hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - En mors offer... *trist*
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 En mors offer... *trist*
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Wulfi

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  08:47:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Denne fikk jeg på mail, den er så trist. det sto den var sann, men jeg tviler nå egentlig på det da. Trist uansett...

EN MORS OFFER...

Min mor hadde bare ett øye. Jeg hatet henne.--.... hun flauet meg rett og slett ut.
Hun pleide å lage mat for studenter og lærere for å tjene penger til familien.
En dag på barneskolen kom min mor for å si hei til meg. Jeg var så flau, hvordan KUNNE hun ¨
gjøre det mot meg?

Jeg ignorerte henne, kastet et hatefullt blikk på henne, og sprang ut.
Neste dag på skolen sa en av mine klassekamerater: "ÆSJ, din mor har bare ett øye:
Jeg ønsket bare å dø. Jeg ønsket også at min mor skulle bare forsvinne!
Så jeg konfronterte henne med det den dagen, og sa" Hvis du bare skal gjøre meg til latter, hvorfor kan du ikke bare DØ?!!!"

Min mor reagerte ikke på det........og jeg tenkte ikke et øyeblikk på hva jeg hadde sagt, så sint var jeg.
Jeg tenkte ikke på hennes følelser i det hele tatt. Jeg ville ut av det huset, og slippe å ha noe med henne å gjøre i det hele tatt!
Så jeg jobbet hardt på skolen, og fikk en sjanse til å reise til Singapore for å studere.

Så giftet jeg meg. Jeg kjøpte et hus som var mitt. Og jeg fikk egne barn.

Jeg var lykkelig i mitt nye liv, med mine barn og med god jobb. Så, plutselig en dag kom min mor på besøk.
Hun hadde ikke sett meg på årevis, og hun hadde aldri møtt barnebarna. Når hun sto utenfor døren, begynte mine barn å le av henne, og jeg skrek til henne fordi hun var kommet uten å være bedt.
"Hvordan VÅGER du å komme hit, til MITT hus, og skremme ungene mine sånn? KOm deg vekk, NÅ!!!"

Min mor svarte stille," Å, jeg er så lei meg, jeg må hå kommet til feil adresse". Så snudde hun og gikk.

En dag kom et brev fra min gamle skole til mitt hjem i Singapore. Det var en invitasjon til en skole-samling for dem som gikk ut det året jeg gikk ut. Så jeg løy til min kone, og sa jeg måtte på en forretningsreise.

Etter festen dro jeg forbi det gamle huset vårt, for å se hvordan det var der. Naboene fortalte at min mor var dø. Jeg gråt ikke en eneste tåre.
De ga meg et brev som hun hadde villet gi meg.

"Min kjære sønn.
Jeg tenker på deg hele tiden. Jeg er så lei meg for at jeg kom til Singapore og skremte barna dine. Jeg hørte at du hadde takket ja til invitasjonen fra skolen her, og ble så glad for at du skulle komme.
Men, jeg vil nok ikke ha anledning til å kunne treffe deg, jeg er sengeliggende nå.
Jeg er lei for at jeg alltid gjorde deg flau da du var barn, og oppover. Du skjønner:
Når du var liten, var du utsatt for en ulykke og mistet øyet ditt.
Som mor, klarte jeg ikke å se på at du skulle vokse opp uten å kunne se på begge øynene,
så jeg ga deg mitt.
Jeg var alltid så stolt fordi min sønn kunne se en helt ny verden for meg, gjennom mitt øye, i mitt sted.

Kjærlig hilsen
Din Mor"

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com

tebj0

Skrevet - 21/05/2006 :  08:57:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff... den var trist ja Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  10:20:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff så trist. Regner med at det ga sønnen noe og tenke på ja...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  10:27:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, trist den... Tviler STERKT på at den er sann da

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  11:07:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tror ikke den er sann, men det er noe å tenke over.. Trist.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  13:08:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Enig..
Noe og tenke på..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  13:15:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja det var en tankevekker, uansett om den er sann eller ikke... En kan sette seg i andre situasjoner som nettopp denne historien passer til, som mor med rebelsk tenåringsdatter med ADHD har jeg den del slike situasjoner....Ikke like alvorlige, vi har ikke hatt noen ulykker da, men selve budskapet var virkelig noe og tenke over..
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  15:36:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm ble litt tankefull over denne fortellinga!! Er mennesket så egoistisk at det kun tenker på seg selv??
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  16:55:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Sånne ting er grusomt! Tviler også på at den er sann, men alikvell, forferdelig trist!:(
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  17:21:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
En utrolig fin tekst, en slik en som fester seg. Som ikke bare går inn det ene øret og ut det andre. En tekst jeg kommer til å tenke mer på.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/05/2006 :  01:10:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Fin tekst. Selv om jeg tviler på at den er sann. Kan man transplantere et øye, og få det til å fungere? Ikke vet jeg.
Tankevekker iallefall

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  08:31:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm.. tror det har sittet en fornermet svigermor og pønsket ut den historien jeg..
Blir ikke rørt av sånt.
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  15:31:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Trist historie...viss den er sann...var den sønnen grusom teit!
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  21:52:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Tror ikke den var sånn, men en tanke vekker ivertfall. Noen som har hørt om glassøye elr?
Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  22:30:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hmm.. tror det har sittet en fornermet svigermor og pønsket ut den historien jeg..
Blir ikke rørt av sånt.

Opprinnelig postet av Lopke

Enig her. Dum historie i grunnen.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  22:52:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
ÅÅÅH! Den var triiiist! Fikk skikkelig dårlig samvittighet jeg nå ovenfor den gutten. Hjelpes. Begynte plutselig å tenke på om jeg tar godt nokvare på mamma. Takk for oppvekkeren.
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.