hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pris på fjordhoppe 3 år
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Pris på fjordhoppe 3 år
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Løkki

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  23:53:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kva ville du gitt for ei fjordhoppe på 3 år, verken ridd eller kjørt. Noko tømkjørt. Rolig gemytt. Eksteriørkarakterar 8 8 7 8 8 på våren som 3 åring.

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita

Lopke

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  23:54:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
15.000-20.000?? Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  01:43:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Pris kjem ann på mykje. Om nokon veldig gjerne vil ha hesten og ikkje.

Stamme, osv. Mykje som har betydning. Ikkje under 20.000-25.000 vil eg sei. Klart man kan få hester for lav pris. Men da ødelegger man markedet også. Dersom man selger billig.

Eg selger i desse dager mi 2 års hoppe. med 9-9-8-8-9 på utstilling. og siden ho er to så er ho sjølvsagt ikkje ridd, og ho er enda ikkje køyrt med heller. Dog handert mykje og tømmekøyrd og klar for forspenning.

Eg sa att eg ikkje solgte henne for under 25.000 kr. Eg får faktisk meir enn det for henne. Kva eg får ja det legger eg ikkje ut her...

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  08:41:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg ville ha gitt over 20. 000 ihvertfall.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  16:30:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kva ville de då gitt for hesten på hausten som 3 åring når den er innkjørt, premiert og noko ridd?
ForumHest

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  16:34:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Da ville jeg gitt langt over 25. ihvertfall. Spørs litt på hvilke poeng hoppa får på utstillingen, om hun får 2. eller 3.pr. og hvordan hun er å ri/kjøre.

Lopke

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  16:45:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trekker svaret mitt tilbake siden jeg egentlig ikke har peiling på fjordhest...
Siden jeg aldri ville kjøpt en fjording, så vet jeg heller ikke markedsprisene idag.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  17:05:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Dessverre er det slik at de fleste ikke betaler mer enn ca. 15.-25.000 for en slik hest. Det er synd, for jeg mener de er verdt mer.

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  17:26:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Låner litt emnet ditt eg, Gunvor
Kva med ei 4 års merr, fylkespokal som 1- og 3 åring. 8-8-8-8-8 på merrasjå, 3.premie og 1 i kvalitet. Innkjørt og innridd. Går på tøylen, går lett og fint.

Forresten Gunvor, på leiting etter endå ein hest?

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  17:40:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal du selge Regina, Ann Lajla?

Ville gitt over 30. for den hesten tror jeg, Ann Lajla. Kommer litt ann på. Hun er jo innridd og innkjørt så.

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  17:44:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Hehe, nei Mari. Regina skal nok bli på garden ja
Lurte berre for ei vennine trudde ikkje eg kom til å få over 25 for ho, om eg prøvde å selge ho. Men no har jo ho kjøpt ei 2års merr til over 25 sode Ville berre høyre kva andre meinte..

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  23:59:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Synest man bør over 30.000 for ei 3års hoppe som er premiert, og køyrd. For meg vil det nesten være eit minus dersom ei 3år gamal hoppe er ridd på når vi kjem til aug/sep. Sitte litt på er ok, men ikkje meir enn det.

Det er heller ikkje umulig å få 30.000 for gode 3 årshopper. Er ei her i område som er solgt for denne prisen. og når man ser fleire av dei no valakkane som var hingster på eid i i år. 3 år gamle går for 25.000 kr. Veit om fleire som er solgt for det, eller vorte tilbud den summen for hesten. Ei hoppe bør være meir verdt enn ein valakk.

Ja det er ein heil del som ikkje vil gi så mykje for fjordingane. Rundt 10-15.000 kr er ikkje uvanleg det. Men eg selger ikkje hestane mine til slik pris. Man får ofte kva man betaler for.

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  00:33:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Er så einig så einig. No er eg verken ute etter ny hest eller skal kvitte meg med ein av dei, men eg synes det er veldig spennande å følge med på prisane kor dei forandrar seg. Synes det er godt å at prisane blir heva, og at ikkje alle går for "noko må feila den hesten sidan den er så billig"- prisar.
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  17:37:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Låner litt emnet ditt eg, Gunvor
Kva med ei 4 års merr, fylkespokal som 1- og 3 åring. 8-8-8-8-8 på merrasjå, 3.premie og 1 i kvalitet. Innkjørt og innridd. Går på tøylen, går lett og fint.

Forresten Gunvor, på leiting etter endå ein hest?

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Hehe, har kjøpt no :)

ForumHest

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  18:38:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
HÆ!?! har du!?! Heite det kor dykk kjøper hestar, eg skulle tydelegvis ikkje fart til England, for eg får ikkje med meg det slag! Har du alle fire, eller er Belinda......?
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  23:12:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Belinda er heime, ho treng forresten beitekompis..tips meg visst du veit nokon!
Eg og Jan Even slo oss ilag og kjøpte Stas Lilja, e: Stas Råden og Liljemøy. Prosjekthest

ForumHest

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.