hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva har du lagt merke til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva har du lagt merke til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 20

Flokus

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  12:04:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmpf.. Carambee: Nå leser du mitt innlegg EN GANG TIL! ..

^^,

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/06/2006 :  13:07:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hva? Nei, jeg sto ikke der først? Du har juksa!
Å så glad jeg ble nå:) hehe, kanskje jeg er nevnt enda flere steder, har jo en tendens til å lese litt for fort.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  13:14:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva? Nei, jeg sto ikke der først? Du har juksa!
Å så glad jeg ble nå:) hehe, kanskje jeg er nevnt enda flere steder, har jo en tendens til å lese litt for fort.

Opprinnelig postet av carambee

.. Har jeg.. æææh.. juksa? øøh.. hihii..

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/06/2006 :  16:18:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Ojdiis Er veldig flink til å få folk til å føle seg velkommen på MIX Og så har hun en Isis som er eksepsjonelt flink til å lage seg vinterpels
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  16:19:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå ble jeg varm inni meg .. :-)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  17:14:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe.. Synes dere har vært flinke til å ta folk på kornet jeg. ;)

Selv trasker jeg litt rundt og svarer i hytt og pine. Legger inn litt her og der og holder meg unna det jeg har null peiling på. Luske-luske.. ;)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  17:26:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Silje: Hvorfor slette det? Folk her inne for tåle mere enn at de ikke blir nevnt, har jo ikke blitt nevnt jeg heller. Men du silje, som er en av de med mest bein i nesa, å som viser hva du mener med å være en utrolig egenrådig og sterk person, kan da vel ikke la deg stoppe.

Post innlegget ditt du Silje.

Å du skal vite at du har irritert vette av meg noen ganger, men du imponerer med lik stahet som meg selv, å du er en morsom person å diskutere med.;-) ;-)

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  17:41:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Synest og at man burde tåle å ikke bli nevnt.Det er alltid noen som skiller seg mer ut en andre og er lettere å huske på uansett sammenheng.Såklart er det koslig å bli husket på,men selv om en ikke blir det vil det jo ikke si at folk ikke legger merke til en eller setter pris på en.
Forumet hadde tross alt ikke vært som det er uten at ALLE her var en del av det.Og eg er sikker på at alle blir satt pris på selv om de ikke blir nevnt her

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/06/2006 :  17:46:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Nå sier jeg ikke at jeg føler meg truffet når dere skriver det... men hvem mener dere har sagt at de ikke tåler at de ikke ble nevnt. ?
Man kan jo bli litt forfjamsa når man har sittet i månedesvis og lagt inn flere innlegg hver dag, at man glemmes av de man ofte prater en del med...
hihi, neida følte meg ikke truffet. For jeg prøvde jo bare å være litt morsom når jeg sutra. Selv om jeg faktisk ble overrasket.

jameho

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  17:58:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
carambee: Da har du vel vært saklig, ordentlig og ikke utmerket deg på andre måter enn det da. Jeg synes ihvertfall du har svart ryddig og ordentlig, så for meg er du et kjent fjes her, men uten "fjas". See? Ikke for lange innlegg om det ikke kreves lange svar, du har lite skriveleif, du bruker de tegn som kreves, er ikke storforbruker av smilies, svarer på det som opptar deg og surrer ikke mye rundt på diverse og snikk-snakke`n. Du kan mye hest og snakker mye hest. Har jeg truffet riktig da? :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  18:22:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
nei det var dumt og slette det!! du hadde jo fått med nesten alle!! herremann.. og i tilegg hadde du skrivd at det bare var og si i fra hvis man følte seg glemt!!

jeg synes det var bra gjort jeg...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  19:55:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Silje: Ble litt forvirra her nå jeg.... Hvorfor sletta du innlegget? Kan du ikke poste det på nytt da, sånn så jeg kan lese det

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  21:22:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
EvaV: Alltid veldig brae og morsomme innlegg:)
Kristine&Ibrahim K: Virker som om de har det perfekte forholdet
Cowgirlchris: NH
Bea: Uten neserem, gode innlegg
tigull: Litt rotete innlegg, uten setningsdeling osv.
Spoff: Laaange og saaklige innlegg (positivt!) dressurekspert; den dagen jeg kan like mye om dressur som spoff...
Formosissima: Laaangt nick, sterke meninger!! Islandshest:)
Ane&Blida: Søtt bilde!
kross: Fjording:)
TORHILD: lang erfaring med hest
Hege_J: Sprang!
Christine26: fôrrytter til svanen:)
**Ina**: virker kjempesøt!!:)

Kunne sikkert sagt mye mer, men dette var det jeg kom på nå..til slutt vil jeg bare si:

MÆÆÆJ DÅ??
(En jeg kjenner som sier det hele tiden;p)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  21:57:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg slettet rett og slett innlegget fordi jeg syntes det ble sure miner om at "bewhew, jeg slutter fordi jeg ble glemt" og pirking på detaljer.

I tillegg, som det står med lite skrift, føler jeg at det ikke er spesielt hyggelig å poste når folk nærmest forventer seg at her skal det være noe sarakstisk siden det er Silje som har postet. Jeg synes stemplet som en sarkastisk person var svært lite hyggelig, og jeg håper jeg ikke fremstår slik - da får evt. de som har skrevet det ta seg en titt på hva ordet betyr. Er jeg hånlig, spottende og spydig og det er det folk husker meg for, da kan jeg like gjerne gi meg for da har jeg ikke noe å bidra med.

(Og ja, jeg har en litt dårlig dag akkurat nå, så bær over med meg).
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/06/2006 :  22:12:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Silje: Silje het tidligere Formosissima og har nå kjøpt seg Tindra et lekkets isladsføll.. Jeg skrev tidligere (tror jeg) at hun kunne komme med sarkastiske innlegg, men det var en feilbeskrivelse fra min side. Med sarkastisk mente jeg nok mer ironi og det på den gode måten. Jeg liker innleggene til Silje og hun er heftig på en debatt. Sikkert fordi hun har store kunnskaper innen lo&rett. Jeg tror de fleste mente ironi eller noe i den du da de skrev sarkastisk, det gjorde jeg, og må bare beklage at ordet hadde en negativ vinkling. Dessuten har Silje svigerforeldre som driver med islandshest. Og så har hun kjøpt hest av Kurre.. Som vi forresten ikke har sett så mye til i det siste??

Synes forresten ikke det ble så mye priking, om det var carambees innlegg tolket jeg også dette som litt ironisk (mulig jeg bruker dette ordet feil og nå :) så bær litt over med en ordblind danske.. Og jeg er sikker på at selvom carabee truet oss andre med å glimte med sitt fravær pga manglende oppmerksomhet hvilket sikkert bare var tull, så kan jeg tenke meg at hun lurer i bakgrunnen uansett.. hva skal hun ellers finne på ute på den mørke nordsjø?? :)

Kansje Carambee er Kokkolokko...???
Gå til toppen av siden
Side: av 20 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.