glade i henne å vet hun ikke finner på slikt.
Du bør kutte ut!

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  00:46:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
At det går an å skrive slikt!

edit for å si at jeg håper denne personen er mer fornuftig og enkel å forstå seg på i RL..

www.freewebs.com/hannaoglukas
Redigert av - Hanna & Lukas den 16/06/2006 00:48:12 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  01:11:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
oii da!! for det første, hva har Dragon gjort deg?? siden du hater henne??

for det andre så er hun dritpen.. hun blir nok aldri noen kloakkarbeider..

Er du fjordinggal og snobbengutt??
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  01:26:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kom inn på annonsen jeg...
Minner meg litt om de Fjording gal eller hva de nå kalte seg, også var det vel noe Snobben greier der også om jeg ikke husker helt feil...

Men en Percheron som går LA, hadde gjerne tatt den jeg, men ikke til den prisklassen... Artig med en så stor hest som går så høyt... Hehe... Jaja, tviler på man får se det med det første. Men det er sikkert ikke umulig å få det til!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  01:35:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
takker for støtten:)

jeg har nå hatt kontakt med tidligere eier av nevnte hest og det viser seg at jeg har tatt feil, og at vedkommende har kjøpt nevnte hest. Så jeg beklager at jeg tok feil der.
men som jeg har sagt tidligere så var det fortsatt noen ting som jeg reagerte på, og der hadde jeg derimot rett.
her vises det både på språkbruk, skrivemåte og reaksjon at det er den personen jeg trodde det var fra starten av.

og det å være høflig på forumet, mens man skriver noe HELT annet i gjesteboka til folk, blir for dumt. det var også derfor jeg kopierte det inn her. For at andre som har fulgt debatten får vite hva som foregår, også "bak kulissene"
ikke kommer jeg til å slette det fra gjesteboka heller, jeg lar det stå, på lik linje med det forrige utbruddet jeg fikk servert i gjesteboka mi, da underskrevet tvillingen.

Syns dette innlegget ditt, der du kritiserer meg som person, og mitt hestehold bare blir tåpelig.
Du kjenner meg ikke, og vet ingenting om mitt hestehold, annet enn at du i løpet av dagen har funnet ut at jeg hadde Wanda, som tilfeldigvis har flyttet til ditt nærområde.
å kritisere blondiner blir kanskje litt feil? du er jo mørk blond selv?
Om du hadde håpet at jeg skulle ta meg nær av meldingen din, slo det litt feil, for jeg tar meg overhodet ikke nær av slikt.
og jeg foretrekker å holde meg til en saklig tone (nesten ihvertfall) da jeg vet at om jeg hadde utagert med samme språkbruk som du velger å bruke i GB min, kan jeg være ram nok i kjeften til å skremme en bryggesjauer til å ta på seg blondeforkle, skaut og tisse sittende resten av livet.

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)
Redigert av - Dr_ag_on_86 den 16/06/2006 01:37:50 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  09:58:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Go Dragon go!!!
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 16/06/2006 :  16:17:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok, jeg bleklager språkbruket mitt mot deg dragon, men jeg er urolig lei av at du hele tiden graver deg ned i privatlivet til folk. Ok brorn min har alltid vært teit, men blod er tykkere en vann! Jeg er brunnete faktisk

Fint du har funnet ut at jeg er eier av Ivana da... Jeg og mine venner har ofte lagt merke til at du dømmer folkalt for fort. Du henger deg mer opp i om folkene er fake, en om de har rett i det de skriver. Mange gode poeng som har blitt til noe riktig teit ettervert. Jeg skylder ikke på deg, men du har ofte vært til god hjelp.

Ok jeg kjenner ikke deg, men du kjenner jo ikke meg heller da! Og jeg har blitt beskylt for og være sjefs fake! Duu det er jeg faktisk ikke, og vil nokk heller ikke bli det. Er det noe jeg bryr meg om så er det at hestemiljøet i norge skal bli bedre. Det er nokk alt for mye jenter i hestemiljøet og alt for lite gutter. Det ender desverre med at vi blir en gjeng kakklende høner da.
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 16/06/2006 :  16:33:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det ender desverre med at vi blir en gjeng kakklende høner da.

-Og takk for at du bidro med det...

Send privat mail til den du vil konfrontere, istedet for å spamme forumet her med tullepreik.
God helg!

Redigert av - xxxx den 16/06/2006 16:53:56 Gå til toppen av siden

Kaizergutten
» VIP

Skrevet - 16/06/2006 :  17:07:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Veit ikke heilt om jeg gidder å høre på dette mer. Jeg har før fått kjeft for og ikke skrive det hær så... Da gjør jeg det. Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  17:28:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Er det mulig O_o

Forresten kjenenr jeg til både prime og Anzio, begge er tidligere galopphester på gardermoen, og de er ikke samme hest, Prime har gått Gp dressur, mens Anzio ble solgt som ridehest, med skader mener jeg ? Var noe galt med han iallefall. Ingen GP hest iallefall.

Men da vet vi jo hvem den ekte personen bak snobben og co er da ; )

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.