hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pris på fjordhoppe 3 år
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Pris på fjordhoppe 3 år
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2006 :  23:49:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Aha.. då so. Nei, veit vel eigentleg ikkje om nokon no då. Regina håper eg å få på slepp ein månad, Gorm må nok halde seg i paddocken og Victoria og Casanova går no ilag. Men eg kan seie ifrå om eg kjem over nokon!
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Henriette444

» VIP

Skrevet - 12/06/2006 :  23:51:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
litt OT kanskje..Men hva koster det egentlig å produsere en fjording?? Jeg tenker mest på hingst (selve spranget)..
For en salgspris er jo litt avhengig av prod. kostnader også.. Og hvorfor bør en hoppe koste mer enn en god vallak?? Ridehester er jo nærmest motsatt.. Men det er vel kanskje sett fra utelukkende avlsperspektiv da??
Og så et spørsmål til "fjordfolkene" jeg har undret meg på en stund: Hvorfor bruker dere mest unge hingster i avlen?? På meg, som er fullstendig utenforstående, virker det som om det er mest "pop" å avle på årets nykomlinger, motsatt ridehester igjen, der man bruker mest litt eldre hingster, som har bevist flere kvaliteter enn et godt eksteriør, som holdbarhet og ridelighet for eksempel. Er det bare jeg som har misforstått, eller er de få som bruker "gamle" hingster??
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  00:03:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Hopper kan ein avle med, uansett. Vallakar er det litt verre med, sjølv om dei kan vere like fine og gode som merra.
Det å "produsere" regnar eg med er kostnadane rundt bedekking ol? Det er veldig billig, rundt 3000.- for bedekking.

No held eg på med både fjordhestavl, og ridehest avl (varmblods), men der er det vel ikkje sånn at ein god vallak kostar meir enn ei hoppe? Der går det meir på ferdigheitene til hesten, om ikje så mykje (som regel) på premiegrada. I fjordhest-sporten er det viktig med stamtavle, og premiering, men for ein vallak forstår eg ikkje kvifor dette har noko å seie i det heile. Men uansett, på dette området er ridehest-folka flinkare enn dei med fjordhest, men det har kome seg bra det siste året.

Det med unge hingstar har eg spurt meg sjølv om mang ein gong. Men noko av grunnen er vel sånn at når der kjem ein ny hingst så vil alle bruke den, for den er populær. Så går det nokre år, og der kjem nye hingstar, og då dett desse "gammle" hingstane tilbake for folk veit ikje om dei lenger. Men no har her kome ei eiga nett"side" der du finn alle hingstane som er godkjende for bruk, eller der eigarane vil bruke dei i avl. Dette er eit STORT steg for avlen, trur eg, for no får folk opp augene for det store tilbudet av hingstar her eigentleg er.
Diverre er det mange som brukar den nærmaste hingsten, gjerne lagshingsten. Dette er som regel unge hingstar, difor dett dei "gamle" vekk. Eg ser på hingstar som passar merra mi best, i år er det ein ung hingst, lagshingsten.

Dette var då litt av mi meining og oppfattning.

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Henriette444

» VIP

Skrevet - 13/06/2006 :  00:22:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svar:)
Her (i Danmark) går (ofte) vallakane for mer enn hoppene. Dette fordi dei går for å vere meir stabile osv. Det er derfor fleire som vil ha vallak enn hoppe, og dermed blir gjerne ei god hoppe litt billigare enn en tilsvarande vallak, ofte selv om hoppen er kåret (med mindre den har fått spesielt god bedømming). Dette kanskje fordi de fleste rytterene ikke går opp i avl, men kun i riding, i motsetning til fjordhest kanskje, der avleren også er rytter, og dermed gjerne vil ha ei hoppe som kan brukes til begge deler..?
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  00:22:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har satt føl på hoppa mi i år. Det kjempå rundt 3500 -4000 inkludert springpenger, oppstalling i bedekningsperioden og reise til og frå. Så må man rekne noko ekstra for for hoppa i drektighetstida så det blir nokre tusenlapper før man har eit ferdig føl.

I fjordhestavlen er det ein stor overfokusering på unge hingster ja. Dessverre. Men den trenden tru eg er litt i ferd med å snu. Eg har brukt ung hingst i år, pga den er den beste for hoppa av dei eg har sjangs å reise til i år. Pga konkurranser kunne eg ikkje reise så langt unna. Men forrige gang brukte eg ein 8 år gamal hingst som har vist seg fram i konkurranser osv. bruker helst det.

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  00:29:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Henriette: Ja, ok. Er vel for så vidt einig på dei fleste punkt, hehe

Lucinda: Ja, eg tenkte litt på kva eg må betale. Men så har eg hingsten 5 km frå stallen då, hehe Og eg tok ikkje med fòr-pengar..

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  16:51:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Wow...!

Jeg solgte åringshingsten min for 3 år siden.. Han var kjempe mye håntert og kjempe snill... Fikk 4000 for han... Moren er 3.pr og Faren 2.pr...

Nå prøver jeg å selge fjording vallaken min på 8 år som er innkjørt og innridd, kjempe super hest... han skal jeg selge for 20000... Synes fjordhestmarkedet er dårlig jeg..
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.