hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skatteoppgjøret
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Skatteoppgjøret
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  23:39:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
noen får restskatten utbetalt i oktober istede for i juni mener jeg å huske det sto på min selvangivelse.
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  23:44:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
noen får restskatten utbetalt i oktober istede for i juni mener jeg å huske det sto på min selvangivelse.

Opprinnelig postet av Elenion

er ikke det dem som er gift?
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2006 :  23:53:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Da skal jeg aldri gifte meg.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  00:15:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Elenion

er ikke det dem som er gift?

Opprinnelig postet av Lopke

Hah?!? Nei, der tror jeg du har misforstått Tror det er de som er selvstendig næringsdrivende (inkluderer bønder).
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  00:18:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja men ei jeg jobber med (som er gift) får ikke før oktober.. men da er mannen selvstendig og da.. så det henger nok sammen med det. Men når man er gift blir man lignet sammen. Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  00:32:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det stemmer. Om man er gift med en som er selvstendig næringsdrivende får man også skatteoppgjøret i oktober. Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  00:37:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Da skal jeg gifte meg med noen som ikke er selvstendig næringsdrivende.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  00:40:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Da skal jeg gifte meg med noen som ikke er selvstendig næringsdrivende.

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Det burde du
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  03:07:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ja det er for selvstendig næringsdrivende :) mannfolket mitt er det.. For evig samboera sier jeg bare...
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/06/2006 :  08:14:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Puh, vi fikk utbetalt lønna vår idag. Sånn i tilfelle det blir streik helt til den 15.
Snille arbeidsgiveren.
Skatteoppgjøret blir det vel værre med. Men det var en som sa hun skulle spørre arb.giver om å få de ut nå...
Er det ikke fra ligningskontoret vi får de???

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  10:27:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Man KAN få den i oktober om man er selvstendig næringsdrivende (mener jeg og huske). Kjæresten fikk det i fjor. Han fikk beskjed om at han måtte sende inn masse ekstra og slikt. Forstod det slik at de som får i oktober blir "etterforska" litt mer nøye enn de som får i juni. Er, bare for å understreke, tilfeldig hvem som blir plukket ut til det. Bare sånn at vi ikke skal sitte her og tro at ektemenn/samboere til folk på mix snusker på skatten ;) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.